Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 399 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Not if I can help it!:D

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men så er det godt du ikk har noget at skulle have sagt 😀

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
... og derudover skulle siden være fuldt opdateret nu: Stillingen fra i dag er på 😮 .... Sydhavn har fået nogle waivers på (Stort cadeu til GM Petersen for at kræve en stak waivers på som var blevet væk)... og De 5 Konger har endelig fået en spiller på fra de detroniserede mestre møs, møs.

Så må det jo også være nu, at jeg skal gøre opmærksom på, at Dorell Wright's waiver altså kun varer 1 år, og ikke i 3 år, som der står nu.. han blev waivet engang i 07-08-sæsonen så vidt jeg ved, og er en 1-års waiver jeg har overtaget i en trade..:o

AAARRGGHH!!
Hva sker der for dommerne i Bulls - Nuggets kampen!!
Først tripper Melo Deng og der er de for blinde til at se og så får Nuggts bolden på sidelinjen og så 2sek efter kalder de Jumpball på en bold hvor Nene kun har en hånd på..
Går da helt amok hvis Bulls taber!!

VÆRSTE F***ING DOMMERE EVER!!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

KnatLouie skrev:

Danish TWolf skrev:
... og derudover skulle siden være fuldt opdateret nu: Stillingen fra i dag er på 😮 .... Sydhavn har fået nogle waivers på (Stort cadeu til GM Petersen for at kræve en stak waivers på som var blevet væk)... og De 5 Konger har endelig fået en spiller på fra de detroniserede mestre møs, møs.

Så må det jo også være nu, at jeg skal gøre opmærksom på, at Dorell Wright's waiver altså kun varer 1 år, og ikke i 3 år, som der står nu.. han blev waivet engang i 07-08-sæsonen så vidt jeg ved, og er en 1-års waiver jeg har overtaget i en trade..:o

Say what... det er da ikke en gang 1 måned siden at Svinet waivede Dorrell (efter at have forsøgt at tale ham op i 2 år og få solgt ham 😉 ).

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:

KnatLouie skrev:

Danish TWolf skrev:

Say what... det er da ikke en gang 1 måned siden at Svinet waivede Dorrell (efter at have forsøgt at tale ham op i 2 år og få solgt ham 😉 ).

Hvad helvede.. det var sguda utroligt.. mener da bestemt at han stod som værende en 1-års waiver på Svinets side (og på min egen, da den blev overført).. og da jeg fik tilbudt traden, så lød det også bare som om, at det var en 1-års waiver jeg ville modtage.. så er jeg blevet taget i røven igen.. fandme til at få lange [censored]r af.. :@

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Svupper skrev:
AAARRGGHH!!
Hva sker der for dommerne i Bulls - Nuggets kampen!!
Først tripper Melo Deng og der er de for blinde til at se og så får Nuggts bolden på sidelinjen og så 2sek efter kalder de Jumpball på en bold hvor Nene kun har en hånd på..
Går da helt amok hvis Bulls taber!!

Annnnnnd they did 🙂

Det er okay når det er dig der skriver det Kap, for du ved alligevel at du er min Biiiatch 😀

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er Bogut sq også ved at finde formen, og selvom DWill og Gasol begge havde en off day, så ser det sq godt nok sejt ud for Ulvene pt.

Jeg vil anbefale mine GM kolleger ikke at regne på en stilling der er justeret for antal kampe (snit), for det kunne gå hen og blive lidt depri for jer MUHAHAHAHA.

En lille detalje skal dog highlightes, jeg er 39% foran den næstbedste i block kategorien (igen, per game stats).

YOU ARE ALL MY BIIIAAATCHES 😛

ReferencerSide 399 af 635Reference