NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 17:06Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkvelkommen til... whoop whoop!
velkommen til... whoop whoop!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 17:30Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn..og Niller, bare fordi det var dig der anbefalede Mads, så får du altså ikke Dirken for en slik :@
...sq da lige være 1 kg raspberry M&M's og lidt stangmix.
..og Niller, bare fordi det var dig der anbefalede Mads, så får du altså ikke Dirken for en slik :@
...sq da lige være 1 kg raspberry M&M's og lidt stangmix.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 17:36Oprindeligt skrevet af: HrNilssonJa, velkommen til de to nye GM's, held og lykke med at få styr på to franchises der har stået stille i et stykke tid
Ja, velkommen til de to nye GM's, held og lykke med at få styr på to franchises der har stået stille i et stykke tid
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 17:44Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish TWolf skrev:
..og Niller, bare fordi det var dig der anbefalede Mads, så får du altså ikke Dirken for en slik :@...sq da lige være 1 kg raspberry M&M's og lidt stangmix.
Jeg havde hørt rygterne om du var til stangmix, men flot du kommer officielt ud af skabet nu:P
Danish TWolf skrev:
..og Niller, bare fordi det var dig der anbefalede Mads, så får du altså ikke Dirken for en slik :@...sq da lige være 1 kg raspberry M&M's og lidt stangmix.
Jeg havde hørt rygterne om du var til stangmix, men flot du kommer officielt ud af skabet nu:P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 17:44Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Crick skrev:
Velkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.WAF? jeg kan da sagtens se din roster??? Det er da kun Ansjoserne der har hemmeligt nummer så vidt jeg er bekendt.
Er der andre der ikke kan se Wildcats' ??
Det er ikke noget jeg har skrevet Kurt... lidt mærkeligt, kan se at det er Hr. Berggreen der har redigeret i det jeg har skrevet hvordan dælen kan han gøre det?????? 😐
Danish TWolf skrev:
Crick skrev:
Velkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.WAF? jeg kan da sagtens se din roster??? Det er da kun Ansjoserne der har hemmeligt nummer så vidt jeg er bekendt.
Det er ikke noget jeg har skrevet Kurt... lidt mærkeligt, kan se at det er Hr. Berggreen der har redigeret i det jeg har skrevet hvordan dælen kan han gøre det?????? 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 19:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHov ja, det kan jeg sq godt se nu... hva' faaaaa'n Mads, leger du sætte-nisse.
Jeg får lige gjort lidt ved de der rettigheder 😉
Hov ja, det kan jeg sq godt se nu... hva' faaaaa'n Mads, leger du sætte-nisse.
Jeg får lige gjort lidt ved de der rettigheder 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 21:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Danish TWolf skrev:
Crick skrev:
Sorry - jeg kom vist til at trykke EDIT istedet for QUOTE 😛
Crick skrev:
Danish TWolf skrev:
Crick skrev:
Sorry - jeg kom vist til at trykke EDIT istedet for QUOTE 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 21:07Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Hov ja, det kan jeg sq godt se nu... hva' faaaaa'n Mads, leger du sætte-nisse.Jeg får lige gjort lidt ved de der rettigheder 😉
Du må nu gerne lade mig beholde dme - jeg har haft dem det sidste halve års tid, og har blandt andet brugt dem til at redigere folks links osv så de virkede. Hvis du selv vil gå lidt ned i tid på NBAinfo kan jeg godt lege hygge-moderator.
Danish TWolf skrev:
Hov ja, det kan jeg sq godt se nu... hva' faaaaa'n Mads, leger du sætte-nisse.Jeg får lige gjort lidt ved de der rettigheder 😉
Du må nu gerne lade mig beholde dme - jeg har haft dem det sidste halve års tid, og har blandt andet brugt dem til at redigere folks links osv så de virkede. Hvis du selv vil gå lidt ned i tid på NBAinfo kan jeg godt lege hygge-moderator.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2009, 4:32Oprindeligt skrevet af: JennerVelkommen til den nye Mads! Gamle Mads nu kan vi hade dig endnu mere muahaha! Gode Mads og onde Mads!
Velkommen til den nye Mads! Gamle Mads nu kan vi hade dig endnu mere muahaha! Gode Mads og onde Mads!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2009, 8:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Velkommen til den nye Mads! Gamle Mads nu kan vi hade dig endnu mere muahaha! Gode Mads og onde Mads!Jeg foreslår Nye-Mads og Flotte-Mads, for at holde styr på hvem der er hvem.
Jenner skrev:
Velkommen til den nye Mads! Gamle Mads nu kan vi hade dig endnu mere muahaha! Gode Mads og onde Mads!
Jeg foreslår Nye-Mads og Flotte-Mads, for at holde styr på hvem der er hvem.