Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 382 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Heeeeeyy,

jeg var faktisk ret stolt af at have fundet fejlen.

Og så fik Stefan samtidig rettet cap'en til, så nu kører det fandme på skinner mht at få rettet rosters til.

Nu skal I bare håbe at Jonas og jeg får ændret positioner, årstal og lønninger på alle holdsiderne og så cutter I bare løs til I når under cap'en gutter. Stadig nogle dage at løbe på.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

med den kommentar fra kurt så vil jeg sige at der officielt er udsalg i højbjerg superforkes tjek min hold tråd ! super stud til billige penge 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hvornår er det man senest kan cutte spillere med udløbende kontrakter?

Skal være sket før sæsonstart.

Og så mangler jeg sq kun de 5 bedste hold fra sidste sæson - ellers skulle alle have fået deres lønninger opdateret. Råb højt om fejl!!!! Jeres eget ansvar!!!!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Rettelser i forbindelse med positioner og den slags - skal vi også sende dem til en af jer og i så fald til hvem 🙂 ?? Eller sørger Jonas selv for at spotte dem og rette til 🙂 ?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nu må svinet for fanden da snart melde sig ind i kampen og oprette sig på Yahoo - han har jo for fanden været her på siden efter vi blev oprettet på Yahoo :@

Jeg bliver nok nød til selv at tage D2 mht positioner, da Jonas kun kan se D1... så det får jeg nok gjort her i løbet af tirsdagen - hvis ikke pludselig der bliver tid Søndag.. tror jeg skal arbejde dog.

Ja lidt hø at Lars har så bliiiping travlt at han ikke liige kan kigge ind 🙁 Jeg logger snart på for ham og sætter ham op - om ikke før så igen, Tirsdag skal jeg nok få lavet det hele.

Oprindeligt skrevet af: Crick

David Andersen skal ihvertfald ikke stå som SF men C... BASTA BUM!!!! 🙂

Yup Mads (fra det dødsdømte indlæg i commish tråden) - du kan sagtens vente til Søndag.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Hvornår udkommer det 'Komiske Hjørne' 🙂 ???

Glæder mig til at læse hvor meget dette års forudsigelser kommer til at tage fejl 🙂 *hehe* !!!!

Iiiiihhh, hvor jeg glæder mig til sæsonstart 🙂

ReferencerSide 382 af 635Reference