Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 383 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

TAGE FEJL ???? Som sædvanlig er jeg et orakel af dimensioner, når det gælder forudsigelser af NBAiKL sæsonen (og alt andet vel egentlig).

Jeg vil forsøge at snige lidt analyse arbejde ind de næste par dage, og se om ikke jeg kan få det på sådan en uges penge ind i sæsonen forhåbentlig... eller før ??

TAGE FEJL ???? Som sædvanlig er jeg et orakel af dimensioner, når det gælder forudsigelser af NBAiKL sæsonen (og alt andet vel egentlig).

Jeg vil forsøge at snige lidt analyse arbejde ind de næste par dage, og se om ikke jeg kan få det på sådan en uges penge ind i sæsonen forhåbentlig... eller før ??

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Var den mest afgørende fejl i sidste sæson ikke at han troede Guzzlers rykkede op?

Den laver man næppe igen 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

HAHA.... Det var det vel måske nok. MEN han havde jo også skudt på at du ville slutte nummer 3... Det gjorde du da vist ikke 😛

Men jeg ville sætte pris på at komme fra baghjul denne sæson 🙂 Så det ville jeg have det fint med 😉

Hermed er det officielt... Mjød Nuzzlerne fra Solskidsøen bliver sidst i år.

Skod hold og Skod GM om en hals den der knægt... meeeen lige bortset fra én ting... Jacob for H. det er ellers meget sjældent at jeg er forbi fæcesbog, men her for et stykke tid siden, var jeg derinde og så at du havde et "shout" af en art (er ikke helt dus med fjæsbogen men det dukker op på min startside der når folk man har på vennelisten laver et eller andet).. anyways, så at din pige hedder Maya!! Det er sq bare lidt morsomt da du vel er den eneste herinde der har barn, og nu hvor jeg selv skal ha' et par, om så ikke min kone har bestemt at pigen skal hedde... netop Maya. Det er da enten ganske pudsigt, eller også er det et modenavn?

Og jeg hører gerne bud på hvad knægten skal hedde; NEJ ikke Kobe! Konen ville kalde ham Nico (pomade italiener) Duncan (fandme heller han skal ikke være Bundby supporter) eller Max (bliv lige drillet i skolen) - så indtil videre er favoritten Dexter (den eneste jeg kender med det navn er ham bloodsplatter analysten der er seriemorder i fritiden - det er da i det mindste lidt coolt). Basalt så kan vi ikke finde på et drengenavn, sååå ...

... Bud ??

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Altså, min førstefødte skal hedde Darko - så det snupper du ikke... Alt andet må du tage...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så længe han ikke skal hedde "Gay" til efternavn går det nok...

Hvis vi skal blive ved basket-navnene foreslår jeg "The Diesel" (og f.uck kommunen hvis de ikke mener man kan hedde det til fornavn).

Alternativt foreslår jeg NBA-relaterede navne som Boumtje-Boumtje, Popeye , Ndudi, Bimbo. Moochie, Mbenga eller Jahidi.

Jeg giver en pelikan hvis I giver ham et rigtigt afrikanernavn!

Ndudi YIIIII-HAAAAAA damn, I miss Ndudi (Voldsomt hjerte - homo - kysse emoticon)

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kyrylo Ndudi Boumtje-Boumtje Shammgod Latrell Sprewell Manute Ravn. Så er han reddet en god barndom ihvertfald.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Hehe... Kurt - er du ikke snart for gammel til at få barn 🙂 Du er vel efterhånden tæt på de 50 😀 ?!?!

Men tak for tilliden... Ambitionerne går dog nok lidt højere end en sidste plads....

Men MAYA er altså et super smukt navn 🙂 !! TIllykke med det du gamle... Hvornår skal du egentlig være far gammel-far?

ReferencerSide 383 af 635Reference