NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2009, 20:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSæføli, men næste gang bliver jeg på toppen hele vejen til klimaks (en gang i forsommeren 2010 😀 ).
Sæføli, men næste gang bliver jeg på toppen hele vejen til klimaks (en gang i forsommeren 2010 😀 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 8:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå havde jeg sæsonens anden 20-20 kamp, dog var det Nash - der for anden gang smed 20 assist i en kamp i denne sæson.
Tjoo..- jeg er tilfreds...
Så havde jeg sæsonens anden 20-20 kamp, dog var det Nash - der for anden gang smed 20 assist i en kamp i denne sæson.
Tjoo..- jeg er tilfreds...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 9:34Oprindeligt skrevet af: PacersEn udmærket nat for øldrikkerne...
Især Flynn og Jax spillede solidt (S-Jax faktisk mere end solidt over hele linjen)Flynn: 20-5-6-1
S-Jax: 10-6-15-4-2
En udmærket nat for øldrikkerne...
Især Flynn og Jax spillede solidt (S-Jax faktisk mere end solidt over hele linjen)
Flynn: 20-5-6-1
S-Jax: 10-6-15-4-2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 10:07Oprindeligt skrevet af: madsberggreenGodkendt statline fra Gjett "Batman" Ginobili: 36-4- 8-1-4
Godkendt statline fra Gjett "Batman" Ginobili: 36-4- 8-1-4
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 11:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYes, D-Will med 5 point på 2 for 10... way to stroke that ball my boy.
Og fy da føj for en sviner til Minny - samtlige GSW spillere fik jo nærmest sikret deres season high i alle cats på en vulgær grim og billig baggrund 🙁
Yes, D-Will med 5 point på 2 for 10... way to stroke that ball my boy.
Og fy da føj for en sviner til Minny - samtlige GSW spillere fik jo nærmest sikret deres season high i alle cats på en vulgær grim og billig baggrund 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 11:41Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå skal jeg da lige love for at Svupper-drengen har fået nyt logo. Muchos cojones!
Så skal jeg da lige love for at Svupper-drengen har fået nyt logo. Muchos cojones!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 11:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn... og derudover skulle siden være fuldt opdateret nu: Stillingen fra i dag er på 😮 .... Sydhavn har fået nogle waivers på (Stort cadeu til GM Petersen for at kræve en stak waivers på som var blevet væk)... og De 5 Konger har endelig fået en spiller på fra de detroniserede mestre møs, møs.
... og derudover skulle siden være fuldt opdateret nu: Stillingen fra i dag er på 😮 .... Sydhavn har fået nogle waivers på (Stort cadeu til GM Petersen for at kræve en stak waivers på som var blevet væk)... og De 5 Konger har endelig fået en spiller på fra de detroniserede mestre møs, møs.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 12:51Oprindeligt skrevet af: SvupperOg det er et logo vi er meget stolte af her i Brøndby.. det er et tegn på vores nye skrid op i D1 næste sæson 😉
Og det er et logo vi er meget stolte af her i Brøndby.. det er et tegn på vores nye skrid op i D1 næste sæson 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 15:36Oprindeligt skrevet af: CrunchJeg tager intet ansvar for Svuppers nye logo.
jeg tænkte blomster han tænkte/tænker store [censored]r.. på dyrHE MADE ME DO IT!!
er desuden sikker på at jeg er i 1division næste år sammen med svupper:P
Crunch
Jeg tager intet ansvar for Svuppers nye logo.
jeg tænkte blomster han tænkte/tænker store [censored]r.. på dyr
HE MADE ME DO IT!!
er desuden sikker på at jeg er i 1division næste år sammen med svupper:P
Crunch
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2009, 21:04Oprindeligt skrevet af: SvupperDet er nemlig den rigtige indstilling min dreng 😀
Det er nemlig den rigtige indstilling min dreng 😀