NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. oktober 2009, 18:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHeeeeeyy,
jeg var faktisk ret stolt af at have fundet fejlen.
Og så fik Stefan samtidig rettet cap'en til, så nu kører det fandme på skinner mht at få rettet rosters til.
Nu skal I bare håbe at Jonas og jeg får ændret positioner, årstal og lønninger på alle holdsiderne og så cutter I bare løs til I når under cap'en gutter. Stadig nogle dage at løbe på.
Heeeeeyy,
jeg var faktisk ret stolt af at have fundet fejlen.
Og så fik Stefan samtidig rettet cap'en til, så nu kører det fandme på skinner mht at få rettet rosters til.
Nu skal I bare håbe at Jonas og jeg får ændret positioner, årstal og lønninger på alle holdsiderne og så cutter I bare løs til I når under cap'en gutter. Stadig nogle dage at løbe på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2009, 1:50Oprindeligt skrevet af: Gaflenmed den kommentar fra kurt så vil jeg sige at der officielt er udsalg i højbjerg superforkes tjek min hold tråd ! super stud til billige penge 🙂
med den kommentar fra kurt så vil jeg sige at der officielt er udsalg i højbjerg superforkes tjek min hold tråd ! super stud til billige penge 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2009, 13:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvornår er det man senest kan cutte spillere med udløbende kontrakter?
Hvornår er det man senest kan cutte spillere med udløbende kontrakter?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2009, 16:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSkal være sket før sæsonstart.
Og så mangler jeg sq kun de 5 bedste hold fra sidste sæson - ellers skulle alle have fået deres lønninger opdateret. Råb højt om fejl!!!! Jeres eget ansvar!!!!
Skal være sket før sæsonstart.
Og så mangler jeg sq kun de 5 bedste hold fra sidste sæson - ellers skulle alle have fået deres lønninger opdateret. Råb højt om fejl!!!! Jeres eget ansvar!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2009, 19:29Oprindeligt skrevet af: PacersRettelser i forbindelse med positioner og den slags - skal vi også sende dem til en af jer og i så fald til hvem 🙂 ?? Eller sørger Jonas selv for at spotte dem og rette til 🙂 ?
Rettelser i forbindelse med positioner og den slags - skal vi også sende dem til en af jer og i så fald til hvem 🙂 ?? Eller sørger Jonas selv for at spotte dem og rette til 🙂 ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2009, 19:33Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNu må svinet for fanden da snart melde sig ind i kampen og oprette sig på Yahoo - han har jo for fanden været her på siden efter vi blev oprettet på Yahoo :@
Nu må svinet for fanden da snart melde sig ind i kampen og oprette sig på Yahoo - han har jo for fanden været her på siden efter vi blev oprettet på Yahoo :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2009, 19:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg bliver nok nød til selv at tage D2 mht positioner, da Jonas kun kan se D1... så det får jeg nok gjort her i løbet af tirsdagen - hvis ikke pludselig der bliver tid Søndag.. tror jeg skal arbejde dog.
Ja lidt hø at Lars har så bliiiping travlt at han ikke liige kan kigge ind 🙁 Jeg logger snart på for ham og sætter ham op - om ikke før så igen, Tirsdag skal jeg nok få lavet det hele.
Jeg bliver nok nød til selv at tage D2 mht positioner, da Jonas kun kan se D1... så det får jeg nok gjort her i løbet af tirsdagen - hvis ikke pludselig der bliver tid Søndag.. tror jeg skal arbejde dog.
Ja lidt hø at Lars har så bliiiping travlt at han ikke liige kan kigge ind 🙁 Jeg logger snart på for ham og sætter ham op - om ikke før så igen, Tirsdag skal jeg nok få lavet det hele.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2009, 20:09Oprindeligt skrevet af: CrickDavid Andersen skal ihvertfald ikke stå som SF men C... BASTA BUM!!!! 🙂
David Andersen skal ihvertfald ikke stå som SF men C... BASTA BUM!!!! 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2009, 8:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYup Mads (fra det dødsdømte indlæg i commish tråden) - du kan sagtens vente til Søndag.
Yup Mads (fra det dødsdømte indlæg i commish tråden) - du kan sagtens vente til Søndag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2009, 10:05Oprindeligt skrevet af: PacersHvornår udkommer det 'Komiske Hjørne' 🙂 ???
Glæder mig til at læse hvor meget dette års forudsigelser kommer til at tage fejl 🙂 *hehe* !!!!
Iiiiihhh, hvor jeg glæder mig til sæsonstart 🙂
Hvornår udkommer det 'Komiske Hjørne' 🙂 ???
Glæder mig til at læse hvor meget dette års forudsigelser kommer til at tage fejl 🙂 *hehe* !!!!
Iiiiihhh, hvor jeg glæder mig til sæsonstart 🙂