Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 400 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

LBJ og Rondo kan være på vej væk fra ACW.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Det lyder ikke som en så god ide?

Oprindeligt skrevet af: bozzy

DAMN.... Man er da ikke for klog hvis man trader LeBron. Ja, undskyld mig.... Så er jeg sgu næsten ligeglad hvad og hvor mange man får igen...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Sjovt så kloge folk er, når de ikke ved hvad der kommer retur for spilleren. Nærmest imponerende!

Ja... Men i mine øjne er Rondo blandt de bedste pg's og LeBron er DEN bedste overall. Så uden at vide om det er 78 årige Nash (med korte fremtidsudsigter), Odom, Dirk der ryger den anden vej, så havde jeg ikke gjort det. D12 skal da helt sikkert med i sådanne en handel, og alligevel havde jeg ikke gjort det...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Det ved jeg nu ikke, synes ikke der er nogle hold der har nok til at lokke Lebron væk, måske hvis B.Griffin B.Jennings C.Paul og Durant var på samme hold ville det kunne lade sig gøre, eller Granger, Westbrook, B.Lopez, og Kaman kunne måske gøre det,

Men ellers må man vel sige at Lebron er en af de untradables i fantasy sammen med CP3, Wade, D12 at D12 så røg var vel mere et udtryk for Kurts medlidenhed med resten af ligaen fremfor en tro på det var en god handel

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg vil så sige at LBJ i mine øjne IKKE er den bedste BO... hvis du knuser statsne, så er Wade da den bedste fantasy spiller i vores liga... og NEJ, jeg vil ikke trade ham for LBJ. Hvis nogensinde jeg trader Wade så er det for at prøve noget nyt (eller skabe lidt balance a la D12 handlen) så er ikke ude på at snakke ham op.

Efter Wade, så ja, der må det blive LBJ der i vores liga er nr. 2, hvis ikke CP3 finder sit største gear frem.

Dernæst er det rent statistisk vel nok Smoov i sin genfundne form der er højest på listen, indtil Durant, Melo og Granger lige får taget det der sidste skridt op 5-cat stigen. Af de mere to-dimensionelle spillere er D12 og CB4 så nok dem der kan levere så meget i et par cats at de er monstre - men trækker så godt ned i andre cats.

Tilgengæld vil jeg gi' Bo ret i at Rondo er blandt de bedste PGs, det er vel kun CP3 og Deron der er bedre... og skulle Rondo begynde at kunne score også, ja så er han vel i samme klasse pludselig (det sker så nok ikke). Og så er Wade iøvrigt også PG eligible 😛

Men spændende med en potentiel blockbuster, og ku' være sjovt lige at kigge sine spreadsheets igennem for at smække et tilbud ned, kunne være godt hvis 10 GM'ere eller flere sendte Jan et bud på LBJ og/eller Rondo for at se hvor vilde budene kan blive... ville være grineren at se forskellene i bud, men det er nok ikke god kutyme at offentliggøre dem 😉

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

PS. D12 handlen... bare vent, Beastley skal nok vise sig mere værdifuld end Dwajt..

.... altså hvis Superman's skulder viser sig at være så gal på den at armen falder af 😮

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Er helt enig med Kurt i den her.. Hvis du ser på LeBron's stats er han et monster, no doubt.. MEN det bliver hans kontrakt os i næste sæson og han er begrænset til kun at kunne spille SF, hvilket jeg os har en del at sige i vores liga 🙂

Ja, nu ved jeg godt at Wade kan spille pg og sg, og han har gode blks for sin position. Derudover er jeg stor Heat og Wade fan.

MEN vil til hver en hver tid hellere have LeBron, da han laver gode blks og stls samt er en omvandrende triple-double maskine.

ReferencerSide 400 af 635Reference