NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 14:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja kunne være rart at vide hvem der har fået Pryzbille the Vanilla Gorilla
Ja kunne være rart at vide hvem der har fået Pryzbille the Vanilla Gorilla
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 15:01Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
.. eller du kan lave en handel med vedkommende der får held med at samle Pryzbille op - han kommer til at snitte 10+ rebounds nu, med lidt blocks også...
Hvor mange der har lagt billet på ham, er ikke til at vide - men der er vel et par stykker...
Det første jeg hjorde efter at have hørt om Odens skade, var også at tjekke Pryzbilla's kontrakt på hoopshype 😛
Han er dog lidt til den dyre side - især næste år.
Stefan Nellemoes skrev:
.. eller du kan lave en handel med vedkommende der får held med at samle Pryzbille op - han kommer til at snitte 10+ rebounds nu, med lidt blocks også...
Hvor mange der har lagt billet på ham, er ikke til at vide - men der er vel et par stykker...
Det første jeg hjorde efter at have hørt om Odens skade, var også at tjekke Pryzbilla's kontrakt på hoopshype 😛
Han er dog lidt til den dyre side - især næste år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 15:25Oprindeligt skrevet af: Miller31HrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...Hvilket Hibbert næppe kan efterhånden som Troy og Foster tager mere og mere tid!
HrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...
Hvilket Hibbert næppe kan efterhånden som Troy og Foster tager mere og mere tid!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 17:20Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Det første jeg hjorde efter at have hørt om Odens skade, var også at tjekke Pryzbilla's kontrakt på hoopshype 😛Han er dog lidt til den dyre side - især næste år.
Tjaa.. Men værd at betale i år - og så må man jo nogle gange bide i et surt æble eller trylle...
madsberggreen skrev:
Det første jeg hjorde efter at have hørt om Odens skade, var også at tjekke Pryzbilla's kontrakt på hoopshype 😛Han er dog lidt til den dyre side - især næste år.
Tjaa.. Men værd at betale i år - og så må man jo nogle gange bide i et surt æble eller trylle...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2009, 0:56Oprindeligt skrevet af: Gaflen🙂
🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2009, 14:13Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkBaaaeh... Så herligt at Terrence Willams allerede er ved at bliver skør af at spille for Nets.
Først rammer han rookie-muren efter 15 kampe og nu sidder han for enden af bænken efter twitter-udbrud. way to go, når man troede han var et scoop med 12# :-SGodt Jonas Jerebko tilgengæld som forventet ligner en brugbar spiller. i de sidste 5 kampe snitter han 34 min, med fine 12 ppg og 8.2 rebs.
Han skal nok blive til noget når de har fået sendt Prince væk.
Baaaeh... Så herligt at Terrence Willams allerede er ved at bliver skør af at spille for Nets.
Først rammer han rookie-muren efter 15 kampe og nu sidder han for enden af bænken efter twitter-udbrud. way to go, når man troede han var et scoop med 12# :-S
Godt Jonas Jerebko tilgengæld som forventet ligner en brugbar spiller. i de sidste 5 kampe snitter han 34 min, med fine 12 ppg og 8.2 rebs.
Han skal nok blive til noget når de har fået sendt Prince væk.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2009, 4:20Oprindeligt skrevet af: JennerJeg har netop overværet det mest absurde i mands minde!!!! Big Ben stjæler en outlet aflevering, flot klaret af en center der burde være på plejehjem. Så tjekker man lige boxscoren og ser følgende:
Q4:57.2 Stuckey Driving Layup Shot: Made (25 PTS)
Q401:12 Wallace Turnover : Bad Pass (1 TO) Steal:Nene (2 ST)
Q401:13 Nene Rebound (Off:1 Def:10)Så Nene tager en rebound, hvorefter Ben Wallace smider bolden væk, og hans egen holdkammerat scorer? Nu ved jeg at jeg ikke bare er uheldig! Jeg bliver fandme også snydt helt og totalt!!!!
Jeg har netop overværet det mest absurde i mands minde!!!! Big Ben stjæler en outlet aflevering, flot klaret af en center der burde være på plejehjem. Så tjekker man lige boxscoren og ser følgende:
Q4:57.2 Stuckey Driving Layup Shot: Made (25 PTS)
Q401:12 Wallace Turnover : Bad Pass (1 TO) Steal:Nene (2 ST)
Q401:13 Nene Rebound (Off:1 Def:10)
Så Nene tager en rebound, hvorefter Ben Wallace smider bolden væk, og hans egen holdkammerat scorer? Nu ved jeg at jeg ikke bare er uheldig! Jeg bliver fandme også snydt helt og totalt!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2009, 4:22Oprindeligt skrevet af: Miller31Mest absurde i mands minde må være dine 7 ud af 9 odds, som blev afgjort med under 2 pts og som du alle formåede at tabe!!!
Det der er bare logik!
Mest absurde i mands minde må være dine 7 ud af 9 odds, som blev afgjort med under 2 pts og som du alle formåede at tabe!!!
Det der er bare logik!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2009, 12:21Oprindeligt skrevet af: HrNilssonUhh, det er da fornøjeligt at Hibbert godt kan finde ud af at producere, når han ved der er brug for det! Så spil dog den mand mere end 27 minutter...
Uhh, det er da fornøjeligt at Hibbert godt kan finde ud af at producere, når han ved der er brug for det! Så spil dog den mand mere end 27 minutter...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2009, 12:46Oprindeligt skrevet af: Gaflendet kan godt være jeg ligger håbløst i bunden af ligaen men man kan sgu kun glæde sig over den måde Brook Lopez Spiller på uhh yeah !
det kan godt være jeg ligger håbløst i bunden af ligaen men man kan sgu kun glæde sig over den måde Brook Lopez Spiller på uhh yeah !