Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 390 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Pacers skrev:
Så kom Harrington da LIDT i omdrejniger i hvert fald pointmæssigt.... 42 point, 6 rebs og 2 ass er godkendt... Men ikke meget andet.

Du er fanmer en streng GM, hvis en 42-points-kamp kun er OK i din bog 😛

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja - det er jeg 🙂

Men ja... pointene er MERE end godkendt... Det var jo career-high.... Men 6 rebounds og 2 assists, 0 blocks og steals er ikke mere end blot godkendt

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Pacers skrev:
Men ja... pointene er MERE end godkendt... Det var jo career-high.... Men 6 rebounds og 2 assists, 0 blocks og steals er ikke mere end blot godkendt

Harrington er jo en point-maskine uden lige.. jeg nød også vældig godt af hans scoring-abilities sidste sæson, men han trækker dælme ned på de andre stats...især assists og blocks.. men du kan jo ikke klage, at få ham for et 2.rundepick 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Nej, det er jo det.... For et 2. runde pick og en udløbende kontrakt - så var det en fornuftig deal synes jeg.

Men LÆKKERT!!!! Min billigste spiller Barnes til en så lav værdi som 1,6 mio - lever jo op til satset ved at lade ham starte i dag 🙂 Lækker statline for en så billig spiller:

12-9-4-6-2 Der var jo endda potentialet 4-5 point mere - havde han bare være lidt mere effektiv på sine skud som han plejer at være.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

4 dage inde i sæsonen og 2 startere skadet! Frederiksberg Forbandelsen lever!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Mine to SG'er er også skadet.... 🙁

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Læg lige mærke til, at Kurts profil i øjeblikket siger: "Antal indlæg: 4999" - så dvs. at den næste besked han poster bliver EPIC.B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg hader Celtics og deres alt for seriøse D, når de spiller mod mine spillere som f.eks. David West!!!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så Kurt's indlæg #5000 bliver en semi-undskyldning...

Jeg synes stadig det var forkert at FnatLuise lader Kaveman gå så billigt, men der skulle selvf. ikke stå Azabuiki, men Chalmers i Commish Corner... Og selvom Chalmers af og til gir en stak steals, så er det ikke godt nok ift "The Big Ugly".

Iøvrigt... skod nat i NBA for T'Wolves, der ikke rigtig kunne glæde sig over andet end at være pænt foran Grynterne (men så igen, hvem er ikke det).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

... hvem der bare havde fået JJ Reddick FØR kampen i nat... Nu er han sikkert bæ resten af tiden hos KerbCrawlers...

ReferencerSide 390 af 635Reference