Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 379 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:
Er jeg ikke oprettet Kurt? Eller hvad skal man gøre for at forny?

Do ska' s'mænda bare logge på din "djurslandgangstars" email på yahoo, så skulle der gerne være en invitation i din inbox.

Og ja, godt nok irriterende positioner ofte på Yahoo, den med Andersen kan vel nå at ændre sig gennem sæsonen. Starter han en håndfuld gange på C så ryger den nok også på, og så har han pludselig 3 positioner (som Diaw fik det forrige år)... så måske er det helt godt for en GM at han starter som F 😉

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jamen jeg kan jo ikke huske min kode, såfremt jeg har sendt den til dig Kurt, så smid den lige i en PB.. Ellers må jeg til at finde ud af hvordan jeg fremtryller en ny.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Hvor er jeg da glad for de positioner yahoo har valgt at tildele 🙂

PG: Flynn, Ford, Harden
SG: J-Rich, Harden, Flynn, S-Jax
SF: Maggette, J-Rich, S-Jax
PF: Maggette, Harrington, Love, Horford
C: Harrington, Love, Horford

Så jeg har som minimum 3 spillere på hver positioner - NIIIICE 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Heldige asen!

Flynn som SG, Harden som PG, Magette som PF og Harrington som C er godt nok nogle lidt tvivlsomme positioner.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det er jo helt hul i hovedet det der.... LBJ den spiller der nok kan indtage flest pladser på banen men nej nej han kan kunne spille SF mener Yahoo.... 🙁

Ja den er da helt ude i hampen med Harden som PG 😮

Flynn kommer nok heller ikke til at spille meget 2'er, det bliver jo Sessions der i så fald rykker derop.

Meeeen, det er jo bare super for GM Kødfod - og så kan man jo undre sig lidt over hvordan man bestemmer eligibility på en rookie (det regulere sig jo så bare til næste sæson).

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Jeg er sgu også meget godt tilfreds. Austin Daye fik SF/PF og Terrence Williams SG/SF/PF?!

lige pludselig har jeg 5 PFs på holdet

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Ved godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...

Oprindeligt skrevet af: Crick

Stefan Nellemoes skrev:
Ved godt det er preseason, men 16 point og 19 rebounds til DeJuan Blair... Me like...

Ja det var noget af en debut.

Jeg er slet ikke til preseason, men var voldsomt hvor meget han har villet ha' bolden (de mange rebounds) og hvor lidt han har givet den fra sig (de mange skudforsøg) på så kort tid. En vild ego spiller = fed fantasy monster 🙂

ReferencerSide 379 af 635Reference