Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 405 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Mon ikke Svinet er mere interesseret i at få Milsap igang, end hvordan det går Sydhavn nederst i rækken? 😉

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hvorfor er det jeg altid spotter de spændene FA's efter kl 12 søndag nice FA pick up Rimrockers

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:
Mon ikke Svinet er mere interesseret i at få Milsap igang, end hvordan det går Sydhavn nederst i rækken? 😉

Haha, nåhja selvfølgelig.. men jeg tager det bare personligt, hvis man omtaler mit holds spillere dårligt..

Jeg ku da også godt tænke mig at Chauncey Billups, Jose Calderon, og en masse andre spillere røg ned med skader.. men siger det ikke højt 😉

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Gaflen skrev:
hvorfor er det jeg altid spotter de spændene FA's efter kl 12 søndag nice FA pick up Rimrockers

Thanks, ja lad os haabe han bliver ved!

Er der ikke nogen der har lagt maerke til at jeg skifter en Graeker ud med en Tyrker? Det er der mange som kunne faa en del ud af 🙂

Jeg hader det her skidt..

8-2-5-1
4-6-3-1
13-9-1-0-1

Og så har jeg ikke engang nævnt hvor skidt det gik i DK4s...

Jeg hader fantasy!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Hold kæft hvor TJ Ford er til at lukke op og skide i 🙁 ØV ØV.... Han skylder godt nok i mange kats nu...!

Starter Harden næste kamp.... Han er da i det mindste opadgående!

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

RimRockers nye pickup Ersan Ilyasova med 20 pts 4 rebs 4 stls 😀 fin start syntes vi...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Gode gamle Mr. Camby gør sit for at blive på holdet. I nat gav han Jailblazers 12-18-4-3-1 og Al Jefferson udmærkede sig med sine 13-13-0-3-2.

Desuden bør det nævnes at unge Taj Gibson er nyeste medlem af truppen.

Pacers skrev:
Hold kæft hvor TJ Ford er til at lukke op og skide i 🙁 ØV ØV.... Han skylder godt nok i mange kats nu...!

Det ville da også være uretfærdigt hvis han leverede for dig, når han er så ringe for Pacers!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så skulle NBAiKL være opdateret med stillinger og handler og waivers blah blah blah.

Eneste der mangler er jeres Holdsider, hvor de seneste FA/Waivers ikke er rettet endnu (Jonas skulle gerne få tid til den del i løbet af i morgen - håber vi).

ReferencerSide 405 af 635Reference