NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2009, 10:38Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Jeg foreslår Nye-Mads og Flotte-Mads, for at holde styr på hvem der er hvem.Jamen vi mangler jo stadig et navn til dig?
madsberggreen skrev:
Jeg foreslår Nye-Mads og Flotte-Mads, for at holde styr på hvem der er hvem.
Jamen vi mangler jo stadig et navn til dig?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2009, 20:38Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg foreslår Nye-Mads og Flotte-Mads, for at holde styr på hvem der er hvem.Jamen vi mangler jo stadig et navn til dig?
Hvad med Gamle-Mads og Flotte-Mads.. det er vel til at finde ud af.
Stefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
Hvad med Gamle-Mads og Flotte-Mads.. det er vel til at finde ud af.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2009, 20:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMas y No Mas ???
Mas y No Mas ???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. september 2009, 11:13Oprindeligt skrevet af: Gaflenuhh nu må den sæson gerne snart starte !
uhh nu må den sæson gerne snart starte !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. september 2009, 20:16Oprindeligt skrevet af: PacersVelkommen til Mads 🙂 Dejligt med lidt Simpsons inspiration i ligaen :-))
Velkommen til Mads 🙂 Dejligt med lidt Simpsons inspiration i ligaen :-))
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. oktober 2009, 22:15Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSweet! Lækkert at ens holdside spiller igen.. havde helt fortrængt at Captain Kirk faktisk ledte mit hold i hele TO kategorier, men der kan man bare se.. lækkert at der også er kommet nye spiller-mugshots op.. selvom det godt nok er et lidt bizart billede af Ben Gordon, haha.. 😀
Sweet! Lækkert at ens holdside spiller igen.. havde helt fortrængt at Captain Kirk faktisk ledte mit hold i hele TO kategorier, men der kan man bare se.. lækkert at der også er kommet nye spiller-mugshots op.. selvom det godt nok er et lidt bizart billede af Ben Gordon, haha.. 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2009, 12:27Oprindeligt skrevet af: CrickEr der nogen der lige kan huske hvad cappen blev sat til?
Jeg kan ikke finde det nogle steder.
Er der nogen der lige kan huske hvad cappen blev sat til?
Jeg kan ikke finde det nogle steder.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2009, 12:30Oprindeligt skrevet af: wukhangCrick skrev:
Er der nogen der lige kan huske hvad cappen blev sat til?Jeg kan ikke finde det nogle steder.
Den er sat til $69.240.000
Crick skrev:
Er der nogen der lige kan huske hvad cappen blev sat til?Jeg kan ikke finde det nogle steder.
Den er sat til $69.240.000
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2009, 12:40Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDamn. Pre-season får bare en til at hungre endnu mere efter NBA!
Fanme lækkert at se Chris caveman tilbage i fuld vigør, men hold nu kæft en jammed up front-court Clippers har! Caveman, Camby, Jordan, Griffin?!
Knap så lækkert, for mig, at se Brandon Jennings smide en udemærket linje med den tid han fik for Bucks. Jeg håber han når at pisse Skiles af så Ridnour kan være fuld starter. Ridnour havde en god nat med den begrænsede tid han fik.
come NBA, start allright!
Damn. Pre-season får bare en til at hungre endnu mere efter NBA!
Fanme lækkert at se Chris caveman tilbage i fuld vigør, men hold nu kæft en jammed up front-court Clippers har! Caveman, Camby, Jordan, Griffin?!
Knap så lækkert, for mig, at se Brandon Jennings smide en udemærket linje med den tid han fik for Bucks. Jeg håber han når at pisse Skiles af så Ridnour kan være fuld starter. Ridnour havde en god nat med den begrænsede tid han fik.
come NBA, start allright!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2009, 13:31Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDesværre er Svinet mildest talt noget fraværende, ellers så havde han forhåbentlig fået opdateret blandt andet Cap'en i år 2009 (de efterfølgende år står cap'en til det den egentlig er i år.
SÅ, vær liiiige opmærksomme på at jeres rådighedsbeløb er lidt overgearet (ca. med 1 M) - udover selvf. de lønninger der mangler (er gået i gang med at lave det hårde forarbejde).
Desværre er Svinet mildest talt noget fraværende, ellers så havde han forhåbentlig fået opdateret blandt andet Cap'en i år 2009 (de efterfølgende år står cap'en til det den egentlig er i år.
SÅ, vær liiiige opmærksomme på at jeres rådighedsbeløb er lidt overgearet (ca. med 1 M) - udover selvf. de lønninger der mangler (er gået i gang med at lave det hårde forarbejde).