Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 384 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

29 Dec bliver de tvillingerne pillet ud... og så er der jo nok næppe det store tid til al for megen aktivitet på siden her (deraf også en del af neddroslingen)... og tak tak.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Dexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!

Så er Duncan da federe, tænkt på om 10 år når basketball endelig er større end fodbold og de andre unger finder ud af der spillede en ur-cool gut der hed Duncan til efternavn...

Prøv lige at smage på den her:

Niels Duncan Rodman Ravn

er det bare mig eller ligger den sindssygt godt i munden?

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Dexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!

Skulle lige til at sige det samme, Dexter er en lille noerd som laver vilde experimenter og bliver drillet af sin soester, saa syntes ikke det er en option 😀

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.

Ndudi Boumtje-Boumtje Ravn!

Hvordan starter man en afstemning? Og har din kone eventuelt et efternavn der skal inkluderes i eventuelle bud?

Pops Mensah-Bonsu Ravn!

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

madsberggreen skrev:
Det duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.

Hvordan starter man en afstemning? Og har din kone eventuelt et efternavn der skal inkluderes i eventuelle bud?

Det skal da også udtales på dansk. altså som i Råd-man Ravn. Det lyder Kanon!

Kurt Rambis Ravn Jr.

Okay nu stopper jeg...:)

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Smukke Dirk skrev:

madsberggreen skrev:

Det skal da også udtales på dansk. altså som i Råd-man Ravn. Det lyder Kanon!

I så fald synes jeg du har sammensat et ærligt bud!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Conan! Et fedt navn og navnet forbinder man med en person der taget affærer og svinger kødhammeren når det er nødvendigt. Muhahahhahahah

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Faktiks hvis det skal være et sjældent navn, så må det jo næsten være ... Kurt 😐 Der er ikke nogen børn i DK der er blevet døbt Kurt siden 2002, og kun 26 i de sidste 24 år 😮

Men det skal være et navn der går på både Spansk, Dansk og Engelsk ... udtales samme måde.

Konen hedder Coral Cacho Rodriguez, og jeg ved ikke endnu hvilket af efternavnene hun vil bruge.. men FUUUUCK jeg håber ikke møgungen kommer til at ligne den eneste Mexikaner i NBA; Eduardo Najera 🙁

ReferencerSide 384 af 635Reference