NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. oktober 2009, 11:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Er jeg ikke oprettet Kurt? Eller hvad skal man gøre for at forny?Do ska' s'mænda bare logge på din "djurslandgangstars" email på yahoo, så skulle der gerne være en invitation i din inbox.
Og ja, godt nok irriterende positioner ofte på Yahoo, den med Andersen kan vel nå at ændre sig gennem sæsonen. Starter han en håndfuld gange på C så ryger den nok også på, og så har han pludselig 3 positioner (som Diaw fik det forrige år)... så måske er det helt godt for en GM at han starter som F 😉
Miller31 skrev:
Er jeg ikke oprettet Kurt? Eller hvad skal man gøre for at forny?
Do ska' s'mænda bare logge på din "djurslandgangstars" email på yahoo, så skulle der gerne være en invitation i din inbox.
Og ja, godt nok irriterende positioner ofte på Yahoo, den med Andersen kan vel nå at ændre sig gennem sæsonen. Starter han en håndfuld gange på C så ryger den nok også på, og så har han pludselig 3 positioner (som Diaw fik det forrige år)... så måske er det helt godt for en GM at han starter som F 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. oktober 2009, 14:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Jamen jeg kan jo ikke huske min kode, såfremt jeg har sendt den til dig Kurt, så smid den lige i en PB.. Ellers må jeg til at finde ud af hvordan jeg fremtryller en ny.
Jamen jeg kan jo ikke huske min kode, såfremt jeg har sendt den til dig Kurt, så smid den lige i en PB.. Ellers må jeg til at finde ud af hvordan jeg fremtryller en ny.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 11:56Oprindeligt skrevet af: PacersHvor er jeg da glad for de positioner yahoo har valgt at tildele 🙂
PG: Flynn, Ford, Harden
SG: J-Rich, Harden, Flynn, S-Jax
SF: Maggette, J-Rich, S-Jax
PF: Maggette, Harrington, Love, Horford
C: Harrington, Love, HorfordSå jeg har som minimum 3 spillere på hver positioner - NIIIICE 🙂
Hvor er jeg da glad for de positioner yahoo har valgt at tildele 🙂
PG: Flynn, Ford, Harden
SG: J-Rich, Harden, Flynn, S-Jax
SF: Maggette, J-Rich, S-Jax
PF: Maggette, Harrington, Love, Horford
C: Harrington, Love, Horford
Så jeg har som minimum 3 spillere på hver positioner - NIIIICE 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 11:58Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHeldige asen!
Flynn som SG, Harden som PG, Magette som PF og Harrington som C er godt nok nogle lidt tvivlsomme positioner.
Heldige asen!
Flynn som SG, Harden som PG, Magette som PF og Harrington som C er godt nok nogle lidt tvivlsomme positioner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 13:33Oprindeligt skrevet af: CrickDet er jo helt hul i hovedet det der.... LBJ den spiller der nok kan indtage flest pladser på banen men nej nej han kan kunne spille SF mener Yahoo.... 🙁
Det er jo helt hul i hovedet det der.... LBJ den spiller der nok kan indtage flest pladser på banen men nej nej han kan kunne spille SF mener Yahoo.... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 13:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa den er da helt ude i hampen med Harden som PG 😮
Flynn kommer nok heller ikke til at spille meget 2'er, det bliver jo Sessions der i så fald rykker derop.
Meeeen, det er jo bare super for GM Kødfod - og så kan man jo undre sig lidt over hvordan man bestemmer eligibility på en rookie (det regulere sig jo så bare til næste sæson).
Ja den er da helt ude i hampen med Harden som PG 😮
Flynn kommer nok heller ikke til at spille meget 2'er, det bliver jo Sessions der i så fald rykker derop.
Meeeen, det er jo bare super for GM Kødfod - og så kan man jo undre sig lidt over hvordan man bestemmer eligibility på en rookie (det regulere sig jo så bare til næste sæson).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 14:08Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg er sgu også meget godt tilfreds. Austin Daye fik SF/PF og Terrence Williams SG/SF/PF?!
lige pludselig har jeg 5 PFs på holdet
Jeg er sgu også meget godt tilfreds. Austin Daye fik SF/PF og Terrence Williams SG/SF/PF?!
lige pludselig har jeg 5 PFs på holdet
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 19:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVed godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...
Ved godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 19:52Oprindeligt skrevet af: CrickStefan Nellemoes skrev:
Ved godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...Ja det var noget af en debut.
Stefan Nellemoes skrev:
Ved godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...
Ja det var noget af en debut.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. oktober 2009, 20:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg er slet ikke til preseason, men var voldsomt hvor meget han har villet ha' bolden (de mange rebounds) og hvor lidt han har givet den fra sig (de mange skudforsøg) på så kort tid. En vild ego spiller = fed fantasy monster 🙂
Jeg er slet ikke til preseason, men var voldsomt hvor meget han har villet ha' bolden (de mange rebounds) og hvor lidt han har givet den fra sig (de mange skudforsøg) på så kort tid. En vild ego spiller = fed fantasy monster 🙂