Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 370 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Da jeg rejser til USA i morgen og sandsynligvis får mega travlt med at falde til på skolen de første par dage osv. så er det ikke lige sikkert jeg er til at få fat på de næste par dage.

Al Thornton er stadigvæk til salg hvis det rigtige tilbud kommer. Jeg leder efter picks eller en SG.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

God tur til USA

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

sorry hvis jeg ikke er alt for aktiv for tiden og ikke lige får svaret ting og sager sidder med vigtigt opgave skrivning mvh gaflos !

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg kan ikke se nogle spillere eller picks på min holdside.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hi Mads,

for at undgå pestpanik, så PB bare med denne slags problemer, er jo ikke af generel interesse, bare et teknisk problem. Jeg kigger på det med det vuns, men skal formentlig lige have lidt feedback fra mine to makkere - hvor har de pilfingret - før jeg kan finde det.

KH A

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Så er der kun et par dage tilbage før at Roster restriktioner træder i kraft (max. 12 spillere + en RD).. og Fantasy-NBA på yahoo er klar til opstart fra idag af.. bli'r spændende at se om alle kan blive klar inden da.. B)

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Det er vel ikke det store problem at leve op til roster-restrictions 🙂 Bliver vel generelt mere spændende om folk kommer under cappen til tiden!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvornår skal holdet være klar?

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Roster-restrictions traeder i kraeft paa Soendag!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Det er dog kun antallet af spillere der skal være klar der 😀 Cappen skal først være på plads 18. oktober mener jeg 🙂

ReferencerSide 370 af 635Reference