Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 387 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Du siger bare til når du giver op på Griffin, Jens. Jeg har en række firstrounders jeg gerne trader for at have ham rehab'ende på min bænk.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jamen Kurt og Mads vi kan vel godt finde ud af noget 3-vejs? I kan få et af Blakes knæ hver, hvis i så bare sender Wade og Durant retur så tror jeg godt jeg kan overtales

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

I modsætning til Blake og Fistfighters så ser situationen rimelig heldig ud for mig her før sæsonstart... Først ryger Batum en sjat måneder og rygterne har det at Webster skal starte istedet, og så ryger Blake = mere tid til the Caveman. Ikke tosset...

Tilgengæld noget pis med Blake i de to andre ligaer hvor jeg har ham :-S

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

SÅ GUTTER... sidste opdatering af NBAiKL siderne inden tip-off... tjek, tjek, tjek it out.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Kobe viser hvem der er Tha Man i ligaen... 33-8-3-4-1 Det er jo en skøn statline at starte sin sæson med 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg er også tilfreds med mine to spillere i aktion.

Den grimme tysker smed 34-9 og havde 2 blocks, og den søde (!) Odom lagde en 16-13-5-2-2 dej på Clippers.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Det må jeg give dig Stefana... Blair var sgu sej i nat. Ærgre mig over ikke at have taget ham. :@

Både Calderon og Big Al havde en hård nat, og er vist stadig lidt rustne. (dog havde Calderon 11 ast).

Men til gengæld steppede Marreese Speights up med en stor kamp. - Dog er fem rebs ikke nok, men 26 point samt et par steals og et block er absolut godkendt af den unge spiller. Hans skud og minuttal tyder på at de satser på ham i år.

GHill sluttede med flotte 19-13-2-2-0.

Dog går aftenens fighterpris til Mr.Camby med hans 23-11-3-3-3.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Nej nej hvor er jeg dog dum at sætte JR Smith ind når han er suspenderet 7 kampe.

Men dejligt med stats igen, har dog ikke noget at råbe hurra over.

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Nå der skulle ikke gå længe, før mit hold forstod at der manglede assists. 17 af Brooks på 2 kampe, og fem af både Ellis og Ariza i nat. Og det gør mig sgu ikke noget, at Oden fejler ud på 20 minutter, så længe han laver fem blocks og tager 12 rebounds på tiden.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja fedt det er startet igen, Blair, T.Williams og Curru må være de råolies der er startet bedst. Hva sker der 3 blk af turkoglu

ReferencerSide 387 af 635Reference