Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 392 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

snicker snicker - fniiis fniiis.

Men nu du ikke kører ham alligevel så kan vi vel begynde at snakke handel? Sådan en bænkevarmer må være billig.

EDIT: Ja og det var så med henvisning til Xtians Spencer Tracey snak... Dirksen skulle bare blande sig med sin Kaveman snak.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Smukke Dirk skrev:
Kæft hulemanden har været fremragende her de første 5 kamp:

pts 22.6
rebs 10.2
ast 1.4
stl 1.0
blk 1.8

det er jo lige præcis hva jeg forventer fra en C. Så håber jeg bare Griffin falder i en brønd eller Camby begynder at spille sindssygt ringe (hvilket desværre ikke har været tilfældet so far)

Så mangler vi bare Pau tilbage!

Jeg ville næsten være mere overrasket hvis Griffin IKKE faldt i en brønd. Han er tilsyneladende hårdt ramt af Clipper-cursen allerede, og når det er er tilfældet er reglen, at ALT hvad der kan gå galt, går galt - ALTID!

Men udover at P.P ikke er enig i sin nedrykningsplads 😉 ... så er alle andre åbenbart upåvirket af den placering jeg har smidt dem på? Damn, jeg må være god... eller ?

Iøvrigt;

Jeg har da ikke skiftet "kaldenavn", så vidt jeg ved? Eller er det i orden at kalde sine med-medlemmer for beskidte øgenavne, ala "Dummish TCunt" og lign?

Jaaaa, i NBAiKL tråden må du godt gå lidt til stålet, men lidt mere raffinement måske? Min var trods alt ikke kun bedre, men også lige til højreskøjten 😉

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:
snicker snicker - fniiis fniiis.

Men nu du ikke kører ham alligevel så kan vi vel begynde at snakke handel? Sådan en bænkevarmer må være billig.

EDIT: Ja og det var så med henvisning til Xtians Spencer Tracey snak... Dirksen skulle bare blande sig med sin Kaveman snak.

Så nu begynder du at købe ind fra min bænk.. No wonder jeg ligger over dig...

Danish TWolf skrev:
Men udover at P.P ikke er enig i sin nedrykningsplads 😉 ... så er alle andre åbenbart upåvirket af den placering jeg har smidt dem på? Damn, jeg må være god... eller ?

Tjah, jeg synes den er rimeligt spot on. Jeg havde jo egentlig lovet at sigte efter tredjepladsen i år, men da jeg ikke har kunne få de handler i hus jeg havde sigtet efter, er det nok næppe realistisk at sigte efter mere end en fjerdeplads.

Min helt urimeligt sløve sæsonstart hjælper sgu heller ikke på det...

Iøvrigt;

Jeg har da ikke skiftet "kaldenavn", så vidt jeg ved? Eller er det i orden at kalde sine med-medlemmer for beskidte øgenavne, ala "Dummish TCunt" og lign?

Jaaaa, i NBAiKL tråden må du godt gå lidt til stålet, men lidt mere raffinement måske? Min var trods alt ikke kun bedre, men også lige til højreskøjten 😉

Hvis Du ikke vil kaldes ved pigenavne, Peter, må jo jo holde op med at tude som en tøs når de store drenge driller - Tør øjnene, Louise! 😉

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Lige når jeg tror at Yi Jianlian nok skal komme med en god sæson med ok stats. Så skal Gerald Wallace lige lande på ham og tage alle de stats han skulle ha haft. æv æv

Iøvrigt... sej signature Andy. Wilt på en prik det der, han har vist aldrig trænet i sin prof. karierre... synes altid man læser at han bare lige mødte op til kampene og åd et par hotdogs som opvarmning og så lige på og hårdt i 48 min.

...han skulle jo også ha' tid til de 10,000 damer 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

LET IT RAIN

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Danish TWolf skrev:

Ja jeg er ogsaa ret tilfreds, men hvis G-Force bliver ved, saa maa du nok buffe mig op en plads eller to 😀

Så havde jeg sæsonens første kamp, der var værd at skrive hjem om! Deng med 24 points, 20 rebs og 2 blocks. Godkendt!

ReferencerSide 392 af 635Reference