NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2009, 16:56Oprindeligt skrevet af: bozzy[quote]Jenner skrev:
På trods af Frederiksberg-cursen blev det en ok sæsonstart. Efter 1. kamp hvor vores nye dyre guldklump Elton Brand og 76ers var helt og totalt fraværende (de lignede et hold der ikke anede hvordan man løber princeton) og leverede crap var vi klar til at smide håndklædet i ringen, og rive alle hår ud af hovedbunden, men et par sene solide kampe fra resten af drengene reddede til dels dagen.quote]
Tror bare du må se kendsgerningen i øjnene, og indse at Speights har overtaget Brands rolle 😉
[quote]Jenner skrev:
På trods af Frederiksberg-cursen blev det en ok sæsonstart. Efter 1. kamp hvor vores nye dyre guldklump Elton Brand og 76ers var helt og totalt fraværende (de lignede et hold der ikke anede hvordan man løber princeton) og leverede crap var vi klar til at smide håndklædet i ringen, og rive alle hår ud af hovedbunden, men et par sene solide kampe fra resten af drengene reddede til dels dagen.
quote]
Tror bare du må se kendsgerningen i øjnene, og indse at Speights har overtaget Brands rolle 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 4:03Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLidt irriterende at der skulle to kampe til, før Dwight fik sig en 20-20 tilsat fire blocks...
Lidt irriterende at der skulle to kampe til, før Dwight fik sig en 20-20 tilsat fire blocks...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 7:47Oprindeligt skrevet af: PacersDen eneste der pt holder niveau hos BeerGuzzlers er Horford... endnu en godkendt solid præstation i nat: 10p, 12rbs, 5blk... Ovenpå den stærke sæson-åbning.
Omvendt er TJ ford ved at spille sig ud af starting line-up og Flynn ind...
Og J-Rich der endnu ikke har været på banen og har en NBA-suspension?! Heerlig herlig sæson-start.... Heldigvis er der over 450 kampe tilbage!!!
Nej, hvor må Love gerne komme tilbage snart....!!!!
Den eneste der pt holder niveau hos BeerGuzzlers er Horford... endnu en godkendt solid præstation i nat: 10p, 12rbs, 5blk... Ovenpå den stærke sæson-åbning.
Omvendt er TJ ford ved at spille sig ud af starting line-up og Flynn ind...
Og J-Rich der endnu ikke har været på banen og har en NBA-suspension?! Heerlig herlig sæson-start.... Heldigvis er der over 450 kampe tilbage!!!
Nej, hvor må Love gerne komme tilbage snart....!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 8:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHold da kæft.. Næsten to 20-20 kampe. Manglede 2 point, men min pointguard med 20 assist og min center med 22 rebounds - godkendt.
Generelt en ret ok nat:
Nash: 18 6 20 0 1
Williams: 16 2 4 3 0
Odom: 10 6 7 0 1 (ser ikke voldsomt ud, men ganske okay)
Dirk: 21 10 1 1 1
Dwight: 20 22 1 1 4Et snit på 17 point, 9,2 rebounds, 6,6 assist, 1 steal, 1,2 blocks - fortsæt gerne, tak.
Hold da kæft.. Næsten to 20-20 kampe. Manglede 2 point, men min pointguard med 20 assist og min center med 22 rebounds - godkendt.
Generelt en ret ok nat:
Nash: 18 6 20 0 1
Williams: 16 2 4 3 0
Odom: 10 6 7 0 1 (ser ikke voldsomt ud, men ganske okay)
Dirk: 21 10 1 1 1
Dwight: 20 22 1 1 4
Et snit på 17 point, 9,2 rebounds, 6,6 assist, 1 steal, 1,2 blocks - fortsæt gerne, tak.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 10:36Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDer er stadig ikke en eneste af mine spillere der har haft en kamp jeg gider skrive om herinde :@
Fair nok at Durant smider et par 20-10-kampe, men det er jo ikke mere end hvad man forventer.
