NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 12:12Oprindeligt skrevet af: madsberggreenPacers skrev:
Så kom Harrington da LIDT i omdrejniger i hvert fald pointmæssigt.... 42 point, 6 rebs og 2 ass er godkendt... Men ikke meget andet.Du er fanmer en streng GM, hvis en 42-points-kamp kun er OK i din bog 😛
Pacers skrev:
Så kom Harrington da LIDT i omdrejniger i hvert fald pointmæssigt.... 42 point, 6 rebs og 2 ass er godkendt... Men ikke meget andet.
Du er fanmer en streng GM, hvis en 42-points-kamp kun er OK i din bog 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 17:06Oprindeligt skrevet af: PacersJa - det er jeg 🙂
Men ja... pointene er MERE end godkendt... Det var jo career-high.... Men 6 rebounds og 2 assists, 0 blocks og steals er ikke mere end blot godkendt
Ja - det er jeg 🙂
Men ja... pointene er MERE end godkendt... Det var jo career-high.... Men 6 rebounds og 2 assists, 0 blocks og steals er ikke mere end blot godkendt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 18:43Oprindeligt skrevet af: KnatLouiePacers skrev:
Men ja... pointene er MERE end godkendt... Det var jo career-high.... Men 6 rebounds og 2 assists, 0 blocks og steals er ikke mere end blot godkendtHarrington er jo en point-maskine uden lige.. jeg nød også vældig godt af hans scoring-abilities sidste sæson, men han trækker dælme ned på de andre stats...især assists og blocks.. men du kan jo ikke klage, at få ham for et 2.rundepick 😉
Pacers skrev:
Harrington er jo en point-maskine uden lige.. jeg nød også vældig godt af hans scoring-abilities sidste sæson, men han trækker dælme ned på de andre stats...især assists og blocks.. men du kan jo ikke klage, at få ham for et 2.rundepick 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 21:53Oprindeligt skrevet af: PacersNej, det er jo det.... For et 2. runde pick og en udløbende kontrakt - så var det en fornuftig deal synes jeg.
Men LÆKKERT!!!! Min billigste spiller Barnes til en så lav værdi som 1,6 mio - lever jo op til satset ved at lade ham starte i dag 🙂 Lækker statline for en så billig spiller:
12-9-4-6-2 Der var jo endda potentialet 4-5 point mere - havde han bare være lidt mere effektiv på sine skud som han plejer at være.
Nej, det er jo det.... For et 2. runde pick og en udløbende kontrakt - så var det en fornuftig deal synes jeg.
Men LÆKKERT!!!! Min billigste spiller Barnes til en så lav værdi som 1,6 mio - lever jo op til satset ved at lade ham starte i dag 🙂 Lækker statline for en så billig spiller:
12-9-4-6-2 Der var jo endda potentialet 4-5 point mere - havde han bare være lidt mere effektiv på sine skud som han plejer at være.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 22:44Oprindeligt skrevet af: Jenner4 dage inde i sæsonen og 2 startere skadet! Frederiksberg Forbandelsen lever!
4 dage inde i sæsonen og 2 startere skadet! Frederiksberg Forbandelsen lever!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 22:49Oprindeligt skrevet af: CrickMine to SG'er er også skadet.... 🙁
Mine to SG'er er også skadet.... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 23:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieLæg lige mærke til, at Kurts profil i øjeblikket siger: "Antal indlæg: 4999" - så dvs. at den næste besked han poster bliver EPIC.B)
Læg lige mærke til, at Kurts profil i øjeblikket siger: "Antal indlæg: 4999" - så dvs. at den næste besked han poster bliver EPIC.B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 7:56Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg hader Celtics og deres alt for seriøse D, når de spiller mod mine spillere som f.eks. David West!!!!
Jeg hader Celtics og deres alt for seriøse D, når de spiller mod mine spillere som f.eks. David West!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 12:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå Kurt's indlæg #5000 bliver en semi-undskyldning...
Jeg synes stadig det var forkert at FnatLuise lader Kaveman gå så billigt, men der skulle selvf. ikke stå Azabuiki, men Chalmers i Commish Corner... Og selvom Chalmers af og til gir en stak steals, så er det ikke godt nok ift "The Big Ugly".
Iøvrigt... skod nat i NBA for T'Wolves, der ikke rigtig kunne glæde sig over andet end at være pænt foran Grynterne (men så igen, hvem er ikke det).
Så Kurt's indlæg #5000 bliver en semi-undskyldning...
Jeg synes stadig det var forkert at FnatLuise lader Kaveman gå så billigt, men der skulle selvf. ikke stå Azabuiki, men Chalmers i Commish Corner... Og selvom Chalmers af og til gir en stak steals, så er det ikke godt nok ift "The Big Ugly".
Iøvrigt... skod nat i NBA for T'Wolves, der ikke rigtig kunne glæde sig over andet end at være pænt foran Grynterne (men så igen, hvem er ikke det).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2009, 12:43Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... hvem der bare havde fået JJ Reddick FØR kampen i nat... Nu er han sikkert bæ resten af tiden hos KerbCrawlers...
... hvem der bare havde fået JJ Reddick FØR kampen i nat... Nu er han sikkert bæ resten af tiden hos KerbCrawlers...