Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 381 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja - han kan gå hen og blive en RIGTIG fantasy-stud på C pladsen... Hvis han bare kan holde sig ude af fejl-problemer som han gjorde udmærket i summer league og også har gjort okay de første tre kampe... Han kan blive en af de mest dominerende defenisve C's i ligaen. Han har i hvert fald ALLE redskaberne til det!

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ja, helt sikkert. Men han har jo også været hamrende effektiv offensivt, sidste sæson snittede han 23,6 point per 48 minutter og har fulgt det godt op med mere end 20 point i to pre-season kampe. Mmm Hibbert.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

HrNilsson skrev:
Ja, helt sikkert. Men han har jo også været hamrende effektiv offensivt, sidste sæson snittede han 23,6 point per 48 minutter og har fulgt det godt op med mere end 20 point i to pre-season kampe. Mmm Hibbert.

Elsker pr. 48 min stats! Hvis bare Chris Andersen og Turiaf fik 48 min af deres trænere ville de være STUDS!!! Det har jo ikke noget at gøre med at være energispiller eller at man ikke kan holde sig ude af fejlproblemer 😉

Kunne ikke lade vær hihi

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er alle D2 hold på i Yahoo, og jeg har smidt jeres spillere ind på holdene (med Yahoo's 1 day delay, kan de først ses når man går til den 12/10).

Nu mangler vi så bare den forsvarende mester, så kan D1 også sættes op... gad vide om Svinet er rykket op fra D1 til oversnobberi efter at have hjemført trofæet :p

Nå, mon ikke han kommer ud og leger med os andre en af dagene....

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Nu er anciennitet og klubber også opdateret på alle holdsider - de forskellige waivers kan dog godt have forkerte klubnavne osv.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men hvornår kommer den endelige løn ind på siderne? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

De rigtige lønninger er igang med at blive opdateret - de kan findes på lønningssiden indtil da.

Selve cappen bliver først ændret til det korrekte beløb, når Anders får det ordnet

tjek NBAiKL forsiden 😉

YiiiiHaaaaaa - Kurt er Gud

Fandt sq fejlen på Grimme-Mads' side, så nu skylder han mig KD i en deal lige over med Joel Anthony (føj hvor får du bare mang låg nu).

Det går langsomst fremad med lønningsopdatering... kun de sidste 5 i D2 indtil videre, men kæmper for at nå det snart.

Svinet er stadig udenfor pædagogisk rækkevide, så HUSK for guds skyld at holde jers totale løn (når den fremgår) op mod en cap på $69,240,000 og ikke sidste års cap der står under 2009.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Danish TWolf skrev:

Fandt sq fejlen på Grimme-Mads' side, så nu skylder han mig KD i en deal lige over med Joel Anthony (føj hvor får du bare mang låg nu).

Har hans side også været nede? Anyways, jeg kan se du også har fået tid til at fixe min, så tak for det (og det var kraftfanmer også på tide 😉 )

ReferencerSide 381 af 635Reference