NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 10:57Oprindeligt skrevet af: HrNilssonJeg fatter ikke hvordan i tilføjer jeres spillere derinde, er der nogen der kan give en eventuel lille guide?
Jeg fatter ikke hvordan i tilføjer jeres spillere derinde, er der nogen der kan give en eventuel lille guide?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 11:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGå ind under: Tool Box, kig under DRAFT TOOLS og vælg Enter your offline draft results/keepers here..
Team/Round: der vælger du så dit eget hold, og så vælger du ellers spillere på den måde...
Gå ind under: Tool Box, kig under DRAFT TOOLS og vælg Enter your offline draft results/keepers here..
Team/Round: der vælger du så dit eget hold, og så vælger du ellers spillere på den måde...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 11:03Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI øvrigt:
Marcus Williams igen-igen: 21 point, 9 assist, 4 rebounds og 3 steals fra bænken.
Han bliver STJERNE - sammen med Jameer Nelson, har jeg vist fremtiden sikret på den plads :hug: .
I øvrigt:
Marcus Williams igen-igen: 21 point, 9 assist, 4 rebounds og 3 steals fra bænken.
Han bliver STJERNE - sammen med Jameer Nelson, har jeg vist fremtiden sikret på den plads :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 12:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan skrev:
I øvrigt:Marcus Williams igen-igen: 21 point, 9 assist, 4 rebounds og 3 steals fra bænken.
Har du da også brug for, med den front-court 😆
Stefan skrev:
I øvrigt:Marcus Williams igen-igen: 21 point, 9 assist, 4 rebounds og 3 steals fra bænken.
Har du da også brug for, med den front-court 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 13:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAddd... Kurt er en nørd. Han har et spreadsheet. Tjek lige hvordan han totalt overvurderer ale sine spillere... Bosh med 10 rebounds 😆
Livingston med 6 ast 😆
Kobe med 32 point :lol:... nå, hmm...
Addd... Kurt er en nørd. Han har et spreadsheet. Tjek lige hvordan han totalt overvurderer ale sine spillere... Bosh med 10 rebounds 😆
Livingston med 6 ast 😆
Kobe med 32 point :lol:... nå, hmm...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 14:08Oprindeligt skrevet af: JennerHehe det skræmmende er faktisk at jeg har mit eget spreadsheet med bl.a. lønninger, (de passer) men havde bare glemt det af en eller anden grund. :p
Var nu også mere ment som en joke..... Ikke et hetz mod Kurt, der forresten gør et kanonstykke arbejde med at opdatere alle de satans sider. Good Job Kurt :tup:
(Håber at min evne til at fedte lander mig Wade :clap:)
Hehe det skræmmende er faktisk at jeg har mit eget spreadsheet med bl.a. lønninger, (de passer) men havde bare glemt det af en eller anden grund. :p
Var nu også mere ment som en joke..... Ikke et hetz mod Kurt, der forresten gør et kanonstykke arbejde med at opdatere alle de satans sider. Good Job Kurt :tup:
(Håber at min evne til at fedte lander mig Wade :clap:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 14:21Oprindeligt skrevet af: MartanicEj, ikke den venlighed overfor Kurt. Det kan vi da virkelig ikke have. 🙂
3 dage. Lets get ready to rumble, for Preseason har ikke været noget vildt for de royale gutter, men de ved hvornår det gælder.
Ej, ikke den venlighed overfor Kurt. Det kan vi da virkelig ikke have. 🙂
3 dage. Lets get ready to rumble, for Preseason har ikke været noget vildt for de royale gutter, men de ved hvornår det gælder.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2006, 14:51Oprindeligt skrevet af: JennerDet er så dejligt at se der står tre dage på nedtælleren nu :D, kan "stadig" huske da der stod 60 dage og man bare sad og ærgede sig
Det er så dejligt at se der står tre dage på nedtælleren nu :D, kan "stadig" huske da der stod 60 dage og man bare sad og ærgede sig
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 15:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOkay, så er det slået fast... Svinet er ude efter Kobe og Flash :@
Han smider to nyheder på siden (iøvrigt lidt en nyhed i sig selv), hvor han lægger op til kampe med Heat og Lakers. Eneste formål, at benytte de slibrige kommentare til at trashe de to superstjerner fra Danish TWolves - som værende skadede og ude af stand til at gide spille før det er playoffs... Han snakker bevidst deres værdi ned for at genåbne en Sefolosha for Kobe og en Ridnour for Flash deal...
MEN NEJ, DE BLIVER HER! Eller rettere, de skal IKKE til TræskoHash landet.
Okay, så er det slået fast... Svinet er ude efter Kobe og Flash :@
Han smider to nyheder på siden (iøvrigt lidt en nyhed i sig selv), hvor han lægger op til kampe med Heat og Lakers. Eneste formål, at benytte de slibrige kommentare til at trashe de to superstjerner fra Danish TWolves - som værende skadede og ude af stand til at gide spille før det er playoffs... Han snakker bevidst deres værdi ned for at genåbne en Sefolosha for Kobe og en Ridnour for Flash deal...
MEN NEJ, DE BLIVER HER! Eller rettere, de skal IKKE til TræskoHash landet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 15:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSååååå starter vi i dag tøser :hug: ..
Chokoladekage: Tjek!
Cowboytoast: Tjek!
2 liter æblecider: Tjek!Stefan er klar til nattens kampe :tup: .....
Sååååå starter vi i dag tøser :hug: ..
Chokoladekage: Tjek!
Cowboytoast: Tjek!
2 liter æblecider: Tjek!
Stefan er klar til nattens kampe :tup: .....