NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2009, 13:02Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja prøv at have kidd på bænken da han lavede denne statline 22-11-6-4-3
Ja prøv at have kidd på bænken da han lavede denne statline 22-11-6-4-3
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2009, 14:45Oprindeligt skrevet af: bozzyRyan det er da også dumt når du har set hvordan han har spillet i de sidste kampe.... SHIIIII....
Ryan det er da også dumt når du har set hvordan han har spillet i de sidste kampe.... SHIIIII....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2009, 15:36Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja dette her var så hans første kamp af den streak, men ja han er jo sindsyg lige for tiden bortset fra i nat,
ja dette her var så hans første kamp af den streak, men ja han er jo sindsyg lige for tiden bortset fra i nat,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2009, 18:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er der dog retfærdighed til... de foranløbende ulve måtte trods 6 mand i aktion nøjes med yderst beskedne stats efter endnu en dårlig Marc Gasol kamp, en nitte fra Bogut og en ejection af Smoov. Kun Wade og DWill holdt fanen lidt oppe, og i alt en grimmer grimmer nat.
Meeeeeeen ulvene sponseres stadig af "In Front Production"
Så er der dog retfærdighed til... de foranløbende ulve måtte trods 6 mand i aktion nøjes med yderst beskedne stats efter endnu en dårlig Marc Gasol kamp, en nitte fra Bogut og en ejection af Smoov. Kun Wade og DWill holdt fanen lidt oppe, og i alt en grimmer grimmer nat.
Meeeeeeen ulvene sponseres stadig af "In Front Production"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. december 2009, 19:58Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg var meget glad for Stuckeys debut hos Ansjoserne. 19-6-9-1 viser m eget godt hans potentiale til at levere i fire kategorier.
Det er dog især dejligt at have nogenlunde sikkerhed for, at jeg kommer til at kunne indhente de kampe jeg har misset. 7.-pladsen, here I come!
Jeg var meget glad for Stuckeys debut hos Ansjoserne. 19-6-9-1 viser m eget godt hans potentiale til at levere i fire kategorier.
Det er dog især dejligt at have nogenlunde sikkerhed for, at jeg kommer til at kunne indhente de kampe jeg har misset. 7.-pladsen, here I come!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 9:52Oprindeligt skrevet af: HrNilsson😐
😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 9:58Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHrNilsson skrev:
😐Vi vidste jo alle sammen det ville ske før eller siden.
HrNilsson skrev:
😐
Vi vidste jo alle sammen det ville ske før eller siden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 14:37Oprindeligt skrevet af: HrNilssonJa, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 14:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig.....men skønno for os der har dit 2011-pick 😛
HrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...
..men skønno for os der har dit 2011-pick 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2009, 14:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig..... eller du kan lave en handel med vedkommende der får held med at samle Pryzbille op - han kommer til at snitte 10+ rebounds nu, med lidt blocks også...
Hvor mange der har lagt billet på ham, er ikke til at vide - men der er vel et par stykker...
HrNilsson skrev:
.. eller du kan lave en handel med vedkommende der får held med at samle Pryzbille op - han kommer til at snitte 10+ rebounds nu, med lidt blocks også...
Hvor mange der har lagt billet på ham, er ikke til at vide - men der er vel et par stykker...