Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 367 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Oplysning: Blot for at se om der er noget på markedet der lokker, lytter jeg nu på tilbud på samtlige af mine spillere, inklusive Dwight Howard himself..- men, det skal være noget kvalitet jeg får tilbage, så en pakke med et par 2. runde picks og Earl Watson vil der ikke blive svaret på ;)...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Er der nogle af jer der kender Zonker personligt? Jeg har sendt en del PB'er til ham som han ikke har svaret på, og kan se han ikke har været inde på NBAinfo siden den 7. juli - er der nogle der ved hvor han bliver af?

Mads: Jvf. hans facebook, skulle han være i Thailand.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Min side virker igen.... Tak gutter... Kig forbi, og se om der er noget der frister. Ingen er urørlige, men vær lidt realistiske i evt. bud 🙂

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg har så lige brugt de sidste mange timer på genskabe mine hold data og holdberegninger da mit dokument var forsvundet fra min USB 🙁

Ikke så fedt!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Min browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

madsberggreen skrev:
Min browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.

Prøv at åbne den flere gange ... Lød på nogen af de andre, som om det lykkedes i 2. eller 3. forsøg.

EDIT: Den virker i IE, hvis det er - sjovt nok!?

Har folk der bruger FF add-ons, og så i fald, hvilke?

Jeg har eksempelvis No-Script og Webmail Notifier, og førstnævnte kan have lidt svært ved at acceptere nogle javescript koder...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Stefan: det aner jeg intet om... har bare firefox - aner intet om hvilket 'tilbehør' der er 🙂

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Jeg har også Firefox med mig kunne man fint komme ind på siden de første par gange. Men nu virker den kun ca. hver 5. gang

ReferencerSide 367 af 635Reference