Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 404 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Tony Parker og Manu Ginobili vlagte så lige at blive skadet på den samme nat.

Kevin Durant pudsede monkeyballs, og Biedrins stillede ikke op som forventet.

Verdamt!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

madsberggreen skrev:
Tony Parker og Manu Ginobili vlagte så lige at blive skadet på den samme nat.

Kevin Durant pudsede monkeyballs, og Biedrins stillede ikke op som forventet.

Verdamt!

Og i anledning af nattens fiasko vil jeg da lige gøre opmærksom på, at jeg stadigvæk leder efter noget ekstra hjælp tl denne sæson, og at jeg har 4 førsterundepick og Ricky Rubio (som vel er cirka = det bedste pick i 2011) at trade med.

Jeg er særligt interesseret i billige point guards, men enhver opgradering af min starting five vil også være værd at udforske.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Terrence Williams viser endnu engang hvorfor man i sin tid valgte at drafte ham; sæsonens 3 double-double, bænk ? starter ? doesnt matter han producere uanset hvad.

nattens resultat:

20 pts, 10 rebs, 3 ast, 4 stl.

Men sæsonen starter først for alvor for Bronx i nat, når franchise cornerstone Pau Gasol ifølge rapporterne vender tilbage.

Det kan kun gå fremad herfra :-S

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja fint med Rubio du kan få Hedo for ham der
går trods 4 år inden Rubio kommer til NBA;)

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

På en ellers lidt trist stille aften bliver man nødt til at elske Monta Ellis endnu højere, 34-2-8-6-2...lidt mangel på rebounds, men stadigvæk for dælen han er mean!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha rart at få 3 double doubles ud af sine 6 startere ikke dårligt. Udover det leverede de også 12stl og 5 blk, jo tak

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Efter en sæsonstart der der mildest talt ledte tankerne hen på alle mine andre sæsoner og Kurts forfærdelige pre season jinx er vi nu kommet lidt ovenpå igen.

En dag før sæsonstart måtte #1 pick Blake Griffin meldes ude i 4-6 uger minimum, og 2 kampdage inde i sæsonen var det så all star guard Devin Harris der måtte sætte sig ned på ubestemt tid. Derefter gik holdets nyeste big man helt ned, med nærmest halverede stats og spilletid og tingene så nu ikke for godt ud.
Holdet har dog holdt fast, specielt har sommerens FA signing Channing Frye, samt Oldefar Wallace virkelig hjulpet holdet godt ud. Vi har hængt på i toppen, og i dag vendte Devin Harris så tilbage hvilket nok skal give holdet et boost i pts, ast og steals.

Samtidig er vi stolte over at kunne præsentere Elton Brands genfærd. Den solide big man døde i starten af sæsonen, men er nu genopstået, og over de sidste 3 kampe hvor han endelig har fået sædvanlig spilletid, snitter han 19.7 - 10.3 - 1.7 - 2.7 - 3.7 - Ikke værst!

Med Devin tilbage og Brand på vej op, Roy og Billups solide omend ikke på topniveau, Melo i højt pts humør, samt Oldefar Wallaces store produktion i rbs-stls-blks, begynder tingene at se gode ud for nævekæmperen. Og at tænke sig at årets #1 pick endnu ikke har suitet op og sagtens kunne hjælpe godt ud i en af holdets store akilleshæle-kategorier (rebounds) er lidt skræmmende.

Bare rolig Kurt, du behøver ikke jinxe mere for mig, jeg har selv klaret det hele nu! Men lige i disse sekunder ser det sgu ganske godt ud må jeg sige!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Til gengæld lykkedes mig efter særdeles ihærdig jinxen at få givet jer alle et lille lyspunkt... Bogut er ude i et par uger, lige efter han fandt formen frem. Det luner da i det mindste en smule.

Smooooov - duuu er såååå smuuuuuuk!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

De regerende mestre er så degenerede pt, at deres front office sidder og gnidder sig i hænderne over Mike Millers skade... frådnde af indestængt skadefryg og bitterhed.

Al vodoo og onde juleønsker sættes nu ind på et brækket lårben til den gode Carlos Booz...

:@

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
Al vodoo og onde juleønsker sættes nu ind på et brækket lårben til den gode Carlos Booz...

Hov hov.. er det ikke nok at Jameer Nelson er ude indtil juleaften, og Azubuike er ude indtil 2010-11 sæsonen måske.. hvis det ikke er *nok* competition bad luck, så er der sgu noget galt i Amsterdam..

Men nu må Dalembert satme godt snart se at få fingeren ud og/eller blive tradet..

ReferencerSide 404 af 635Reference