NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. september 2009, 10:44Oprindeligt skrevet af: Pacersgenerelt ser det udmærket ud - og jeg vil da anbefale forretningsudvalget at brygge videre på et endeligt udkast.
Forstår dog ikke starten:
Jeg foreslår en moderat omskrivning, der sletter første linje ("Uden at der direkte er krav om niveauet for aktivitet, så forventes det at alle GM’ere er dedikerede til ligaen, det forventes således:"), og erstatter den med følgende:
Der forventes følgende af ligaens GM's:
Når den skid så er slået, kan vi rent faktisk etablere et 'direkte krav til niveauet for aktivitet", som vi er mange der har efterlyst.
Det vil sige du vil have at der i forfatningen skal stå noget i stil med 'når den skid er slået' ??
generelt ser det udmærket ud - og jeg vil da anbefale forretningsudvalget at brygge videre på et endeligt udkast.
Forstår dog ikke starten:
Jeg foreslår en moderat omskrivning, der sletter første linje ("Uden at der direkte er krav om niveauet for aktivitet, så forventes det at alle GM’ere er dedikerede til ligaen, det forventes således:"), og erstatter den med følgende:
Der forventes følgende af ligaens GM's:
Når den skid så er slået, kan vi rent faktisk etablere et 'direkte krav til niveauet for aktivitet", som vi er mange der har efterlyst.
Det vil sige du vil have at der i forfatningen skal stå noget i stil med 'når den skid er slået' ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. september 2009, 11:03Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNej. Det uddrag du citerer lægger blot op til en omskrivning af første linje, der i sin nuværende form står i modsætning til det ændringsforslag jeg fremsætter.
Mit endelige ændringsforslag er den del der er markeret med fed, og anført i gåseøjne ("")
Nej. Det uddrag du citerer lægger blot op til en omskrivning af første linje, der i sin nuværende form står i modsætning til det ændringsforslag jeg fremsætter.
Mit endelige ændringsforslag er den del der er markeret med fed, og anført i gåseøjne ("")
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. september 2009, 20:55Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... af ren nysgerrighed, har nogle overhovedet hørt fra Jacob, via mail eller facebook?
Det er over to måneder siden nu...
... af ren nysgerrighed, har nogle overhovedet hørt fra Jacob, via mail eller facebook?
Det er over to måneder siden nu...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. september 2009, 7:23Oprindeligt skrevet af: SvupperVed da at det ikk er mere end 9 timer siden han var aktiv på facebook, så det kan være man måske skal sende sine tradeforslag til ham derinde 😛
Ved da at det ikk er mere end 9 timer siden han var aktiv på facebook, så det kan være man måske skal sende sine tradeforslag til ham derinde 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. september 2009, 8:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg synes det er et godt initiv af Mads der, og vil forsøge at få smidt et endeligt ændringsforslag op til afstemning inden alt for længe.
Mht de to AWOL GM's, så er jeg i færd med at finde nye GM'ere... hvis I har et godt emne i tankerne, så må I bede dem om at henvende sig via PB.
Jeg synes det er et godt initiv af Mads der, og vil forsøge at få smidt et endeligt ændringsforslag op til afstemning inden alt for længe.
Mht de to AWOL GM's, så er jeg i færd med at finde nye GM'ere... hvis I har et godt emne i tankerne, så må I bede dem om at henvende sig via PB.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. september 2009, 19:28Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Mht de to AWOL GM's, så er jeg i færd med at finde nye GM'ere... hvis I har et godt emne i tankerne, så må I bede dem om at henvende sig via PB.Er der *to* AWOL GM's? Hooters og..? 😮
Danish TWolf skrev:
Er der *to* AWOL GM's? Hooters og..? 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. september 2009, 20:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGM Meyer fra Aaaaarhus
GM Meyer fra Aaaaarhus
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. september 2009, 17:33Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEr der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛
Er der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. september 2009, 22:28Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Er der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛Ja, du håber vel at det er et par uerfarne noobs der vil sende alle deres stjernespillere afsted til dig for et par scrubs og et 2.rundepick.. 😛
madsberggreen skrev:
Er der nogle nyheder om nye, potentielle GMs? Der er adskillige spillere på de to rosters jeg gerne ville have mine lange, slimede fingre i, så det bliver spændende at få de to stole besat 😛
Ja, du håber vel at det er et par uerfarne noobs der vil sende alle deres stjernespillere afsted til dig for et par scrubs og et 2.rundepick.. 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. september 2009, 14:51Oprindeligt skrevet af: MartanicSalut.
Held og lykke til alle fremover i ligaen. Må den mest snu ræv vinde.
Salut.
Held og lykke til alle fremover i ligaen. Må den mest snu ræv vinde.