Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 388 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

6 kampe og 16 steals, for sevan der var gang i tyvene i går!

Så mangler vi bare lidt flere pts og rbs, men man kan vel ikke få alt..

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Brook Lopez = Fantasy monster ! 27pts-15reb-1steal-4assist-5block gotta love my Lopez Twin 🙂

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

reignmannr1 skrev:
Ja fedt det er startet igen, Blair, T.Williams og Curru må være de råolies der er startet bedst. Hva sker der 3 blk af turkoglu

Sagde du lige "råolies"??

T-Will go nuts, whoop whoop!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Smukke Dirk skrev:

reignmannr1 skrev:
Ja fedt det er startet igen, Blair, T.Williams og Curru må være de råolies der er startet bedst. Hva sker der 3 blk af turkoglu

Ja, så skulle du kende ham i virkeligheden... Han taler ligeså meget slang som Sidney Lee bruger amerikanske gloser i sit sprog. Mange af de udtryk han nruger er der ingen der har hørt om. MEN jeg må sige at den sidste nye "opfindelse" med RÅOLIES er sgu da meget fed !!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det må næsten være årets bedste typo 😀

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Yeah jeg kan finde på hva som helst ligesom ROY, Curry der kommer til at føre NBA i Stl shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

bozzy skrev:

Smukke Dirk skrev:

reignmannr1 skrev:

Ja, så skulle du kende ham i virkeligheden... Han taler ligeså meget slang som Sidney Lee bruger amerikanske gloser i sit sprog. Mange af de udtryk han nruger er der ingen der har hørt om. MEN jeg må sige at den sidste nye "opfindelse" med RÅOLIES er sgu da meget fed !!

hehe' jeg synes egentlig også det er et fedt udtryk! Den er hermed adopteret. Alle fremtidige royalties går selvfølgelig til regnmanden...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tror egentlig bare ham skibumsen har røget... kan ikke se associationen til noget som helst... men smid Thompson til mig og jeg hopper med på hvad som helst.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jahhhhh Curry bliver Råolie of the year, Thompson bliver hos mig
skal jo have lidt
rebounds, ikke helt nok at
westbrook smider 13 ast og kun 7 reb sgu ikke godt nok, men ok fedt z-Bo smider 9 reb og Hedo nupper 7 reb og 3 BLK på lebron

Oprindeligt skrevet af: Jenner

På trods af Frederiksberg-cursen blev det en ok sæsonstart. Efter 1. kamp hvor vores nye dyre guldklump Elton Brand og 76ers var helt og totalt fraværende (de lignede et hold der ikke anede hvordan man løber princeton) og leverede crap var vi klar til at smide håndklædet i ringen, og rive alle hår ud af hovedbunden, men et par sene solide kampe fra resten af drengene reddede til dels dagen.

Devin kunne ikke ramme ligesom Roy, men begge fik puttet nogen fine lines sammen, også skal vi da vidst lige nævne Mr. Melo der har set fantastisk ud indtil videre 30-8-5-1-1 og nyd lige den her: http://www.youtube.com/watch?v=mlrbJ6oG7OM

Jeg fløj i hvert fald op af sofaen i Wyoming og satte mig ikke ned i et par minutter efter dette skønne play der fuldstændig sendte Jazz til tælling, og sendte 1 steal og 3 pts ind på Fistfighters kontoen! Som Melo siger efter playet: I'M BAAAAACK!!!!

ReferencerSide 388 af 635Reference