NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 8:31Oprindeligt skrevet af: Miller31Vil godt lige ønske Gaflen tillykke med fødselsdagen..!
At jeg så havde Stuckey på bænken i går er en anden sag, provokerende at bænkspillerne konstant spiller godt!
Vil godt lige ønske Gaflen tillykke med fødselsdagen..!
At jeg så havde Stuckey på bænken i går er en anden sag, provokerende at bænkspillerne konstant spiller godt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 8:42Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Vil godt lige ønske Gaflen tillykke med fødselsdagen..!At jeg så havde Stuckey på bænken i går er en anden sag, provokerende at bænkspillerne konstant spiller godt!
Du må jo sælde mig nogle af dine bænksspillere, så slipper du for det problem 😉
Miller31 skrev:
Vil godt lige ønske Gaflen tillykke med fødselsdagen..!At jeg så havde Stuckey på bænken i går er en anden sag, provokerende at bænkspillerne konstant spiller godt!
Du må jo sælde mig nogle af dine bænksspillere, så slipper du for det problem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 9:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Det var da utroligt som dig og Kurt er efter mine bænkspillere, men I byder bare gør I!
Det var da utroligt som dig og Kurt er efter mine bænkspillere, men I byder bare gør I!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 11:31Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHold da kæft for en skodnat..- altid noget at Dirk 40-11-5-2-5, og Nash med 30-3-8 - resten var da lige til at lukke op og skide i...
Hold da kæft for en skodnat..- altid noget at Dirk 40-11-5-2-5, og Nash med 30-3-8 - resten var da lige til at lukke op og skide i...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 21:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKom nu Bogut... få så viftet de møl væk fra de store muskler og kom i sving... vi savner dig.
kram og kys,
Marc, Josh, Deron, Dwyane og Michael.
Kom nu Bogut... få så viftet de møl væk fra de store muskler og kom i sving... vi savner dig.
kram og kys,
Marc, Josh, Deron, Dwyane og Michael.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 22:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMichael og Mark? Kæft nogle trælse navne.
Hvem har egentlig ligaens grimmeste starting lineup baseret på fornavne?
KerbCrawlers kan prale af Steve, Louis, Lamar, Dirk, Lamar og DeJuan (Ryan starter kun mens Lewis har karentæne).
Michael og Mark? Kæft nogle trælse navne.
Hvem har egentlig ligaens grimmeste starting lineup baseret på fornavne?
KerbCrawlers kan prale af Steve, Louis, Lamar, Dirk, Lamar og DeJuan (Ryan starter kun mens Lewis har karentæne).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 22:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Baron, Joe, Shawn, David, Spencer, Jeff.
Med Andray, Rodney og Brendan fra bænken bliver det vist ikke meget smukkere!
Baron, Joe, Shawn, David, Spencer, Jeff.
Med Andray, Rodney og Brendan fra bænken bliver det vist ikke meget smukkere!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 22:49Oprindeligt skrevet af: maliSå vil jeg da gerne byde ind med:
Andre, Kevin, Vince, Marvin, Chris og Ronnie.
Det er jo også ret smukt. 🙂
Og så med Rudy, Craig, Dominic, Javaris og Serge siddende på bænken...
Så vil jeg da gerne byde ind med:
Andre, Kevin, Vince, Marvin, Chris og Ronnie.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 23:11Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg har en mand men kunstnernavnet Nene, Udonis, Richard, Tyreke, Mike og Will
og på bænken har jeg en mand direkte ud af fængslet J.R. kineseren Jianlian, Nick, Mike og Louis med de gyldne lokker
Jeg har en mand men kunstnernavnet Nene, Udonis, Richard, Tyreke, Mike og Will
og på bænken har jeg en mand direkte ud af fængslet J.R. kineseren Jianlian, Nick, Mike og Louis med de gyldne lokker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2009, 23:37Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkmali skrev:
Så vil jeg da gerne byde ind med:Andre, Kevin, Vince, Marvin, Chris og Ronnie.
wow! din bænk er sgu flex ren navnemæssigt 🙂
mali skrev:
Så vil jeg da gerne byde ind med:Andre, Kevin, Vince, Marvin, Chris og Ronnie.
wow! din bænk er sgu flex ren navnemæssigt 🙂