Step it up, TP, Manu, Deng, Biedrins og Aldridge!!!
Der er stadig ikke en eneste af mine spillere der har haft en kamp jeg gider skrive om herinde :@
Fair nok at Durant smider et par 20-10-kampe, men det er jo ikke mere end hvad man forventer.
Step it up, TP, Manu, Deng, Biedrins og Aldridge!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 14:46Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHold da op en nat ...
Brokkede mig lige over en sløv start fra mine spillere - og så svarer de ellers igen.Både Diaw, Conley, Iguodala og Jennings tæt på en triple-double!!!
Kan man andet et at elske Jennings? Sikke en debut ... Sikke et talent ... Sikke en karriere han vil få 🙂
Hold da op en nat ...
Brokkede mig lige over en sløv start fra mine spillere - og så svarer de ellers igen.
Både Diaw, Conley, Iguodala og Jennings tæt på en triple-double!!!
Kan man andet et at elske Jennings? Sikke en debut ... Sikke et talent ... Sikke en karriere han vil få 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2009, 19:55Oprindeligt skrevet af: KnatLouiePuuha.. *thumbs down*(town) til Commish Corner-predictions.. som hævder at jeg har tradet Kaman for Azubuike, og sætter Dalembert som Starter på Util (over Mo Will og Chalmers)... tsk tsk.. er dog ganske vist ikke selv 100% tilfreds med alle trades (især den hvor jeg sendte R.Jeff og Haslem afsted for Harrington og Curry var ret hjerneblæst, og kommer nok til at haunte i nogle år endnu)..må indhente det med FA-pickups eller noget.. B)
Ivørigt..kun 1 point i APG? Det er da lidt lavt sat med alle de PG's jeg forventer at få sat i spil i år.. Men fair nok, nogen skal vel i bunden, og pt. ser Dalembert-for-C.Lee-handlen også ret skidt ud.. så må man jo bare modbevise det (igen) i år, eller rykke ned i D2 og rebuilde til fremtidige sæsoner.. 😉
Puuha.. *thumbs down*(town) til Commish Corner-predictions.. som hævder at jeg har tradet Kaman for Azubuike, og sætter Dalembert som Starter på Util (over Mo Will og Chalmers)... tsk tsk.. er dog ganske vist ikke selv 100% tilfreds med alle trades (især den hvor jeg sendte R.Jeff og Haslem afsted for Harrington og Curry var ret hjerneblæst, og kommer nok til at haunte i nogle år endnu)..må indhente det med FA-pickups eller noget.. B)
Ivørigt..kun 1 point i APG? Det er da lidt lavt sat med alle de PG's jeg forventer at få sat i spil i år.. Men fair nok, nogen skal vel i bunden, og pt. ser Dalembert-for-C.Lee-handlen også ret skidt ud.. så må man jo bare modbevise det (igen) i år, eller rykke ned i D2 og rebuilde til fremtidige sæsoner.. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 0:25Oprindeligt skrevet af: JennerEndnu en dejlig fødselsdagsgave dumper ind af døren, Devin Harris skadet i mindst 7-10 dage. Tak for Jinxet Kurt. JEG HADER DIG!!!!
Endnu en dejlig fødselsdagsgave dumper ind af døren, Devin Harris skadet i mindst 7-10 dage. Tak for Jinxet Kurt. JEG HADER DIG!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 10:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSuper nat for mine drenge Lou Williams og Trevor Ariza!
( :@ )
Super nat for mine drenge Lou Williams og Trevor Ariza!
( :@ )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2009, 12:06Oprindeligt skrevet af: PacersSå kom Harrington da LIDT i omdrejniger i hvert fald pointmæssigt.... 42 point, 6 rebs og 2 ass er godkendt... Men ikke meget andet.
Så kom Harrington da LIDT i omdrejniger i hvert fald pointmæssigt.... 42 point, 6 rebs og 2 ass er godkendt... Men ikke meget andet.