NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 17:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnog ja - Bozzy - RD spilleren skal ikke tilføjes - så den er fin nok... han må stå på en seperat liste inde på nbainfo siden.
.... du kan ikke få LeBron - men du kan få Kobe, koster kun Deron og ham den skadede Williams :nanana:
og ja - Bozzy - RD spilleren skal ikke tilføjes - så den er fin nok... han må stå på en seperat liste inde på nbainfo siden.
.... du kan ikke få LeBron - men du kan få Kobe, koster kun Deron og ham den skadede Williams :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 18:30Oprindeligt skrevet af: JennerOk, jeg er fuldstændig forvirret :), men venter med at gøre noget til der sker noget nyt 🙁
Ok, jeg er fuldstændig forvirret :), men venter med at gøre noget til der sker noget nyt 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 18:43Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStefan troede at Swift blot havde et sprained knee....- og så er han ude hele sæsonen..
:shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq: :shaq:
Stefan troede at Swift blot havde et sprained knee....- og så er han ude hele sæsonen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 18:47Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvis der er nogen som ikke har modtaget deres invitation til nba.com versionen af keepers skal i lige hive fat i mig eller Kurt, for så har jeg nok tastet en forkert mail ind. Har brugt dem jeg har fra msn.
EDIT: "HOLD STOP STANDS" er aflyst... kom frit, glad og firbenet ind i den nye liga. Kurts forbehold er blevet skudt til skamme og formattet er næsten smukkere end ventet. :love:
Hvis der er nogen som ikke har modtaget deres invitation til nba.com versionen af keepers skal i lige hive fat i mig eller Kurt, for så har jeg nok tastet en forkert mail ind. Har brugt dem jeg har fra msn.
EDIT: "HOLD STOP STANDS" er aflyst... kom frit, glad og firbenet ind i den nye liga. Kurts forbehold er blevet skudt til skamme og formattet er næsten smukkere end ventet. :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 19:33Oprindeligt skrevet af: bozzyOg løn og kontrakt piller vi ikke ved - Jeg aner heller ikke hvordan man gør 😐
Og løn og kontrakt piller vi ikke ved - Jeg aner heller ikke hvordan man gør 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 19:48Oprindeligt skrevet af: bozzyHmm, så fik jeg også fikset lønnen 🙂
:hug: God bedring Swift (og Stefan) - Det betyder jo så blot endnu mere Wilcox for Sonics B)
Psssst Stefan, Jamaal Magloire er FA 😉
Hmm, så fik jeg også fikset lønnen 🙂
:hug: God bedring Swift (og Stefan) - Det betyder jo så blot endnu mere Wilcox for Sonics B)
Psssst Stefan, Jamaal Magloire er FA 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. oktober 2006, 22:24Oprindeligt skrevet af: JennerARG så vil jeg gerne brokke mig over Kurt og den nye NBA.com fantasy side.
Neder at sidde og taste sin salary ind, også bliver resultatet lige godt 3 mil. større end det på min holdside :rip:.
Der røg lige 3 mil i cap space der :rip::tdown::(
Kan godt være Kurt er god til Fantasy, men en regnemaskine det kan han sku ikke betjene 😀
ARG så vil jeg gerne brokke mig over Kurt og den nye NBA.com fantasy side.
Neder at sidde og taste sin salary ind, også bliver resultatet lige godt 3 mil. større end det på min holdside :rip:.
Kan godt være Kurt er god til Fantasy, men en regnemaskine det kan han sku ikke betjene 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 1:39Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDu kunne også selv holde styr på din løn i et excel-dokument....
Men what the hell ... Du er jo rookie 😀
Du kunne også selv holde styr på din løn i et excel-dokument....
Men what the hell ... Du er jo rookie 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 1:41Oprindeligt skrevet af: MartanicKan godt være han er rookie, men han sviner jo Kurt, så har han allerede forstået hele konceptet. 😀
Kan godt være han er rookie, men han sviner jo Kurt, så har han allerede forstået hele konceptet. 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 7:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJenner skrev:
ARG så vil jeg gerne brokke mig over Kurt og den nye NBA.com fantasy side.Neder at sidde og taste sin salary ind, også bliver resultatet lige godt 3 mil. større end det på min holdside :rip:.
:hug: Så fandt du alligevel ind på din holdside og prøvede at tjekke lidt af dine egne data ??
Den her er ikke kun til Senor Døssing, men til ALLE: Der ikke kun KAN være fejl på jeres holdsider (spillere, links, løn, alder, position, klub, picks -nej, Anders ikke noget med at sige at SilverFoxes picket egentlig er dit) - og det er JERES ansvar at holde øje med at dataene er korrekte og så sende en PB.
Iøvrigt som Martin anbefaler, er det for den seriøse fantasy nørd uundværligt med sit eget spreadsheet. Her et lille kig ind i første side af Kurts lille franchise...
Således holdes der styr på spillertrup, lønninger de næste par år hos startere og trup i helhed, til planlægning af langsigtet strategi.
Der estimeres målsætning for hvilke gennemsnitsstats der skal til for at nå sit mål for indeværende sæson, bydes ind med hvilke snit man forventer sine spillere opnår og hvor mange kampe man starter dem hver især - og således hvilket snit ens hold ender med.
Jeg har så yderligere en depth chart nogle lønberegnings formler og en fremtidens lineup med costs... ja ja noget af det gemmer sig under censuren, men jeg skal vel ikke ud med det hele.
Jenner skrev:
ARG så vil jeg gerne brokke mig over Kurt og den nye NBA.com fantasy side.Neder at sidde og taste sin salary ind, også bliver resultatet lige godt 3 mil. større end det på min holdside :rip:.
:hug: Så fandt du alligevel ind på din holdside og prøvede at tjekke lidt af dine egne data ??
Den her er ikke kun til Senor Døssing, men til ALLE: Der ikke kun KAN være fejl på jeres holdsider (spillere, links, løn, alder, position, klub, picks -nej, Anders ikke noget med at sige at SilverFoxes picket egentlig er dit) - og det er JERES ansvar at holde øje med at dataene er korrekte og så sende en PB.
Iøvrigt som Martin anbefaler, er det for den seriøse fantasy nørd uundværligt med sit eget spreadsheet. Her et lille kig ind i første side af Kurts lille franchise...
Således holdes der styr på spillertrup, lønninger de næste par år hos startere og trup i helhed, til planlægning af langsigtet strategi.
Der estimeres målsætning for hvilke gennemsnitsstats der skal til for at nå sit mål for indeværende sæson, bydes ind med hvilke snit man forventer sine spillere opnår og hvor mange kampe man starter dem hver især - og således hvilket snit ens hold ender med.
Jeg har så yderligere en depth chart nogle lønberegnings formler og en fremtidens lineup med costs... ja ja noget af det gemmer sig under censuren, men jeg skal vel ikke ud med det hele.