NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 14:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGode blk for sin position? Gode blk i det hele taget, og flere end LBJ 😉
Sidste sæson:
LBJ 28,4ppg 7,6rpg 7,2apg 1,69spg 1,15bpg
Flash 30,2ppg 5,0rpg 7,5apg 2,19spg 1,34bpgHvorfor er det så lige man hellere vil ha' en SF i stedet for en PG/SG når stats'ne ser sådan ud?
Og triple-doubles er jo ligegyldige i vores liga.
Gode blk for sin position? Gode blk i det hele taget, og flere end LBJ 😉
Sidste sæson:
LBJ 28,4ppg 7,6rpg 7,2apg 1,69spg 1,15bpg
Flash 30,2ppg 5,0rpg 7,5apg 2,19spg 1,34bpg
Hvorfor er det så lige man hellere vil ha' en SF i stedet for en PG/SG når stats'ne ser sådan ud?
Og triple-doubles er jo ligegyldige i vores liga.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 14:49Oprindeligt skrevet af: CrickSom i nok kan forstille jer er min inbox blevet bestormet... 😮
Jeg har fået et meget solidt bud på LBJ og Rondo og jeg overvejer det stadig.
Jeg tvivler på, at et enkelt hold kan byde over og de få bud der er kommet indtil videre nærmer sig ikke.
Der er sat en deadline der hedder søndag kl. 21, om traded går igennem eller ej ved jeg ikke endnu, men det giver jer andre noget tid til, at snakke sammen og måske finde på nogle trad senarioer. 3 vejs, 4 vejs, 5 vejs what ever det er op til jer.
Jeg vil sætte pris på, at i kommer med jeres max bud da jeg har en smule travlt resten af ugen og har derfor ikke alverdens tid til at forhandle frem og tilbage.
Som de fleste kan se, så har jeg især en stor kontrakt, som man nok må æde i sig hvis man vil komme med et bud, men tro endelig ikke at det ændre på værdien af Rondo og LBJ.
Jeg vil gerne til sidst slutte af med at sige, at intet er afgjort det kan godt være det slet ikke bliver til noget men der er åbnet for muligheden.
Happy hunting
/Crick - ACW
Som i nok kan forstille jer er min inbox blevet bestormet... 😮
Jeg har fået et meget solidt bud på LBJ og Rondo og jeg overvejer det stadig.
Jeg tvivler på, at et enkelt hold kan byde over og de få bud der er kommet indtil videre nærmer sig ikke.
Der er sat en deadline der hedder søndag kl. 21, om traded går igennem eller ej ved jeg ikke endnu, men det giver jer andre noget tid til, at snakke sammen og måske finde på nogle trad senarioer. 3 vejs, 4 vejs, 5 vejs what ever det er op til jer.
Jeg vil sætte pris på, at i kommer med jeres max bud da jeg har en smule travlt resten af ugen og har derfor ikke alverdens tid til at forhandle frem og tilbage.
Som de fleste kan se, så har jeg især en stor kontrakt, som man nok må æde i sig hvis man vil komme med et bud, men tro endelig ikke at det ændre på værdien af Rondo og LBJ.
Jeg vil gerne til sidst slutte af med at sige, at intet er afgjort det kan godt være det slet ikke bliver til noget men der er åbnet for muligheden.
Happy hunting
/Crick - ACW
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 14:59Oprindeligt skrevet af: bozzy@ Kurt - Jeg kan så absolut godt se kvaliteten af Wade, og jeg ved godt at triple-doubles ikke giver ekstra point eller bonus. Men hvis en spiller kan snitte "noget nær" en triple-double, så er han ret god fantasy mæssigt.
Noget af det der giver LeBron flere point i min bog, er også hans fysik og at han ikke bliver skadet i samme omfang som Wade desværre gør.l
Crick @ HVORFOR overhovedet trade LeBron ??
