Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 37 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

:rip: Det er en syg verden vi lever i.... :awch:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Luther Head 0-10 i nat:lol:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så begynder min "lille" RD-spiller at vise niveau.

Efter en generelt stigende form i preseason toppede han hidtil i nat, med 23 pts - 7 rebs - 5 ast - 2 blk.

Jaja, vi er dem der tror på Bynum er den næste ægte center i NBA!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Godt nok er det preseason, men:

Nummer 1 (Marcus Williams) og nummer 3 (Rajon Rondo) på listen over rookies (point+rebounds+assist per kamp) spiller for Odense AlphaHans.

GM Nellemoes er tilfreds :love: .

http://tinyurl.com/yx4o4v

Forresten:

Brevin Knight: 17 point, 14 assist, 4 steals på 36 minutter.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg har sendt invitationer til alle via ligaen, og oprettet hold til jer. Welcome a board. Kig jer lidt rundt, kom jer over at det er lidt forvirrende, og sig så hvad i synes 😀

EDIT: Har nu givet samtlige hold commish adgang. Så kan i selv sætte løn op under "Tool Box". Lav kontrakten længere end 1 år, ellers mister i dem bare til sommer. Men lønændring må vi taste næste år.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg har added mine spillere til mit hold (det har jeg altså gjort :|), men jeg tror ikke jeg har beføjelser til at tilføje løn som du har gjort Anders..

Kan ihvertfald ikke helt hitte ud af det. Men det ser sgu okay ud. Meget rart at have det hele samlet på ét sted..

Stefan har ikke modtaget noget :(...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jamen, kan du så ikke bare give mig LeBron ??

Jeg har ligesom Jakob tilføjet mine spillere, men kunne heller ikke finde ud af det med løn og kontrakt....
Desuden har jeg ikke tilføjet min RDP (?)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

HOLDT STOP STANDS... Jeg kan ikke se hvordan vi kan lave ligaen om fra 20 til flere hold.

Jeg gik så ind og prøvestartede en ny liga, og det ser ud til at man skal have valgt MAX antal hold fra start af (kan ikke rette i "basic" efter oprettelse).

Spørgsmålet er om der lige skal ro på - og måske oprettes en ny eller ej.

Jeg smider en ny en op (man får vist automatisk email).

LAD NU VÆRE MED AT LAVE MERE VED JERES HOLD ENDNU... INDTIL ANDERS OG JEG LIGE HAR SNAKKET SAMMEN OVER MSN OG FUNDET UD AF HVILKEN AF DE TO LIGAER VI SKAL KØRER PÅ :shy: :shy: :shy:

ReferencerSide 37 af 635Reference