Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 410 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja prøv at have kidd på bænken da han lavede denne statline 22-11-6-4-3

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ryan det er da også dumt når du har set hvordan han har spillet i de sidste kampe.... SHIIIII....

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja dette her var så hans første kamp af den streak, men ja han er jo sindsyg lige for tiden bortset fra i nat,

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er der dog retfærdighed til... de foranløbende ulve måtte trods 6 mand i aktion nøjes med yderst beskedne stats efter endnu en dårlig Marc Gasol kamp, en nitte fra Bogut og en ejection af Smoov. Kun Wade og DWill holdt fanen lidt oppe, og i alt en grimmer grimmer nat.

Meeeeeeen ulvene sponseres stadig af "In Front Production"

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg var meget glad for Stuckeys debut hos Ansjoserne. 19-6-9-1 viser m eget godt hans potentiale til at levere i fire kategorier.

Det er dog især dejligt at have nogenlunde sikkerhed for, at jeg kommer til at kunne indhente de kampe jeg har misset. 7.-pladsen, here I come!

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

😐

HrNilsson skrev:
😐

Vi vidste jo alle sammen det ville ske før eller siden.

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...

HrNilsson skrev:
Ja, men der røg oprykningen nok også, ved mindre Hibbert kan holde snittet. Hvor er det synd for mig...

..men skønno for os der har dit 2011-pick 😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

HrNilsson skrev:

.. eller du kan lave en handel med vedkommende der får held med at samle Pryzbille op - han kommer til at snitte 10+ rebounds nu, med lidt blocks også...

Hvor mange der har lagt billet på ham, er ikke til at vide - men der er vel et par stykker...

ReferencerSide 410 af 635Reference