NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 22:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhandlen kan køre igennem... får bare ikke gjort noget ved den før i morgen en gang.
har ikke kunnet gøre noget i dag, fordi jeg ikke ville risikere at se resultaterne (har set MIA@ORL her til aften)... BEASTLEY !!!!
handlen kan køre igennem... får bare ikke gjort noget ved den før i morgen en gang.
har ikke kunnet gøre noget i dag, fordi jeg ikke ville risikere at se resultaterne (har set MIA@ORL her til aften)... BEASTLEY !!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 23:26Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHey guys,
Jeg har haft travlt med skolen, men håber at få opdateret holdsider inden for de næste par dage.
Hey guys,
Jeg har haft travlt med skolen, men håber at få opdateret holdsider inden for de næste par dage.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 23:54Oprindeligt skrevet af: CrickACW må åbenbart ikke ha' en SG på sit hold..... 😮
ACW må åbenbart ikke ha' en SG på sit hold..... 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 9:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet var noget af en blockbuster handel der, men også en der koster mht at få lukket de 82 kampe på SG for de vilde katte.
GM Poulsen må vist ud og hente en extra SG på et tidspunkt 😉
Iøvrigt... af ren nysgerrighed, er der nogen der fik sig en opvågner af den alternative stilling (i "Frem med Svinet" nyheden), eller er alle GM'ere efterhånden ved at være så spreadsheet-kyndige at I har den indsigt hele tiden?
Det var noget af en blockbuster handel der, men også en der koster mht at få lukket de 82 kampe på SG for de vilde katte.
GM Poulsen må vist ud og hente en extra SG på et tidspunkt 😉
Iøvrigt... af ren nysgerrighed, er der nogen der fik sig en opvågner af den alternative stilling (i "Frem med Svinet" nyheden), eller er alle GM'ere efterhånden ved at være så spreadsheet-kyndige at I har den indsigt hele tiden?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 9:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har da sendt nogle tradeforslag ud, der forhåbentlig kan sikre mig mod nedrykning - der har desværre ikke været så meget respons endnu.
Derfor lige lidt ekstra reklame for min sag - Jeg vil MEGET gerne opgradere min roster for i år, for et pick eller to.
Og ja - føj for en blockbuster. Jan kunne godt blive farlig næste år med den roster (men nok også kun et enkelt år, før Dirk og Steve bliver til støv). Dejligt at se de to hvide drenge på samme hold igen!
Jeg har da sendt nogle tradeforslag ud, der forhåbentlig kan sikre mig mod nedrykning - der har desværre ikke været så meget respons endnu.
Derfor lige lidt ekstra reklame for min sag - Jeg vil MEGET gerne opgradere min roster for i år, for et pick eller to.
Og ja - føj for en blockbuster. Jan kunne godt blive farlig næste år med den roster (men nok også kun et enkelt år, før Dirk og Steve bliver til støv). Dejligt at se de to hvide drenge på samme hold igen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 10:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjah, jeg må nok sige jeg ikke helt forstår Jans move, han sender en stærk PG de næste 10 år afsted for power nu og her. Problemet er blot, at det ikke bliver til en sejr i år.
Næste år vil Nash, Dirk & LeBron æde omtrent 45 mio. af cap'en, ingen picks og tilføjer man endda David Lee, som vel nok fortsætter omtrent de 8 mio. så ser det altså svært ud. Ekstremt sårbar overfor skader bliver holdet i hvert fald.
Jeg havde nok valgt at tænke et par sæsoner frem i stedet for nu og her, men fair nok, vi ser vel alle forskelligt på det.
Tjah, jeg må nok sige jeg ikke helt forstår Jans move, han sender en stærk PG de næste 10 år afsted for power nu og her. Problemet er blot, at det ikke bliver til en sejr i år.
Næste år vil Nash, Dirk & LeBron æde omtrent 45 mio. af cap'en, ingen picks og tilføjer man endda David Lee, som vel nok fortsætter omtrent de 8 mio. så ser det altså svært ud. Ekstremt sårbar overfor skader bliver holdet i hvert fald.
Jeg havde nok valgt at tænke et par sæsoner frem i stedet for nu og her, men fair nok, vi ser vel alle forskelligt på det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 11:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har også været efter jan for at sælge alle sine gode spillere til alle andre end MIG. Her lægger man et godt ord in for at få ham med i ligaen, og så får man ikke engang lov til at hugge alle hans stjerner :@
Jeg har også været efter jan for at sælge alle sine gode spillere til alle andre end MIG. Her lægger man et godt ord in for at få ham med i ligaen, og så får man ikke engang lov til at hugge alle hans stjerner :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 13:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, jeg kan ikke forstå han afslog en even-steven LBJ for Joel Anthony trade 😮
Ja, jeg kan ikke forstå han afslog en even-steven LBJ for Joel Anthony trade 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 14:15Oprindeligt skrevet af: SvupperDet sker den sjældne gang omkring juletiden.. men kunne ikk være meget mere enig i det Christian siger 😀
Det sker den sjældne gang omkring juletiden.. men kunne ikk være meget mere enig i det Christian siger 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2009, 16:50Oprindeligt skrevet af: NBA KapSvupper skrev:
Det sker den sjældne gang omkring juletiden.. men kunne ikk være meget mere enig i det Christian siger 😀I hear that, men det er vel en beslutning om at satse paa det hele lige nu, og tja, fair nok. Nice deal for GM Mellemoes som nu har sig to stabile "building blocks" de naeste 10 aar i Howard og Rondo, jeg er misundelig!
Svupper skrev:
Det sker den sjældne gang omkring juletiden.. men kunne ikk være meget mere enig i det Christian siger 😀
I hear that, men det er vel en beslutning om at satse paa det hele lige nu, og tja, fair nok. Nice deal for GM Mellemoes som nu har sig to stabile "building blocks" de naeste 10 aar i Howard og Rondo, jeg er misundelig!