NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2009, 21:41Oprindeligt skrevet af: KnatLouieNBA Kap skrev:
RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...Shh!! Ti så stille med ham.. 🙁
NBA Kap skrev:
RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...
Shh!! Ti så stille med ham.. 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2009, 0:08Oprindeligt skrevet af: NBA KapKnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...Shh!! Ti så stille med ham.. 🙁
The Turk continued his emergence by reaching 20 points for the first time this season. He returned to Milwaukee this season after a two-year hiatus to play in Europe, and he's fitting right in, averaging 15.0 points and 7.9 rebounds in the last seven games.
You asked for it 😛
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
The Turk continued his emergence by reaching 20 points for the first time this season. He returned to Milwaukee this season after a two-year hiatus to play in Europe, and he's fitting right in, averaging 15.0 points and 7.9 rebounds in the last seven games.
You asked for it 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2009, 9:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGlemte at gøre reklame for NBAiKL forsidens seneste nyhed, der giver en alternativ stilling for de to divisioner... efter snit per kamp.
Derudover.... Nothing new to report - ingen af mine projekter er helt slået igennem endnu, men 5 af mine 6 startere kører stadig på fulde hørm og holder mig i spidsen, mens Bogut liiiige skal over en hamstring.
Glemte at gøre reklame for NBAiKL forsidens seneste nyhed, der giver en alternativ stilling for de to divisioner... efter snit per kamp.
Derudover.... Nothing new to report - ingen af mine projekter er helt slået igennem endnu, men 5 af mine 6 startere kører stadig på fulde hørm og holder mig i spidsen, mens Bogut liiiige skal over en hamstring.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 3:23Oprindeligt skrevet af: NBA KapGerald Wallace med 31 pts 13 rebs 2 stls 2 blks... So much for going down in production med Jax i lineuppen 😉 men tak for den reminder...
Gerald Wallace med 31 pts 13 rebs 2 stls 2 blks... So much for going down in production med Jax i lineuppen 😉 men tak for den reminder...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 3:40Oprindeligt skrevet af: bozzyGodt at folk ikke kom med bud der var gode nok...
Mr. Camby er SLET ikke gammel og udbrændt, og det viste han i nat med sine 15-21-3-3-2
Han er stadig til at få fat i. Men planen er at beholde ham til kontrakten udløber (og håbe på en minimumsløn efterfølgende)
Godt at folk ikke kom med bud der var gode nok...
Mr. Camby er SLET ikke gammel og udbrændt, og det viste han i nat med sine 15-21-3-3-2
Han er stadig til at få fat i. Men planen er at beholde ham til kontrakten udløber (og håbe på en minimumsløn efterfølgende)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 6:33Oprindeligt skrevet af: JennerJeg er jo verdensmester i at jinxe mit hold det er så flot! Men når nu jeg ikke fik jinxet min RDP skal han da self nævnes!
24-4-5-1-6 blev det til for den super talentfulde Donte Greene, der kunne blive en sjov 5-kat spiller! Vi håber på at Beno Udrih og Kevin Martin tager på tidlig sommerferie så han for alvor kan få chancen for at skinde!
Også må Mike D'Antonio da snart give Jordan Hill noget mere spilletid. I går var han den eneste der kunne holde bare lidt snor i Bynum, i dag spiller 9 min og når at snuppe 4 boards, lave 1 steal og 2 blocks. Han var den 4. bedste rebounder for Knicks på trods af at han var den der spillede næstmindst minutter. Well siger nok mere om Knicks end Hill, men det er da ufatteligt at hold der er så ringe ikke prøver at mixe tingene lidt op...
Jeg er jo verdensmester i at jinxe mit hold det er så flot! Men når nu jeg ikke fik jinxet min RDP skal han da self nævnes!
24-4-5-1-6 blev det til for den super talentfulde Donte Greene, der kunne blive en sjov 5-kat spiller! Vi håber på at Beno Udrih og Kevin Martin tager på tidlig sommerferie så han for alvor kan få chancen for at skinde!
Også må Mike D'Antonio da snart give Jordan Hill noget mere spilletid. I går var han den eneste der kunne holde bare lidt snor i Bynum, i dag spiller 9 min og når at snuppe 4 boards, lave 1 steal og 2 blocks. Han var den 4. bedste rebounder for Knicks på trods af at han var den der spillede næstmindst minutter. Well siger nok mere om Knicks end Hill, men det er da ufatteligt at hold der er så ringe ikke prøver at mixe tingene lidt op...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 9:04Oprindeligt skrevet af: wukhangSynes Tyreke Evans flirter med de der triple-doubles 19-11-7-2.
Nu håber jeg bare ikke jeg jinxer ham
Synes Tyreke Evans flirter med de der triple-doubles 19-11-7-2.
Nu håber jeg bare ikke jeg jinxer ham
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 9:11Oprindeligt skrevet af: HrNilssonEllis har simpelthen holdt et vanvittigt niveau over de sidste tre kampe, som man nok hellere må nyde inden hans ankler bliver til støv på grund af alle minutterne. Han snitter 37.7 - 3.4 - 6.7 - 4.3 - 1.0 Fuldstændig vanvittige stats der også har stor andel i min førsteplads, selvom det uden skyggen af tvivl bliver tight i toppen af andendivision.
Ellis har simpelthen holdt et vanvittigt niveau over de sidste tre kampe, som man nok hellere må nyde inden hans ankler bliver til støv på grund af alle minutterne. Han snitter 37.7 - 3.4 - 6.7 - 4.3 - 1.0 Fuldstændig vanvittige stats der også har stor andel i min førsteplads, selvom det uden skyggen af tvivl bliver tight i toppen af andendivision.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 9:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn@ Jens
@ Andy..*host host* SELL HIGH *host host*
@ Jens
@ Andy
..*host host* SELL HIGH *host host*
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2009, 17:13Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes/me anmoder Commish at få fingeren ud og offentliggøre /me's handel så /me kan gå videre med næste evntuelle handel!!11+shift1
/me anmoder Commish at få fingeren ud og offentliggøre /me's handel så /me kan gå videre med næste evntuelle handel!!11+shift1