Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 373 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Okay, da Martin er yt og vi stadig ikke har hørt fra Jacob, så må I godt byde ind med potentielle nye GM'ere, da de to jeg havde på listen begge er hoppet fra.

Hvis der er nogen I mener har det i sig, og er interesserede, så bed dem sende mig en PB.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hvem er de to der hoppede fra?

HVad med at lave "open tryouts" på forummet? Vi kan lave en tråd hvor vi annoncerer de ledige pladser, og så kan folk enten skrive en offentlig ansøgning, eller sende en til dig.

Jeg ville personligt synes det var rart med en lidt mere gennemsigtig udvælgelsesproces. Jeg ved godt ligaen ikke skal forestille at være demokratisk, men jeg ville sætte pris på at kunne følge med i hvem der kandiderede til ligaen, og efter hvilke kriterier de nye GM's skal udvælges; især hvis jeg selv skal kunne hjælpe med at finde nye spillere etc.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

madsberggreen skrev:
HVad med at lave "open tryouts" på forummet? Vi kan lave en tråd hvor vi annoncerer de ledige pladser, og så kan folk enten skrive en offentlig ansøgning, eller sende en til dig.

Jeg ville personligt synes det var rart med en lidt mere gennemsigtig udvælgelsesproces. Jeg ved godt ligaen ikke skal forestille at være demokratisk, men jeg ville sætte pris på at kunne følge med i hvem der kandiderede til ligaen, og efter hvilke kriterier de nye GM's skal udvælges; især hvis jeg selv skal kunne hjælpe med at finde nye spillere etc.

Hørt hørt!

Der er nu ikke nogen tricky udvælgelsesproces, så heller ikke den store grund til "gennemsigtighed", da der ikke er noget der skjules.

Ventelisten er tom, så de der har sagt nej tak, er efter at de har meldt deres interesse, men så er hoppet fra når jeg har bedt dem om at læse forfatningen igennem og sværge på deres yngste søsters grav at de kan henholde sig til den (primært aktivitet).

Så ingen kandidater i øjeblikket. Alt er åbent.

Hidtil har jeg -som de af jer der er kommet til senere end starten- ved, givet plads til dem der har meldt interesse, og som har lovet aktivitet. Og der er kun tre ting man skal sige ja til; stå inde for forfatningen, være aktiv omkring sit hold (også en del af forfatningen) og så gi' mig deres 1. runde pick det efterfølgende år (burde være med i forfatningen).

Men når der førhen har været mere end en på listen til én åben plads, er det selvf. den mest aktive på NBAinfo der har fået pladsen. Ligaen er jo trods alt lavet som pusterum for de aktive på siden. Af dem er der nu ikke længere nogen der har fantasy interesse (åbenbart) og derfor er jeg nu åbne for ethvert forslag... de skal bare skrive en PB til farmand.

Har vi spurgt The heat is on? Ellers vil jeg opfordre ham til at søge en plads.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Syntes nu egentligt vores udvaelgesesproces er fin som den er. Man kender nogen som er "fantasy vaerdige" og dem sender man til Kurt. Jeg kom foerst paa siden efter jeg blev spurgt om jeg ville vaere med i ligaen, og efter det blev jeg et aktivt medlem. Saa det os en fin maade at faa folk med paa den maade. Lad os nu ikke goere det svaere end det er, med "tryouts", hvis man kender nogen som er NBA geeks, og som kunne vaere gode at have med i ligaen, jamen saa se at spoerg om det er noget de vil! Der er mange "fantasy noerder" i Danmark, som ikke er paa NBAinfo.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg kunne ikk være mere enig med Kap omkring det her.. Synes klart "tryouts" er en skidt idé.. Ville have langt mere tiltro omkring aktiviten af en en GM hvis en af de nuværende GMs gav sit ord for en NBA geek som de ved ville være aktiv..
I hvert fald i forhold til "tryouts" om en eller anden "random" dude..

Svupper skrev:
Jeg kunne ikk være mere enig med Kap omkring det her.. Synes klart "tryouts" er en skidt idé.. Ville have langt mere tiltro omkring aktiviten af en en GM hvis en af de nuværende GMs gav sit ord for en NBA geek som de ved ville være aktiv..
I hvert fald i forhold til "tryouts" om en eller anden "random" dude..

Jeg kom også selv ind via en anbefaling fra Jeppe, opg kendte faktisk heller ikke selv siden i forvejen. Men som Kurt siger, er ligaen jo netop tænkt som et fristed for sidens brugere. Derfor synes jeg det var oplagt om disse fik en mulighed for at søge medlemskab. Det virker en smule despotisk hvis det kun er venners venner der får chancen - hvem ved om der gemmer sig en klasse GM derude, som ingen af os kender personligt?

Ift "gennemsigtighed" så mener jeg f.eks. også at det ville være rart at vide hvem der allerede var blevet spurgt, så man ikke inviterede de samme igen.

eller man får et par venner ind for at hive nogle gode handler i land 😉 😉

Nej, det er helt fint som det funker nu synes jeg, bare få jeres venner til at sende mig en PB.

The Heat er en af dem der sagde nej, han var ikke til det format vi kører (hverken roto, 5-cat eller at overtage et brugt hold).

Danish TWolf skrev:
eller man får et par venner ind for at hive nogle gode handler i land 😉 😉

Meget sjovt at Jeppe formåede at gøre præcis det omvendte - hev mig ind i ligaen, og gav mig så Biedrins 😀

ReferencerSide 373 af 635Reference