Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 409 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg sad nok også hellere med Rondo enden af den handel... dyre, aldrende stjerner kan ofte hentes for fedtet slikpapir, og med udsigt til at cappen næste år ramler 10 mill nedad (intet sikkert endnu, men det kunne blive sådan noget), så er deres værdi i frit fald.

Fx var Duncan til at få fingre i ved sæsonstart, Gasol er blevet vekslet et par gange for småpenge, Kaman blev for nyligt byttet for 3 fingerkys og Dirk blev jo sådan set også fisket for tre pund gammel ost for ikke ret længe siden.

Vel, ingen tvivl om at det er et stort og flot trade, men jeg har en dunkende migræne i endetarmen over det trade...

😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hvaaa..- får I ordnet handlen på Yahoo? Det er tre dage siden at den kom på handelssiden, og vi har ikke fået skiftet spillere på Yahoo endnu :(...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Fåååårk, ikke igen. Det ser ud til at Yahoo har lidt problemer med at acceptere tryk fra min mus her 🙁

Et FA move og to trades har hængt gevaldigt... jeg skal vist lære at tjekke oversigten EFTER at have lavet roster moves, for det er ved at være ofte at de ser ud til at være gået igennem men ikke er det alligevel.

Undskylder og sender 4 tredje runde picks afsted til de involverede GM's.

Lægetjek er nu en grim ting ....

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jubiii..... draft picks.... 😉

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jeg ved ikke liiige hvem ham Walter Matthews er, som jeg har fået sat på min holdside.. men jeg har ihvertfald Wesley Matthews (b.1986) på mit yahoo-hold 😛

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg ved ikke helt hvordan det skal strikkes sammen, men ACW er på udkig efter en billig G/SG.

Så dukkede Bogut sq op et pænt stykke tid før han burde efter sin skade... og man frygter det værste. Bør man bænke ham indtil han er helt fit for fight? Eller gi' ham chancen... aaahh vi ga' ham sq chancen.

22 - 15 - 3 - 3 - 4 ... det er sq da helt fornuftigt af en haltende center.

Til gengæld var der totalt slukket for den anden C i starting lineup, da Marc Gasol lagde en bæ på størrelse med; 5 - 3 - 0 - 0 - 1 (altid noget at han natten for inden havde spædet den op med en; 26 - 5 - 6 - 3 - 3 flirt med five-by-five).

Nu mangler farmand bare nogle assists... kom så Wade, hvor bliver de af?

Så er der blevet opdateret lidt Handelssiden... ikke så meget at der er kommet to handler på, men jeg har fået taget mig sammen til at finde manglende billeder, så nu er det kun 4 rooks der mangler (Taj, David, Rubio og Budinger) - de var ikke lige kommet på Yahoo endnu. For at se om jeg får [censored]t mig sammen til at finde alternativer (ellers er I velkomne til at smide et 50x65 headshot af dem til mig 😉 ).

Pau er også kommet på RimRockers siden (års stats fra sidste sæson).

Er der flere hængepartier på jeres sider ??? Jeg trænger gevaldigt til reminders i disse tider (dage, uger, mdr., år)?

PS.

Nu mangler farmand bare nogle assists... kom så Wade, hvor bliver de af?

- Det tog så ikke så længe 😀

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Yes. Yi vender tilbage i næste uge til en coach der kender ham og kan li ham. Nu skal han bare gi mig nogle blocks

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Nørhj, hvor ville jeg ærgre mig hvis det var mig der havde Chris Paul på bænken igår: 16 - 6 - 15 - 8 -1

ReferencerSide 409 af 635Reference