Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 406 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

NBA Kap skrev:
RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...

Shh!! Ti så stille med ham.. 🙁

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

KnatLouie skrev:

NBA Kap skrev:
RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...

Shh!! Ti så stille med ham.. 🙁

The Turk continued his emergence by reaching 20 points for the first time this season. He returned to Milwaukee this season after a two-year hiatus to play in Europe, and he's fitting right in, averaging 15.0 points and 7.9 rebounds in the last seven games.

You asked for it 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Glemte at gøre reklame for NBAiKL forsidens seneste nyhed, der giver en alternativ stilling for de to divisioner... efter snit per kamp.

Derudover.... Nothing new to report - ingen af mine projekter er helt slået igennem endnu, men 5 af mine 6 startere kører stadig på fulde hørm og holder mig i spidsen, mens Bogut liiiige skal over en hamstring.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Gerald Wallace med 31 pts 13 rebs 2 stls 2 blks... So much for going down in production med Jax i lineuppen 😉 men tak for den reminder...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Godt at folk ikke kom med bud der var gode nok...

Mr. Camby er SLET ikke gammel og udbrændt, og det viste han i nat med sine 15-21-3-3-2

Han er stadig til at få fat i. Men planen er at beholde ham til kontrakten udløber (og håbe på en minimumsløn efterfølgende)

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg er jo verdensmester i at jinxe mit hold det er så flot! Men når nu jeg ikke fik jinxet min RDP skal han da self nævnes!

24-4-5-1-6 blev det til for den super talentfulde Donte Greene, der kunne blive en sjov 5-kat spiller! Vi håber på at Beno Udrih og Kevin Martin tager på tidlig sommerferie så han for alvor kan få chancen for at skinde!

Også må Mike D'Antonio da snart give Jordan Hill noget mere spilletid. I går var han den eneste der kunne holde bare lidt snor i Bynum, i dag spiller 9 min og når at snuppe 4 boards, lave 1 steal og 2 blocks. Han var den 4. bedste rebounder for Knicks på trods af at han var den der spillede næstmindst minutter. Well siger nok mere om Knicks end Hill, men det er da ufatteligt at hold der er så ringe ikke prøver at mixe tingene lidt op...

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Synes Tyreke Evans flirter med de der triple-doubles 19-11-7-2.
Nu håber jeg bare ikke jeg jinxer ham

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ellis har simpelthen holdt et vanvittigt niveau over de sidste tre kampe, som man nok hellere må nyde inden hans ankler bliver til støv på grund af alle minutterne. Han snitter 37.7 - 3.4 - 6.7 - 4.3 - 1.0 Fuldstændig vanvittige stats der også har stor andel i min førsteplads, selvom det uden skyggen af tvivl bliver tight i toppen af andendivision.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

@ Jens
@ Andy

..*host host* SELL HIGH *host host*

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

/me anmoder Commish at få fingeren ud og offentliggøre /me's handel så /me kan gå videre med næste evntuelle handel!!11+shift1

ReferencerSide 406 af 635Reference