Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 372 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

generelt ser det udmærket ud - og jeg vil da anbefale forretningsudvalget at brygge videre på et endeligt udkast.

Forstår dog ikke starten:

Jeg foreslår en moderat omskrivning, der sletter første linje ("Uden at der direkte er krav om niveauet for aktivitet, så forventes det at alle GM’ere er dedikerede til ligaen, det forventes således:"), og erstatter den med følgende:

Der forventes følgende af ligaens GM's:

Når den skid så er slået, kan vi rent faktisk etablere et 'direkte krav til niveauet for aktivitet", som vi er mange der har efterlyst.

Det vil sige du vil have at der i forfatningen skal stå noget i stil med 'når den skid er slået' ??

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Nej. Det uddrag du citerer lægger blot op til en omskrivning af første linje, der i sin nuværende form står i modsætning til det ændringsforslag jeg fremsætter.

Mit endelige ændringsforslag er den del der er markeret med fed, og anført i gåseøjne ("")

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

... af ren nysgerrighed, har nogle overhovedet hørt fra Jacob, via mail eller facebook?

Det er over to måneder siden nu...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Ved da at det ikk er mere end 9 timer siden han var aktiv på facebook, så det kan være man måske skal sende sine tradeforslag til ham derinde 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg synes det er et godt initiv af Mads der, og vil forsøge at få smidt et endeligt ændringsforslag op til afstemning inden alt for længe.

Mht de to AWOL GM's, så er jeg i færd med at finde nye GM'ere... hvis I har et godt emne i tankerne, så må I bede dem om at henvende sig via PB.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Mht de to AWOL GM's, så er jeg i færd med at finde nye GM'ere... hvis I har et godt emne i tankerne, så må I bede dem om at henvende sig via PB.

Er der *to* AWOL GM's? Hooters og..? 😮

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

GM Meyer fra Aaaaarhus

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Er der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

madsberggreen skrev:
Er der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛

Ja, du håber vel at det er et par uerfarne noobs der vil sende alle deres stjernespillere afsted til dig for et par scrubs og et 2.rundepick.. 😛

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Salut.

Held og lykke til alle fremover i ligaen. Må den mest snu ræv vinde.

ReferencerSide 372 af 635Reference