Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 402 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Tror pludslig jeg er blevet syg...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Mads hvis man lige har købt NBA 2K10 så hedder det ikk influenza, så er det bare pjæk 😀

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crunch skrev:
HAHA giver Nilsson og Kap helt ret det der er optur, jeg vil også være syg!!!

Du kan bare komme forbi Århus og blive hostet på 🙂

Jeg synes nu denher svineinfluenza er noget overvurderet - jeg havde lige set frem til nogle psykedeliske febertåger, men indtil videre har det været lutter lagkage.

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Og lagkage er verdensklasse især hvis du blander det med Fanta, League Pass og 2K10

skulle aldrig have meldt mig til julefrokost på lørdag, skulle holde mig hjemme ved min ps3 istedet. men man kan jo altid få det lidt skidt tidligt på aftenen

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Klasse setup Mads... vi har ingen PS3, men en Wii. Spillet kommer til Wii, men først sidst i November. Damn, frygter også lidt for styringen om det bliver cool nok. Det forlyder at de ikke vil tillade styring med gamle Gamecube pads.

Wade kongen??? Kongen af provinsen evt.

Chris Paul tager mesterskabet, om så resten af mit hold piller navle herfra og til Åbenrå.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

😐 hmm Synes ikke det går helt vildt med mit hold. Har sgu også brugt mange kampe i forhold til udbyttet 56 GP 😮

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

wukhang skrev:
😐 hmm Synes ikke det går helt vildt med mit hold. Har sgu også brugt mange kampe i forhold til udbyttet 56 GP 😮

Samme her... I need a trade or something.. 😐

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Matt Barnes gør det altså igen og al forventning af hvad man kan forvente af en spiller til sølle 1,6 mio!!!!

Snitter efter 10 kampe (nattens taget med): 10,0 - 7,1 - 2,5 - 1,2 - 0,6

Ellers må mine PG'ere gerne snart til at komme ind i kampen... Især Ford har været en kæmpe-gigantisk skuffelse i et system der burde passe ham perfekt! At han kun snitter SØLLE 2,0 apg er simpelthen for ringe. Flynn er jeg glimrende tilfreds med - han er rookie men er ikke en fantasy-starter på den plads endnu - men det er jeg blevet nødt til.

SÅ en noget op og ned start for øldrikkerne...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

KnatLouie skrev:

wukhang skrev:

Samme her... I need a trade or something.. 😐

Du har jo et par bud hængende fra mig af - det er bare at tage dem!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

GM Jonas er en smule glad for Brandon Jennings 😀

ReferencerSide 402 af 635Reference