NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2009, 11:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKan vi ikke prøve at holde snakketråden til alm. snak, og bruge holdtrådene til opslag? 🙂
Kan vi ikke prøve at holde snakketråden til alm. snak, og bruge holdtrådene til opslag? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2009, 12:24Oprindeligt skrevet af: PacersEnig 🙂
Enig 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2009, 16:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKan ikke huske om vi har snakket om det før, men er der en grund til at vi ikke kan samle folk op fra FA puljen før sæsonen går i gang?
Det ville være langt mere optimalt for os, at vi havde mulighed for det nu, mhp. at stable sit ønskede hold på benene op til sæsonen..- som de sjovt nok også kan i virkelighedens NBA...
Kan ikke huske om vi har snakket om det før, men er der en grund til at vi ikke kan samle folk op fra FA puljen før sæsonen går i gang?
Det ville være langt mere optimalt for os, at vi havde mulighed for det nu, mhp. at stable sit ønskede hold på benene op til sæsonen..- som de sjovt nok også kan i virkelighedens NBA...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. august 2009, 9:27Oprindeligt skrevet af: GaflenSå Gaflen tilbage efter et par dage uden skærm =( den sprang rent fysisk i luften næmest 😉
Så Gaflen tilbage efter et par dage uden skærm =( den sprang rent fysisk i luften næmest 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. august 2009, 20:52Oprindeligt skrevet af: PacersVelcome back Jens 🙂 You have been missed 😉
Velcome back Jens 🙂 You have been missed 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. august 2009, 21:58Oprindeligt skrevet af: Gaflenuhh stor knus til dig jacob Følger Kevin love med også ?
uhh stor knus til dig jacob Følger Kevin love med også ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. august 2009, 19:20Oprindeligt skrevet af: Pacersaaaarhhh.... Så meget LOVE er vi ikke ude i - men tæt på 😉
aaaarhhh.... Så meget LOVE er vi ikke ude i - men tæt på 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. august 2009, 19:39Oprindeligt skrevet af: PacersFolk kunne åbenbart ikke tåle al den LOVE i luften 😀 Så de gik helt i baglås.
Synes her har været lidt dædt de sidste dage.
Men jeg lytter gerne til tilbud på Hilton Armstrong 😀 *HAHA*
Folk kunne åbenbart ikke tåle al den LOVE i luften 😀 Så de gik helt i baglås.
Synes her har været lidt dædt de sidste dage.
Men jeg lytter gerne til tilbud på Hilton Armstrong 😀 *HAHA*
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. august 2009, 19:02Oprindeligt skrevet af: KnatLouieTror bare at de fleste af os sidder og venter på at den nye sæson går igang..(KOM NUUUU) der er ikke så meget mere der skal nås i denne offseason (for mit vedkommende ihvertfald).. Hilton Armstrong kommer du nok selv til at hænge på.. tvivler at der er nogen der vil give så meget som et af Svinets 2.rundepicks for ham.. 😉
Tror bare at de fleste af os sidder og venter på at den nye sæson går igang..(KOM NUUUU) der er ikke så meget mere der skal nås i denne offseason (for mit vedkommende ihvertfald).. Hilton Armstrong kommer du nok selv til at hænge på.. tvivler at der er nogen der vil give så meget som et af Svinets 2.rundepicks for ham.. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. august 2009, 21:18Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg vil tilgengæld gerne have en ny PF, og helst en der også kan spille C - så hvis i keder jer, så shop jeres bigs til mig!
Luol Deng, Bayless, mine picks og Rubio kan komme på tale. Jeg har netop erhvervet mig Silverfoxes 1.2011, så det er også in the mix.
Jeg vil tilgengæld gerne have en ny PF, og helst en der også kan spille C - så hvis i keder jer, så shop jeres bigs til mig!
Luol Deng, Bayless, mine picks og Rubio kan komme på tale. Jeg har netop erhvervet mig Silverfoxes 1.2011, så det er også in the mix.