Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 380 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Er det inden imorgen når lønningerne fastlåses vi skal waive spillere eller er det først d. 18?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hvis du mener almindeli waivers, så må du gøre det når du vil. Hvis du mener fritstilling efter udløbet kontrakt, så må du godt vente og se hvad hans nye løn bliver før du bestemmer dig for om du vil fritstille ham eller ej (dvs. du kan vente til efter lønningerne bliver fastlåst).

Jeg regner med at få lønningssiderne op at stå senest Søndag (som kalenderen vist også siger), men om jeg når at få ajourført holdsiderne med de nye lønninger er noget usikkert - er yderst presset på arbejde i disse dage, og må rive det meste af weekenden ud af kalenderen da jeg er på familiebesøg (de skal lige se den lille gravide mexikaner jeg er gift med inden vi "bure os inde" i mangel på mobilitet.

MEN MEN MEN, vi skal nok nå det inden sæsonstart (jeg er mest irriteret over at Gamle/Grimme Mads' side ikke er synlig endnu (Anders har sagt at han kigger på det).

Jonas har lovet at han vil gå holdsiderne igennem og opdatere NBA hold, Anciennitet og hvis der er problemer med spillernavne (links).

Og I må også godt begynde at råbe op om jeres RD spiller - hvis der skal ændres noget der.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og så mangler vi stadig 2 GM'ere per Division...

Kan vi lige få:

Grunts
SuperForkes

Big Ballers
PeaCocks

ind i kampen, og specielt hvis der er problemer med at logge på og oprette hold vil det være godt at vide for Commish her.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det var egentlig fritstilling af udløbende jeg tænkte på.... 🙂

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

måske er jeg bare dum men fatter ikke lige hvordan jeg joiner i år skal jeg ikke bare logge ind med min id eller ?

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

well nu har jeg rent faktisk læst hvad kurt har skrevet dog mangler jeg stadig det invite ?

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Login på den mail du også har med Yahoo, når du logger ind med dit ID(oppe i højre hjørne). Så skulle det gerne være der 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Hey kan ikke åbne linket i min mail. tester når jeg kommer hjem da jeg kun har testet fra min arbejdscpmputer.

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Elsker Roy Hibbert, så er det sagt...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hungry Hungry Hibbert!

ReferencerSide 380 af 635Reference