NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 19:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenConan Cacho Ndudi Ravn.
Conan Cacho Ndudi Ravn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 19:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
29 Dec bliver de tvillingerne pillet ud...Det var pokkers.. Jeg betragter datoen som en hyldest til mig!
Et fint navn kunne være Felipe eller hvad med Ricky? Så passer det vel også med at knægten er voksen når den anden Ricky får NBA-debut..
Danish TWolf skrev:
29 Dec bliver de tvillingerne pillet ud...
Det var pokkers.. Jeg betragter datoen som en hyldest til mig!
Et fint navn kunne være Felipe eller hvad med Ricky? Så passer det vel også med at knægten er voksen når den anden Ricky får NBA-debut..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 0:29Oprindeligt skrevet af: NBA KapFaktiks hvis det skal være et sjældent navn, så må det jo næsten være ... Kurt
Jamen hvorfor saa ikke Kurt Rambis Ravn Jr. ?!? Classic yet able to wear dope ass glasses 🙂
Faktiks hvis det skal være et sjældent navn, så må det jo næsten være ... Kurt
Jamen hvorfor saa ikke Kurt Rambis Ravn Jr. ?!? Classic yet able to wear dope ass glasses 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 12:56Oprindeligt skrevet af: CrickÅhhh det var dejligt, så fik D. Andersen sit C... 🙂
Åhhh det var dejligt, så fik D. Andersen sit C... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 13:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg han bliver nok den eneste spiller på din roster du slet ikke spiller i år 😉
Mon ikke Warrick, Lee og Brad Miller tager dine frontcourt kampe.
Og han bliver nok den eneste spiller på din roster du slet ikke spiller i år 😉
Mon ikke Warrick, Lee og Brad Miller tager dine frontcourt kampe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 14:02Oprindeligt skrevet af: Crickjo men nu spiller de jo ikke hver eneste kamp...
Houston spiller jo tirsdag nat så han får lov til at åbne ballet... 🙂
jo men nu spiller de jo ikke hver eneste kamp...
Houston spiller jo tirsdag nat så han får lov til at åbne ballet... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 15:28Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenCrick skrev:
jo men nu spiller de jo ikke hver eneste kamp...Houston spiller jo tirsdag nat så han får lov til at åbne ballet... 🙂
Husk lige, at vi kun har 82 kampe per position, ik? 😀
Crick skrev:
jo men nu spiller de jo ikke hver eneste kamp...Houston spiller jo tirsdag nat så han får lov til at åbne ballet... 🙂
Husk lige, at vi kun har 82 kampe per position, ik? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 15:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhehe, ja - det var der da så vidt jeg husker en enkel der havde glemt i sin første sæson en gang B)
hehe, ja - det var der da så vidt jeg husker en enkel der havde glemt i sin første sæson en gang B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 19:15Oprindeligt skrevet af: CrickOkay, sådan havde jeg så ikke lige forstået at det hang sammen, det var, så meget godt vi fik det på plads... 🙂
Okay, sådan havde jeg så ikke lige forstået at det hang sammen, det var, så meget godt vi fik det på plads... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. oktober 2009, 20:34Oprindeligt skrevet af: Miller31Måske man bare skulle starte med at læse forfatningen? 😉
Måske man bare skulle starte med at læse forfatningen? 😉