NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. september 2009, 10:15Oprindeligt skrevet af: CrickHvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???
Hvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. september 2009, 10:18Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Hvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???Det var præcis det jeg prøvede at foreslå 🙂
Crick skrev:
Hvad med at oprette en offentlig tråd hvor vi gør opmærksom på at der er plads til nye GM's???
Det var præcis det jeg prøvede at foreslå 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. september 2009, 11:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHey guys, jeg bakser med Sjoflernes side... mine få små grå er gået helt i stå (ude i en å, fyldt med snustobak og skrå), men det må da for hulen lykkes, et eller andet er blevet slettet, et komma, en parantes... et eller andet.
Hey guys, jeg bakser med Sjoflernes side... mine få små grå er gået helt i stå (ude i en å, fyldt med snustobak og skrå), men det må da for hulen lykkes, et eller andet er blevet slettet, et komma, en parantes... et eller andet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. september 2009, 18:18Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg savner mit hold 😐
Til alle jer der ikke lige kan huske hvad jeg render rundt med i lommen, kan jeg oplyse at jeg er på udkig efter en PF/C der kan opgradere Josh Boone/Drew Gooden. En sådan spiller kan, alt efter niveau, veksles til en kombination af et af mine mange picks (både i 2010 og 2011) og spillere som Luol Deng, Delonte West, Jerryd Bayless, Manu Ginobili, Ilyasova og Ricky Rubio.
Jeg savner mit hold 😐
Til alle jer der ikke lige kan huske hvad jeg render rundt med i lommen, kan jeg oplyse at jeg er på udkig efter en PF/C der kan opgradere Josh Boone/Drew Gooden. En sådan spiller kan, alt efter niveau, veksles til en kombination af et af mine mange picks (både i 2010 og 2011) og spillere som Luol Deng, Delonte West, Jerryd Bayless, Manu Ginobili, Ilyasova og Ricky Rubio.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. september 2009, 20:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu kan da altid lige få en Sheed for Rubio og et 1. runde pick Mads.
Men derudover så kan vi da godt slå en tråd op til nye GM'ere hvis ikke der er en til der dukker op via anbefaling... en enkel er på tapetet i øjeblikket.
Du kan da altid lige få en Sheed for Rubio og et 1. runde pick Mads.
Men derudover så kan vi da godt slå en tråd op til nye GM'ere hvis ikke der er en til der dukker op via anbefaling... en enkel er på tapetet i øjeblikket.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. september 2009, 20:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå for satan.. Nyt hold i ligaen!
Lad mig da være den første til at ønske Dan velkommen... Taastrup Crunch Monkeys - hmmm... Tasty...
Så for satan.. Nyt hold i ligaen!
Lad mig da være den første til at ønske Dan velkommen... Taastrup Crunch Monkeys - hmmm... Tasty...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. september 2009, 21:13Oprindeligt skrevet af: CrickJa velkommen til monkey boy... 🙂
Ja velkommen til monkey boy... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. september 2009, 21:29Oprindeligt skrevet af: JennerOgså velkommen til Abe-Dan herfra 😀
Også velkommen til Abe-Dan herfra 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. september 2009, 22:01Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVelkommen til ligaen!
Velkommen til ligaen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. september 2009, 23:15Oprindeligt skrevet af: CrunchJeg takker ydmygt for den varme velkomst
THE MONKEYS WIll RULE!!... om et par år:)
Jeg takker ydmygt for den varme velkomst
THE MONKEYS WIll RULE!!... om et par år:)