Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 403 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tjaaa, sådan en gang her er vel heller ikke det værste man kan vågne op til:

Wade 22-8-6-6-2 (3 låg fra en 5 by 5)
Smoov 17-17-4-3-2
Gasol 17-16-0-1-1 (fejlede ud på det spil der ville ha' givet ham rekordhøje 17 boards 🙁 ).

og så Bogut der efter 2 langsomme kampe til at starte sæsonen med, nu i November snitter sine gamle 20-10-3 og 2 låg. Ja ja ja ja... det skal sq da nok gå det her.

Ialt 60 boards på 5 mand i aktion, fik den samlede stilling i D1 til at give et billede der bringer farmand tilbage i toppen - med en håndfuld point ned til nr. 2. Og med adskillige kampe i hånden ift de nærmestes forfølgere. Kom så drenge, det må da ha' jinxed mig det her, så sig ikke jeg ikke gør noget for jer 😉

Hvordan går det med Millsap, CP3 og Iverson til gengæld... stiller lige spørgsmålet videre til GM Champ.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jennings var jo helt vanvittig minder om Iverson synes jeg når man ser ham spille, dog tager han ikke så mange meningsløse driblinger som Iverson gør, men syg kamp af ham i nat udnyttede bare hvad forsvaret gav ham, gik de under screeningen satte han er 3'er, gik de over var det et jumpshot eller layup. [small][/small]

Oprindeligt skrevet af: Crick

Uha hvor jeg glæder mig til Detroit vs. Mavs i aften, har de 2 startende SG på begge hold... Nå ja.... de er jo begge skadet..... :@

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Sgu lidt "no comment" stemning i Holland PT.

Synd at nyankomne Bynum smidder den ene pragtkamp efter den anden uden at få den støtte man kunne forvente fra et mesterskabshold.

Vi har overvejet at fyre træneren, eller GMen da det ikke har hjulpet at råbe højt og længe af spillerne.

🙁

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg håber da Yahoo får fingeren ud og får givet mig de stats som retteligt tilhører S-Jax fra nattens kamp... Han står registreret som ikke have været i kamp....

Kan da godt bruge hans statline: 13-9-2-2-0 (alt hjælper jo pt... )

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Det var da godt nok en [censored]e-uge for Downtown.. først ryger Kelenna Azubuike med en season-ending knee-injury, og nu er Jameer Nelson ude i op til seks uger med en knæskade.. og hvis det ikke var nok, så er Glen Davis stadigvæk ude i flere uger end jeg har tålmodighed til at vente, og Mario Chalmers har ondt i skulderen.. 🙁

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg ligger sidst ret stabilt dejligt at være hjemme hvor man høre til 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Gys... Så valgte jeg, trods at have brugt for mange kampe, at spille lille seje Will Bynum i nat. Han har været en yderst positiv overraskelse siden sin ankomst til Jailblazers, men i nat leverede han sølle 8-1-2-0-0 😐

Jeg overvejede inden kampstart at hvile Mr. Camby, for at spare lidt kampe. Det SKULLE jeg have gjort, da Camby ikke gav andet end 2 rebs og 2 ast (og en rygskade) 🙁 :@

Calderon gad heller ikke hjælpe holdet, og var væsentligt dårligere end tilladt er - 13-3-2-1-0

MEN Big Al Jefferson kom tilbage til sit velkendte jeg, efter længere tid blot at have været en skygge af sig selv. Han kom op med 20-10-4-3-2 😛

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja i Peacock lejren et vo fint tilfreds med nattens produktion,

CDR valgte at lave 31 p 10 reb, 3ast, 3stl, jamison gjorde fint comeback med 31-10 Jones 25p, 2stl,2 blk plus 5
reb og lidt ast, kidd ha de endnu en genial nat
med masser sg rebounds og ast og 4 stl, så jo er fint tilfreds

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg hader dig Ryan aka Allan Karim...

Især den dag jeg smeltede svin, medens du bare spillede bridge. OG nu skal du absolut lige blære dig med dine gode spillere - FØJ

ReferencerSide 403 af 635Reference