Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 408 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg er glad for at have Rondo og Dwight, men er også klar over at jeg har en udfordring hvad angår de sidste par brikker i puslespillet.

Men jeg har fine udløbende kontrakter, et par fine spillere og masser af gode idéer 😀

Oprindeligt skrevet af: Crick

madsberggreen skrev:
Dejligt at se de to hvide drenge på samme hold igen!

Jeg har altså 3 Mads.... Nash, Dirk og Lee.... 😉

I andre havde jo også chancen for at få Rondo, men der kom jo intet ordentligt på bordet.

Jeg har stor fidus til både Blair og Hill og de skal nok hjælpe til når engang Nash og Dirk trækker sig tilbage.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

De to hvide Dallas-drenge, mener jeg. NBA's all time leaders i fede fuldebilleder.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Ahhhhh G-Force G-Force G-Force...

31 point 14 rebounds og 3 steals...

Feels like I am repeating myself... Dejligt at Jax er kommet til Bobcats 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Crick skrev:

madsberggreen skrev:
Dejligt at se de to hvide drenge på samme hold igen!

Jeg har altså 3 Mads.... Nash, Dirk og Lee.... 😉

I andre havde jo også chancen for at få Rondo, men der kom jo intet ordentligt på bordet.

Jeg har stor fidus til både Blair og Hill og de skal nok hjælpe til når engang Nash og Dirk trækker sig tilbage.

Tjah, fordi det er det bedste bud, så er det ikke nødvendigvis det man skal tage imod. Desuden virkede det ret halvhjertet den reklame der var. Blair og Hill har begge potentiale til at blive fine spillere, men der er næppe noget All-Star i dem. Vil man contende i den her liga, så bliver de næppe mere end 6-8. mænd at best.

Oprindeligt skrevet af: Crick

For der første synes jeg faktisk det er et godt trade for det anden, så kan jeg ikke se hvor det halvhjerte ligger i denne udmeldelse.

Der ligger et tilbud på Rondo og en række andre spillere fra ACW, så det tyder på at der sker en større udskiftning af spillere.

Det var jo ingen hemmelighed at Stefan har været ude efter Rondo, så hvis man har ondt i r*ven over at han har fået ham, jamen så måtte man bare få fingeren ud og komme med et bedre tilbud.

Jeg forstår heller ikke hvorfor alle dømmer Nash og Dirk døde og færdige om et år... Jeg er da godt klar over at de ikke har 5-6 år tilbage på topplan, men der er intet der tyder på at de skulle falde helt fra hinanden, de spiller trods alt begge deres bedste basket i denne sæsson.

Hill kommer til at blive starting PG inden alt for længe og han bliver en af de bedre i ligaen, det er jeg helt overbevist om. Han har alle de redskaber der skal til, det har han bevist både sidste år og i år.

Blair er lidt tricky, pga. hans skades historie men giv ham 30-35 min. på banen og så producere ham det samme som Noah uden tvivl.

Det enste jeg er forbandet træt af er at Williams går hen og brækker kæben sammen dag, som vi indgår denne handel, og dermed står uden en SG igen. Det er et problem jeg må se om jeg kan få løst.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja Rondo er en god Pg, men så vidt jeg ved er kontrakt situationen stadig ikke løst angående Rondo, ast, Stl er han exceptionelt men ikke noget Nash ikke kan opveje for med flere ast og points,

Synes ACW har fået den lange ende af denne her handel

Josh Howard ved man ikke om er fugl eller fisk hvor imod Dirk og Nash levere hvergang, tror dog stadig ikke det er til at contende, men Nash og Dirk kan sagtens holde 3-5 år endnu begge deres spil er ikke noget der kræver eller voldsom meget styrke så ser ingen grund til de ikke kan fortsætte deres nuværende spil

Oprindeligt skrevet af: Miller31

@Crick.

Det skal overhovedet ikke opfattes som ondt i røveren, det var mere et indspark til en debat om et trade. Noget vi reelt burde have omkring hver blockbuster. Ingen dømmer vel Nash eller Dirk helt færdige om et år, men de kommer til at tage en stor, stor del af din cap og alt andet lige må de formodes at misse flere kampe med tiden. Noget som du bliver ekstremt såbar overfor når de fylder så meget pengemæssigt.

Hill er en vurderingssag, men en top PG kan jeg ikke se ham blive. Rondo, CP, Deron, Rose, Jennings, Parker(Som endda står i vejen), Wade, Gilbert, JoJo, Ellis mv. står vel noget over i køen - også om 5 år.

Som sagt, jeg har ikke ondt i røven og det er absolut intet personligt, for du virker som en fin fyr(bortset fra når jeg smadrer anklen i forsøg på at conteste dine skud på Annagade;)), det er bare mit syn på sagen. Reelt kan jeg jo blot være tilfreds med at LeBron imo er ude af mesterskabskampen til den tid jeg regner med at toppe.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja det er jo noget af det der gør det sjovt trade, det at høre andres vurderinger af ens moves, så synes det er fint folk kommenterer de forskellige trades der kommer iløbet af sæsonen.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Her i New Jersey er vi rigtig glade for vores nye Tyrkiske forward Ersan Ilyasova som her til aften leverede 20 point og 16 rebounds. Samtidigt havde Gerald "Dennis Rodman" Wallace endnu en flot kamp med 14 point og 14 rebounds...

ReferencerSide 408 af 635Reference