NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 21:35Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDer er ingen problemer med at gøre det i mit FireFox! Jeg er på Mac, men ved ikke om det gør nogen forskel
Der er ingen problemer med at gøre det i mit FireFox! Jeg er på Mac, men ved ikke om det gør nogen forskel
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 21:42Oprindeligt skrevet af: NBA KapSaa ser det ud til at Amir Johnson skal til Toronto, hvordan har du det med det Kurt?:D
http://www.hoopsworld.com/HeadlineStories.asp?lc=NBA&c=1&TEAM_ID=&PLAYER_ID=&hd=20090817#STORY_20986
Saa ser det ud til at Amir Johnson skal til Toronto, hvordan har du det med det Kurt?:D
http://www.hoopsworld.com/HeadlineStories.asp?lc=NBA&c=1&TEAM_ID=&PLAYER_ID=&hd=20090817#STORY_20986
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 21:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHan skal da nok få masser af minutter bag Bosh 🙂
Han skal da nok få masser af minutter bag Bosh 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 23:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMon ikke han får sine 30 minutter som backup for Bosh og Bargnani? Tror det nok skal gå, men forstår ikke helt MIL. De har ikke købt ideen om Alexander endnu, og Warrick er de ikke lunere på end at de kun ville gi' ham en 1 års deal til små penge.
Oh well, han er en multistatter så det skal nok blive godt - har stadig ikke tænkt mig at tilbyde ham i nogen handel 😉
Mon ikke han får sine 30 minutter som backup for Bosh og Bargnani? Tror det nok skal gå, men forstår ikke helt MIL. De har ikke købt ideen om Alexander endnu, og Warrick er de ikke lunere på end at de kun ville gi' ham en 1 års deal til små penge.
Oh well, han er en multistatter så det skal nok blive godt - har stadig ikke tænkt mig at tilbyde ham i nogen handel 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. august 2009, 0:22Oprindeligt skrevet af: CrickLækkert at man fik Warrick med i sit trade... 🙂
Lækkert at man fik Warrick med i sit trade... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. august 2009, 2:03Oprindeligt skrevet af: Miller31Så skal Alexander bare komme ud af ingenting.. Han har potentialet til det helt vilde, men nørj han er rå og mangler nogle års træning og erfaring!
Så skal Alexander bare komme ud af ingenting.. Han har potentialet til det helt vilde, men nørj han er rå og mangler nogle års træning og erfaring!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. august 2009, 9:29Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenBoris Diaw og Antonio McDyess still up for grabs, peeps!
Sidstnævnte noget billigere end førstnævnte - ja, du kan endda slippe af med waivers.
Boris Diaw og Antonio McDyess still up for grabs, peeps!
Sidstnævnte noget billigere end førstnævnte - ja, du kan endda slippe af med waivers.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. august 2009, 22:36Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg får muligvis snart frigjort noget CS, og er i den anledning på udkig efter en reserve-PF/C
Jeg vil helst have en billig gut med lidt fremtid i. Jeg kan tilbyde folk som Bayless, Louis WIlliams og Delonbte West i betaling, eller ventuelt et af mine førsterundepicks næste år, hvis der kommer noget guf på bordet.
Jeg får muligvis snart frigjort noget CS, og er i den anledning på udkig efter en reserve-PF/C
Jeg vil helst have en billig gut med lidt fremtid i. Jeg kan tilbyde folk som Bayless, Louis WIlliams og Delonbte West i betaling, eller ventuelt et af mine førsterundepicks næste år, hvis der kommer noget guf på bordet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. august 2009, 21:11Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkHej folk
så er der udsalg i Bronx. Ingen spillere er urørlige, men i skrivende stund kan Steve Blake og Mehmet Okur erhverves for en slik. Der bliver ingen salgstaler da jeg ved man ikke kan løbe om hjørner med folk i vores liga.
alle tilbud vil blive lyttet til. Primært søges cap-space, som jeg også er villig til at købe for et 2. rundepick eller to!
Hej folk
så er der udsalg i Bronx. Ingen spillere er urørlige, men i skrivende stund kan Steve Blake og Mehmet Okur erhverves for en slik. Der bliver ingen salgstaler da jeg ved man ikke kan løbe om hjørner med folk i vores liga.
alle tilbud vil blive lyttet til. Primært søges cap-space, som jeg også er villig til at købe for et 2. rundepick eller to!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2009, 11:09Oprindeligt skrevet af: CrickEr på udkig erfter en billig SG.
ACW.
Er på udkig erfter en billig SG.
ACW.