NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 14:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTony Parker med endnu en kedelig nat... hov, Chris Paul er det, hmm...
Tony Parker med endnu en kedelig nat... hov, Chris Paul er det, hmm...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 14:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDragic for CP3 ? Jeg får godt nok en smule flere steals men du får fandme meget cap relief 😀
Dragic for CP3 ? Jeg får godt nok en smule flere steals men du får fandme meget cap relief 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 20:40Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Jeg synes stadig det var forkert at FnatLuise lader Kaveman gå så billigt, men der skulle selvf. ikke stå Azabuiki, men Chalmers i Commish Corner... Og selvom Chalmers af og til gir en stak steals, så er det ikke godt nok ift "The Big Ugly".Jeg har da ikke skiftet "kaldenavn", så vidt jeg ved? Eller er det i orden at kalde sine med-medlemmer for beskidte øgenavne, ala "Dummish TCunt" og lign? :@
Anyways, så bør man jo også se på, hvor mange stats Chalmers har lavet ift. Kaman i den tid der er gået efter traden, og Kaman har jo kun smidt en håndfuld kampe på bordet, hvorimod Chalmers har spillet en hel sæson (aka 82 kampe), og kun bliver bedre med tiden, hvorimod Kaman har været mere op og ned.. og formentlig ryger ned igen når Griffin vender tilbage og skal have uddelt spilletid og minutter.. for slet ikke at tale om lønforskellen.. 😛
Mht. positioner, så har jeg da et lille/kæmpe hul på SG/SF i øjeblikket, men det er ikke noget en enkelt trade ikke kan rette op på.. kommer tid kommer råd.. 🙂
Danish TWolf skrev:
Jeg synes stadig det var forkert at FnatLuise lader Kaveman gå så billigt, men der skulle selvf. ikke stå Azabuiki, men Chalmers i Commish Corner... Og selvom Chalmers af og til gir en stak steals, så er det ikke godt nok ift "The Big Ugly".
Jeg har da ikke skiftet "kaldenavn", så vidt jeg ved? Eller er det i orden at kalde sine med-medlemmer for beskidte øgenavne, ala "Dummish TCunt" og lign? :@
Anyways, så bør man jo også se på, hvor mange stats Chalmers har lavet ift. Kaman i den tid der er gået efter traden, og Kaman har jo kun smidt en håndfuld kampe på bordet, hvorimod Chalmers har spillet en hel sæson (aka 82 kampe), og kun bliver bedre med tiden, hvorimod Kaman har været mere op og ned.. og formentlig ryger ned igen når Griffin vender tilbage og skal have uddelt spilletid og minutter.. for slet ikke at tale om lønforskellen.. 😛
Mht. positioner, så har jeg da et lille/kæmpe hul på SG/SF i øjeblikket, men det er ikke noget en enkelt trade ikke kan rette op på.. kommer tid kommer råd.. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 22:39Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
kommer tid kommer råd.. 🙂Kommer skader, kommer gråd.
KnatLouie skrev:
kommer tid kommer råd.. 🙂
Kommer skader, kommer gråd.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 23:03Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
Ja, det gælder jo os allesammen... hvordan har Aldridge det forresten? 😛
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2009, 4:17Oprindeligt skrevet af: NBA KapG-Force med 24pts 20rebs 4stl og 1blk 😀 muhahahaha!
G-Force med 24pts 20rebs 4stl og 1blk 😀 muhahahaha!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2009, 8:04Oprindeligt skrevet af: PacersNogen der har spillet på gerald Wallace som årets rebounder 😮 ???
En SG/SF på 2,01 og 98 kg der snitter 14 rebounds efter 4 kampe... 😀 VILDT
Men hvad angår mine egne spillere i nat - så er jeg OK tilfreds.
Harrington 24-8-2-1-1 på 29 min. fra bænken
Flynn arbejder sig stille og roligt i gang med andet end point 13-3-4-1
Nogen der har spillet på gerald Wallace som årets rebounder 😮 ???
En SG/SF på 2,01 og 98 kg der snitter 14 rebounds efter 4 kampe... 😀 VILDT
Men hvad angår mine egne spillere i nat - så er jeg OK tilfreds.
Harrington 24-8-2-1-1 på 29 min. fra bænken
Flynn arbejder sig stille og roligt i gang med andet end point 13-3-4-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2009, 9:28Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJa, det gælder jo os allesammen... hvordan har Aldridge det forresten? 😛
Aldridge har det fint. Han ville bare lige fake sig til en fridag, så han kunne feje sin nye, fede kontrakt med champagne og gin-shots.
Aldridge har det fint. Han ville bare lige fake sig til en fridag, så han kunne feje sin nye, fede kontrakt med champagne og gin-shots.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2009, 11:38Oprindeligt skrevet af: Miller3121-11-7-0-2
Jeg er helt tosset med Spencer Hawes, doooh, så skal jeg nok starte ham.. Hold kæft en dårlig GM!
21-11-7-0-2
Jeg er helt tosset med Spencer Hawes, doooh, så skal jeg nok starte ham.. Hold kæft en dårlig GM!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2009, 11:52Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkKæft hulemanden har været fremragende her de første 5 kamp:
pts 22.6
rebs 10.2
ast 1.4
stl 1.0
blk 1.8det er jo lige præcis hva jeg forventer fra en C. Så håber jeg bare Griffin falder i en brønd eller Camby begynder at spille sindssygt ringe (hvilket desværre ikke har været tilfældet so far)
Så mangler vi bare Pau tilbage!
Kæft hulemanden har været fremragende her de første 5 kamp:
pts 22.6
rebs 10.2
ast 1.4
stl 1.0
blk 1.8
det er jo lige præcis hva jeg forventer fra en C. Så håber jeg bare Griffin falder i en brønd eller Camby begynder at spille sindssygt ringe (hvilket desværre ikke har været tilfældet so far)
Så mangler vi bare Pau tilbage!