Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 378 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

OAKLAND, Calif. – Golden State Warriors forward Brandan Wright(notes) suffered a left shoulder injury Friday that could require surgery and keep him out four to six months, an NBA source told Yahoo! Sports.

Wright suffered the injury when a defender slapped his left arm hard during a shot attempt in Friday’s evening practice. He is being evaluated over the weekend by the Warriors’ medical staff and will have an MRI on Monday.

Wright averaged 8.3 points and four rebounds in 17.6 minutes per game last season, and was having a strong training camp.

“I’ve had better days,” Warriors coach Don Nelson said after Saturday’s practice. “He might be the best player in camp or right up there. He went down and that made it a bad day today. But we wish him the best and hope he has a good result.”

Wright, who turns 22 on Monday, has had a history of left shoulder issues. Despite the injury, the Warriors are expected to exercise his contract option for the 2010-11 season. While Anthony Randolph(notes) is expected to start at power forward, Nelson said Wright had been the better of the two players during training camp.

“We were just so happy with his performance and his improvements,” Nelson said. “We thought he’d really be a factor this year. It’s quite a loss for us.”

SÅ blev han lige lidt mere tilgængelig i pris gutter... så hvis man står og mangler en ung springfyr til en fremtidig F position, så kan en deal opnåes.

Oprindeligt skrevet af: mali

Tak for den fine velkomst. Jeg ser frem til en interessant sæson. Masser af hårdt arbejde forude med at få sammensat en konkurrencedygtigt roster. God vind derude. 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Danish TWolf skrev:
Desværre er Svinet mildest talt noget fraværende, ellers så havde han forhåbentlig fået opdateret blandt andet Cap'en i år 2009 (de efterfølgende år står cap'en til det den egentlig er i år.

SÅ, vær liiiige opmærksomme på at jeres rådighedsbeløb er lidt overgearet (ca. med 1 M) - udover selvf. de lønninger der mangler (er gået i gang med at lave det hårde forarbejde).

Vil det sige at der heller ikke er udsigt til at min holdside bliver genoprettet foreløbigt? Nu har den snart været nede længe, og der har sjovt nok heller ikke været nogle bud på mine spillere i den periode.... Det ville altså være rart at have den oppe, nu hvor folk skal til at finjustere deres rosters.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Mads, jeg har prøvet alle mulige og finurlige krumspring, men kan ikke se hvad der er galt, så det må Anders få reddet ud.

Eneste alternativ er at gå væk fra at bruge scripts og tilbage til det jeg selv kan styre, nemlig ren tabel. Og det vil så betyde manuelle udregninger af lønsummer hver gang der ændres noget... hvilket heller ikke er specielt skønt - så ANDERS vågn op 😉

Apropos vågne op, vi mangler 3 GM'ere per liga for at være fuldtallige inde på Yahoo:

D1:
Grunts
SuperForkes
GangStarzzzzz

D2:
Ballers
RimRockers
PeaCocks

Når de seks er på plads, så kan jeg få smidt spillere ind på holdene og vi kan gå igang med at opdatere holdsider med korrekte positioner og sååååån.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hva sker der???? David Andersen som SF/PF WTF?????

Crick skrev:

Haha! Yahoo-gutterne ser sgu nok ikke ret meget europæisk bold 😀

Det er sgu nederen at have draftet en C som ligaen så tror spiller SF.

Jeg er bare glad for at både Durant og Deng kan spille SG igen i år, selvom ingen af dem egentlig burde have den eligibility - det ville være mere oplagt at kalde Deng for PF end SG.

Lamarcus Aldridge kan også spille C igen - og der burde ellers ikke være tvivl om hvem der var mest C af ham og D. Andersen!

madsberggreen skrev:

Crick skrev:

Det er sgu nederen at have draftet en C som ligaen så tror spiller SF

Ja det var ikke lige det jeg troede jeg fik da jeg traded mig til ham. 🙁

Heldigvis står Boozer som PF/C som har da en back-up til Miller....

Crick skrev:

madsberggreen skrev:

Crick skrev:

Hvilket jo igen er wack! Boozer er allerede undersized som PF; som C ville den da være helt gal. Jeg synes godt nok nogle af de positioner er grebet ud af den blå luft, og jeg kan virkelig heller ikke få øje på et mønster i positionsgivningen. Hvorfor kan undersized, rene PF's som Elton Brand, Kevin Love og Boozer spille C, når 7'footers som Dirk og KG ikke kan??

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Er jeg ikke oprettet Kurt? Eller hvad skal man gøre for at forny?

madsberggreen skrev:

Crick skrev:

madsberggreen skrev:

Crick skrev:

Hvilket jo igen er wack! Boozer er allerede undersized som PF; som C ville den da være helt gal. Jeg synes godt nok nogle af de positioner er grebet ud af den blå luft, og jeg kan virkelig heller ikke få øje på et mønster i positionsgivningen. Hvorfor kan undersized, rene PF's som Elton Brand, Kevin Love og Boozer spille C, når 7'footers som Dirk og KG ikke kan??

Ja og så har du en spiller som Terrence Williams på 6´6 der kan spille alt fra SG,SF og PF.

Jeg ved da godt at manden kan rebounde men det kan Jason Kidd og Rondo også, skal man så også kunne spille ham på samtlige positioner???

ReferencerSide 378 af 635Reference