NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 22:42Oprindeligt skrevet af: CrickDet har jeg skam også men det må bare ikke ha sat sig fast da jeg læste det... B)
Det har jeg skam også men det må bare ikke ha sat sig fast da jeg læste det... B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 7:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Så begynder nedturen for Clippers, Griffin´s karriere er allerede slut inden den starter, only in Clipper land,
Så begynder nedturen for Clippers, Griffin´s karriere er allerede slut inden den starter, only in Clipper land,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 11:24Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg sad lige og tænkte det samme.. det er bare Jens' luck at hans spiller biver skadet.. lad os håbe at det kun er de 6 uger og at han så er klar igen når han kommer tilbage :/
Jeg sad lige og tænkte det samme.. det er bare Jens' luck at hans spiller biver skadet.. lad os håbe at det kun er de 6 uger og at han så er klar igen når han kommer tilbage :/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 11:59Oprindeligt skrevet af: bozzyVirkelig synd for Blake og Clippers holdet. Men godt for os der har enten Camby eller Kaman (selv DeAndre Jordan)...muhahahaha,,,,
Virkelig synd for Blake og Clippers holdet. Men godt for os der har enten Camby eller Kaman (selv DeAndre Jordan)...muhahahaha,,,,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 13:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Men alligevel.. Blake var draftet af Clippers og FistFighters.. Godt nok giver minus*minus plus, men jeg tror blot Blake er dobbelt cursed!
Men alligevel.. Blake var draftet af Clippers og FistFighters.. Godt nok giver minus*minus plus, men jeg tror blot Blake er dobbelt cursed!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 15:31Oprindeligt skrevet af: JennerJeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at fortjene det her! Det er fandme hvert år efterhånden. I år troede jeg så var året hvor både min og Clippers cursen var ovre, og det så godt ud helt op til 24 timer før sæsonstart også gik det galt. Puha det er ikke sjovt!
Jeg vil undskylde til Blake for at drafte ham!
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at fortjene det her! Det er fandme hvert år efterhånden. I år troede jeg så var året hvor både min og Clippers cursen var ovre, og det så godt ud helt op til 24 timer før sæsonstart også gik det galt. Puha det er ikke sjovt!
Jeg vil undskylde til Blake for at drafte ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 16:15Oprindeligt skrevet af: CrunchJenner din stakkel, jeg giver gerne ilgauskas gratis som plaster på såret:D
Jenner din stakkel, jeg giver gerne ilgauskas gratis som plaster på såret:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 16:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉
Dragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 16:54Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDanish TWolf skrev:
Dragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉Men Jens kan vende alle plusser til minus ;)[code][/code]
Danish TWolf skrev:
Dragic og Joel Anthony for Griffin? Du ved det giver pote - alt hvad jeg rører ved bliver jo guld 😉
Men Jens kan vende alle plusser til minus ;)[code][/code]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2009, 17:16Oprindeligt skrevet af: Svupperhvor langt er du nået med dine utroligt korrekte forudsigelser om denne sæson? 😀
hvor langt er du nået med dine utroligt korrekte forudsigelser om denne sæson? 😀