Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 374 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:
Hvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???

Det var præcis det jeg prøvede at foreslå 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hey guys, jeg bakser med Sjoflernes side... mine få små grå er gået helt i stå (ude i en å, fyldt med snustobak og skrå), men det må da for hulen lykkes, et eller andet er blevet slettet, et komma, en parantes... et eller andet.

Jeg savner mit hold 😐

Til alle jer der ikke lige kan huske hvad jeg render rundt med i lommen, kan jeg oplyse at jeg er på udkig efter en PF/C der kan opgradere Josh Boone/Drew Gooden. En sådan spiller kan, alt efter niveau, veksles til en kombination af et af mine mange picks (både i 2010 og 2011) og spillere som Luol Deng, Delonte West, Jerryd Bayless, Manu Ginobili, Ilyasova og Ricky Rubio.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Du kan da altid lige få en Sheed for Rubio og et 1. runde pick Mads.

Men derudover så kan vi da godt slå en tråd op til nye GM'ere hvis ikke der er en til der dukker op via anbefaling... en enkel er på tapetet i øjeblikket.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så for satan.. Nyt hold i ligaen!

Lad mig da være den første til at ønske Dan velkommen... Taastrup Crunch Monkeys - hmmm... Tasty...

Oprindeligt skrevet af: Crick

Ja velkommen til monkey boy... 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Også velkommen til Abe-Dan herfra 😀

Velkommen til ligaen!

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Jeg takker ydmygt for den varme velkomst

THE MONKEYS WIll RULE!!... om et par år:)

ReferencerSide 374 af 635Reference