NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 16:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn29 Dec bliver de tvillingerne pillet ud... og så er der jo nok næppe det store tid til al for megen aktivitet på siden her (deraf også en del af neddroslingen)... og tak tak.
29 Dec bliver de tvillingerne pillet ud... og så er der jo nok næppe det store tid til al for megen aktivitet på siden her (deraf også en del af neddroslingen)... og tak tak.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:10Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!
Så er Duncan da federe, tænkt på om 10 år når basketball endelig er større end fodbold og de andre unger finder ud af der spillede en ur-cool gut der hed Duncan til efternavn...
Prøv lige at smage på den her:
Niels Duncan Rodman Ravn
er det bare mig eller ligger den sindssygt godt i munden?
Dexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!
Så er Duncan da federe, tænkt på om 10 år når basketball endelig er større end fodbold og de andre unger finder ud af der spillede en ur-cool gut der hed Duncan til efternavn...
Prøv lige at smage på den her:
Niels Duncan Rodman Ravn
er det bare mig eller ligger den sindssygt godt i munden?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:17Oprindeligt skrevet af: NBA KapDexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!
Skulle lige til at sige det samme, Dexter er en lille noerd som laver vilde experimenter og bliver drillet af sin soester, saa syntes ikke det er en option 😀
Dexter? aarh, så har du vist ikke set særlig meget Cartoon Network. I så fald havde Dexter været no-go!
Skulle lige til at sige det samme, Dexter er en lille noerd som laver vilde experimenter og bliver drillet af sin soester, saa syntes ikke det er en option 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:18Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.
Ndudi Boumtje-Boumtje Ravn!
Hvordan starter man en afstemning? Og har din kone eventuelt et efternavn der skal inkluderes i eventuelle bud?
Det duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.
Ndudi Boumtje-Boumtje Ravn!
Hvordan starter man en afstemning? Og har din kone eventuelt et efternavn der skal inkluderes i eventuelle bud?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:19Oprindeligt skrevet af: NBA KapPops Mensah-Bonsu Ravn!
Pops Mensah-Bonsu Ravn!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:21Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkmadsberggreen skrev:
Det duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.Ndudi Boumtje-Boumtje Ravn!
Det skal da også udtales på dansk. altså som i Råd-man Ravn. Det lyder Kanon!
madsberggreen skrev:
Det duer ikke med et amerikansk og et dansk R lige efter hinanden - det bliver lidt af en tunge twister.Ndudi Boumtje-Boumtje Ravn!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:22Oprindeligt skrevet af: NBA KapKurt Rambis Ravn Jr.
Okay nu stopper jeg...:)
Kurt Rambis Ravn Jr.
Okay nu stopper jeg...:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 17:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSmukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
I så fald synes jeg du har sammensat et ærligt bud!
Smukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
I så fald synes jeg du har sammensat et ærligt bud!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 18:26Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Conan! Et fedt navn og navnet forbinder man med en person der taget affærer og svinger kødhammeren når det er nødvendigt. Muhahahhahahah
Conan! Et fedt navn og navnet forbinder man med en person der taget affærer og svinger kødhammeren når det er nødvendigt. Muhahahhahahah
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 18:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFaktiks hvis det skal være et sjældent navn, så må det jo næsten være ... Kurt 😐 Der er ikke nogen børn i DK der er blevet døbt Kurt siden 2002, og kun 26 i de sidste 24 år 😮
Men det skal være et navn der går på både Spansk, Dansk og Engelsk ... udtales samme måde.
Konen hedder Coral Cacho Rodriguez, og jeg ved ikke endnu hvilket af efternavnene hun vil bruge.. men FUUUUCK jeg håber ikke møgungen kommer til at ligne den eneste Mexikaner i NBA; Eduardo Najera 🙁
Faktiks hvis det skal være et sjældent navn, så må det jo næsten være ... Kurt 😐 Der er ikke nogen børn i DK der er blevet døbt Kurt siden 2002, og kun 26 i de sidste 24 år 😮
Men det skal være et navn der går på både Spansk, Dansk og Engelsk ... udtales samme måde.
Konen hedder Coral Cacho Rodriguez, og jeg ved ikke endnu hvilket af efternavnene hun vil bruge.. men FUUUUCK jeg håber ikke møgungen kommer til at ligne den eneste Mexikaner i NBA; Eduardo Najera 🙁