NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2009, 9:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesOplysning: Blot for at se om der er noget på markedet der lokker, lytter jeg nu på tilbud på samtlige af mine spillere, inklusive Dwight Howard himself..- men, det skal være noget kvalitet jeg får tilbage, så en pakke med et par 2. runde picks og Earl Watson vil der ikke blive svaret på ;)...
Oplysning: Blot for at se om der er noget på markedet der lokker, lytter jeg nu på tilbud på samtlige af mine spillere, inklusive Dwight Howard himself..- men, det skal være noget kvalitet jeg får tilbage, så en pakke med et par 2. runde picks og Earl Watson vil der ikke blive svaret på ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2009, 13:12Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEr der nogle af jer der kender Zonker personligt? Jeg har sendt en del PB'er til ham som han ikke har svaret på, og kan se han ikke har været inde på NBAinfo siden den 7. juli - er der nogle der ved hvor han bliver af?
Er der nogle af jer der kender Zonker personligt? Jeg har sendt en del PB'er til ham som han ikke har svaret på, og kan se han ikke har været inde på NBAinfo siden den 7. juli - er der nogle der ved hvor han bliver af?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2009, 13:31Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMads: Jvf. hans facebook, skulle han være i Thailand.
Mads: Jvf. hans facebook, skulle han være i Thailand.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2009, 14:23Oprindeligt skrevet af: bozzyMin side virker igen.... Tak gutter... Kig forbi, og se om der er noget der frister. Ingen er urørlige, men vær lidt realistiske i evt. bud 🙂
Min side virker igen.... Tak gutter... Kig forbi, og se om der er noget der frister. Ingen er urørlige, men vær lidt realistiske i evt. bud 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2009, 21:04Oprindeligt skrevet af: PacersJeg har så lige brugt de sidste mange timer på genskabe mine hold data og holdberegninger da mit dokument var forsvundet fra min USB 🙁
Ikke så fedt!
Jeg har så lige brugt de sidste mange timer på genskabe mine hold data og holdberegninger da mit dokument var forsvundet fra min USB 🙁
Ikke så fedt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 12:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMin browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.
Min browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 12:26Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenmadsberggreen skrev:
Min browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.Prøv at åbne den flere gange ... Lød på nogen af de andre, som om det lykkedes i 2. eller 3. forsøg.
EDIT: Den virker i IE, hvis det er - sjovt nok!?
madsberggreen skrev:
Min browser (FF) crasher når jeg går ind på Rimrockers holdside - strange.
Prøv at åbne den flere gange ... Lød på nogen af de andre, som om det lykkedes i 2. eller 3. forsøg.
EDIT: Den virker i IE, hvis det er - sjovt nok!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 15:29Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHar folk der bruger FF add-ons, og så i fald, hvilke?
Jeg har eksempelvis No-Script og Webmail Notifier, og førstnævnte kan have lidt svært ved at acceptere nogle javescript koder...
Har folk der bruger FF add-ons, og så i fald, hvilke?
Jeg har eksempelvis No-Script og Webmail Notifier, og førstnævnte kan have lidt svært ved at acceptere nogle javescript koder...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 15:42Oprindeligt skrevet af: PacersStefan: det aner jeg intet om... har bare firefox - aner intet om hvilket 'tilbehør' der er 🙂
Stefan: det aner jeg intet om... har bare firefox - aner intet om hvilket 'tilbehør' der er 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. august 2009, 16:33Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg har også Firefox med mig kunne man fint komme ind på siden de første par gange. Men nu virker den kun ca. hver 5. gang
Jeg har også Firefox med mig kunne man fint komme ind på siden de første par gange. Men nu virker den kun ca. hver 5. gang