@ Kurt - Jeg kan så absolut godt se kvaliteten af Wade, og jeg ved godt at triple-doubles ikke giver ekstra point eller bonus. Men hvis en spiller kan snitte "noget nær" en triple-double, så er han ret god fantasy mæssigt.
Noget af det der giver LeBron flere point i min bog, er også hans fysik og at han ikke bliver skadet i samme omfang som Wade desværre gør.l
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 15:07Oprindeligt skrevet af: Crickbozzy skrev:
Crick @ HVORFOR overhovedet trade LeBron ??Der er skam heller ikke nogen der siger jeg vil trade ham, men der er kommet et bud der er værd at overveje og vil derfor give jer andre muligheden for at byde ind.
Som jeg har skrevet er intet sikkert.
bozzy skrev:
Der er skam heller ikke nogen der siger jeg vil trade ham, men der er kommet et bud der er værd at overveje og vil derfor give jer andre muligheden for at byde ind.
Som jeg har skrevet er intet sikkert.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 15:25Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Bo skriver jo det bedste af alle, hvornår har Lebron været skadet Wade er næsten en injury waiting to happen Lebron levere hver sæson hver kamp wade levere når han spiller om det så er 80 el 60 kampe, men 80 kampe er nu bedre end 60, men ja bliver det spændende at se hva der sker,
Bo skriver jo det bedste af alle, hvornår har Lebron været skadet Wade er næsten en injury waiting to happen Lebron levere hver sæson hver kamp wade levere når han spiller om det så er 80 el 60 kampe, men 80 kampe er nu bedre end 60, men ja bliver det spændende at se hva der sker,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 15:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg vil sætte pris på, at i kommer med jeres max bud da jeg har en smule travlt resten af ugen og har derfor ikke alverdens tid til at forhandle frem og tilbage.
Den der kan jeg så ikke helt li' ... jeg synes det er fint og fair at ville trade LBJ hvis man enten synes man kunne li' at shuffle ting og få god værdi for ham, eller hvis man hader den neglebidende navlebeskuer, men har man lidt for travlt til at handle grundigt, og man ikke står og skal ned under cap'en eller noget, så tager man den da -i min verden- bare stille og roligt, og venter til man har tid.
Wade er den nye superman... han spiller 80 kampe per sæson Møs Møs... Siger jo ikke at LBJ er en ringe spiller, han er bare "kun" den anden bedste i vores fantasy setup 😉
Den der kan jeg så ikke helt li' ... jeg synes det er fint og fair at ville trade LBJ hvis man enten synes man kunne li' at shuffle ting og få god værdi for ham, eller hvis man hader den neglebidende navlebeskuer, men har man lidt for travlt til at handle grundigt, og man ikke står og skal ned under cap'en eller noget, så tager man den da -i min verden- bare stille og roligt, og venter til man har tid.
Wade er den nye superman... han spiller 80 kampe per sæson Møs Møs... Siger jo ikke at LBJ er en ringe spiller, han er bare "kun" den anden bedste i vores fantasy setup 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 16:06Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDette er havd der sker, når man både er hjemme med influenza, og lige har købt NBA 2K10:
Dette er havd der sker, når man både er hjemme med influenza, og lige har købt NBA 2K10:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 16:15Oprindeligt skrevet af: HrNilssonHaha, for dælen Mads, det er godt nok gennemført - hvis det er svine, så kan du godt holde dig væk fra min lejlighed. God bedring!
Haha, for dælen Mads, det er godt nok gennemført - hvis det er svine, så kan du godt holde dig væk fra min lejlighed. God bedring!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 16:31Oprindeligt skrevet af: NBA KapHahahahahaha Mads det er fandme klasse!
Hahahahahaha Mads det er fandme klasse!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2009, 16:43Oprindeligt skrevet af: CrunchHAHA giver Nilsson og Kap helt ret det der er optur, jeg vil også være syg!!!
HAHA giver Nilsson og Kap helt ret det der er optur, jeg vil også være syg!!!