Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 386 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Det har jeg skam også men det må bare ikke ha sat sig fast da jeg læste det... B)

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Så begynder nedturen for Clippers, Griffin´s karriere er allerede slut inden den starter, only in Clipper land,

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg sad lige og tænkte det samme.. det er bare Jens' luck at hans spiller biver skadet.. lad os håbe at det kun er de 6 uger og at han så er klar igen når han kommer tilbage :/

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Virkelig synd for Blake og Clippers holdet. Men godt for os der har enten Camby eller Kaman (selv DeAndre Jordan)...muhahahaha,,,,

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Men alligevel.. Blake var draftet af Clippers og FistFighters.. Godt nok giver minus*minus plus, men jeg tror blot Blake er dobbelt cursed!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at fortjene det her! Det er fandme hvert år efterhånden. I år troede jeg så var året hvor både min og Clippers cursen var ovre, og det så godt ud helt op til 24 timer før sæsonstart også gik det galt. Puha det er ikke sjovt!

Jeg vil undskylde til Blake for at drafte ham!

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Jenner din stakkel, jeg giver gerne ilgauskas gratis som plaster på såret:D

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Dragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Danish TWolf skrev:
Dragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉

Men Jens kan vende alle plusser til minus ;)[code][/code]

Oprindeligt skrevet af: Svupper

hvor langt er du nået med dine utroligt korrekte forudsigelser om denne sæson? 😀

ReferencerSide 386 af 635Reference