NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2009, 0:06Oprindeligt skrevet af: Gaflenja velkommen send me you best players now !
ja velkommen send me you best players now !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2009, 0:39Oprindeligt skrevet af: Crunchselvfølgelig hvem vil du have B)
selvfølgelig hvem vil du have B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. september 2009, 13:40Oprindeligt skrevet af: PacersVelkommen til de nye aber... vi har prøvet aber før - eller i hvert fald en slags... Stefan som abe-lederen af alpha-hannerne.
Men velkommen til og helt og lykke 🙂
Velkommen til de nye aber... vi har prøvet aber før - eller i hvert fald en slags... Stefan som abe-lederen af alpha-hannerne.
Men velkommen til og helt og lykke 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 14:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan er i øvrigt stadig en avekat, så bare flere aber tror jeg vi må indse?!
Og så er der kommet yderligere en ny GM, si' velkommen til Mads (nyhed på NBAiKL forsiden).
Det var exit til to af de originale GM'ere i Meyer og Carstens, som altså måtte lade livet pga inaktivitet, dog vil jeg sige at det var inaktivitet i vulgær grad, og jeg vil lige pointere overfor Mads og Dan at de ikke skal være bange for at blive set ned på eller kylet ud fordi de ikke laver nogle handler og såååån.
Sidder man med en roster der egentlig gør sig bedst ved at foblive som den er, så skal man naturligvis ikke lave noget bare for at virke aktiv. Så kan aktiviteten i stedet bestå i at snakke med i debatten her og huske at svare PB'ere når de kommer. Så ro på drengen - og også ro på alle os andre, der lige skal være lidt søde og rare mod de nye uden at rive CB4 og Arenas for 2 anden runde picks ikke 😉
Jeg har i øvrigt nu fået sidste års sæsonhistorik på alle siderne, dog mangler jeg at finde lidt billeder til dem. Samtidig venter jeg dels på at Anders finder problemet med Ansjosernes holdside, og håber at Stefan kan finde en backup der kan løfte sløret for hvad der er mistet på Sydhavn's side mht historik for forrige sæson.
Stefan's backup search, skulle også gerne finde sidste sæsons Handler, FA/waivers og Draft... for ellers er jeg sq lidt på den i øjeblikket.
Jeg er også ved at splitte al gammel arkiv materiale op i mindre bider så de kan komme på siden igen (forsiden i arkivet er kommet på) og så er der kun to uger til lønningerne skulle være opdateret... [censored]earbejde der tager hundrede år, men jeg håber at få det nået til tiden.
Vi fik aldrig lavet en kåringsrunde sidste sæson iht de kategorier der er på Arkiv forsiden, så den tager jeg nok lige fat i snart - eller kårer dem mig selv (start med fedteriet).
Der har været for lille opslutning omkring krystalkuglen så den udgår helt mens jeg håber at få lavet commish corner igen op til sæsonstart.
Stefan er i øvrigt stadig en avekat, så bare flere aber tror jeg vi må indse?!
Og så er der kommet yderligere en ny GM, si' velkommen til Mads (nyhed på NBAiKL forsiden).
Det var exit til to af de originale GM'ere i Meyer og Carstens, som altså måtte lade livet pga inaktivitet, dog vil jeg sige at det var inaktivitet i vulgær grad, og jeg vil lige pointere overfor Mads og Dan at de ikke skal være bange for at blive set ned på eller kylet ud fordi de ikke laver nogle handler og såååån.
Sidder man med en roster der egentlig gør sig bedst ved at foblive som den er, så skal man naturligvis ikke lave noget bare for at virke aktiv. Så kan aktiviteten i stedet bestå i at snakke med i debatten her og huske at svare PB'ere når de kommer. Så ro på drengen - og også ro på alle os andre, der lige skal være lidt søde og rare mod de nye uden at rive CB4 og Arenas for 2 anden runde picks ikke 😉
Jeg har i øvrigt nu fået sidste års sæsonhistorik på alle siderne, dog mangler jeg at finde lidt billeder til dem. Samtidig venter jeg dels på at Anders finder problemet med Ansjosernes holdside, og håber at Stefan kan finde en backup der kan løfte sløret for hvad der er mistet på Sydhavn's side mht historik for forrige sæson.
Stefan's backup search, skulle også gerne finde sidste sæsons Handler, FA/waivers og Draft... for ellers er jeg sq lidt på den i øjeblikket.
Jeg er også ved at splitte al gammel arkiv materiale op i mindre bider så de kan komme på siden igen (forsiden i arkivet er kommet på) og så er der kun to uger til lønningerne skulle være opdateret... [censored]earbejde der tager hundrede år, men jeg håber at få det nået til tiden.
Vi fik aldrig lavet en kåringsrunde sidste sæson iht de kategorier der er på Arkiv forsiden, så den tager jeg nok lige fat i snart - eller kårer dem mig selv (start med fedteriet).
Der har været for lille opslutning omkring krystalkuglen så den udgår helt mens jeg håber at få lavet commish corner igen op til sæsonstart.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 14:40Oprindeligt skrevet af: CrickVelkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.
Velkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 14:45Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVelkommen til!
Velkommen til!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 14:52Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, velkommen til de 2 nye GM's 🙂
Håber I synes ligaen er fantastisk - det synes vi!
Ja, velkommen til de 2 nye GM's 🙂
Håber I synes ligaen er fantastisk - det synes vi!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 16:03Oprindeligt skrevet af: SvupperYeah.. Velkommen til vores endnu nyere GM 😀
Yeah.. Velkommen til vores endnu nyere GM 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 16:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrick skrev:
Velkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.WAF? jeg kan da sagtens se din roster??? Det er da kun Ansjoserne der har hemmeligt nummer så vidt jeg er bekendt.
Er der andre der ikke kan se Wildcats' ??
Crick skrev:
Velkommen til Mads. Min roster kan ikke ses i øjeblikket ( :@ ), men smid din msn-adresse på, så kan jeg sende dig et excell-ark hvor den står i.
WAF? jeg kan da sagtens se din roster??? Det er da kun Ansjoserne der har hemmeligt nummer så vidt jeg er bekendt.
Er der andre der ikke kan se Wildcats' ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2009, 16:44Oprindeligt skrevet af: wukhangVelkommen til de 2 nye GM's
Velkommen til de 2 nye GM's