NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. august 2009, 19:09Oprindeligt skrevet af: PacersMen jeg læste lige at den rooki-survey der er lavet bekræfter mig i at jeg har valgt to meget stærke rookies.... I spørgsmålet om hvem der bliver ROY i år ligger mine to spillere på en delt 2. plads!!
Og ved spørgsmålet om hvem der er mest parat til at levere fra dag 1 ligger de nummer 2 og delt 3. plads.
og ved hvem der får den bedste karriere - ligger de igen på en delt 2. plads.
Så nu kan man jo bare håbe at de 35 rookies der har stemt ved hvad de taler om 😀
Men jeg læste lige at den rooki-survey der er lavet bekræfter mig i at jeg har valgt to meget stærke rookies.... I spørgsmålet om hvem der bliver ROY i år ligger mine to spillere på en delt 2. plads!!
Og ved spørgsmålet om hvem der er mest parat til at levere fra dag 1 ligger de nummer 2 og delt 3. plads.
og ved hvem der får den bedste karriere - ligger de igen på en delt 2. plads.
Så nu kan man jo bare håbe at de 35 rookies der har stemt ved hvad de taler om 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. august 2009, 23:11Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinbozzy skrev:
Og nej, har ikke tænkt mig at skifte til firefox eller andet gejl grundet keeper league.Bo, du behøver jo ikke skifte... hverken religion eller browser. Du skal bare bruge 2 min på at installere FF, og åbne din holdside i denne. I et vindue ved siden af kan du jo sagtens have IE kørende.
At skrive dette indlæg tog nok ca. lige så lang tid som en FF installation.
bozzy skrev:
Og nej, har ikke tænkt mig at skifte til firefox eller andet gejl grundet keeper league.
Bo, du behøver jo ikke skifte... hverken religion eller browser. Du skal bare bruge 2 min på at installere FF, og åbne din holdside i denne. I et vindue ved siden af kan du jo sagtens have IE kørende.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 0:03Oprindeligt skrevet af: SvupperKapitalistsvin skrev:
bozzy skrev:
Og nej, har ikke tænkt mig at skifte til firefox eller andet gejl grundet keeper league.Bo, du behøver jo ikke skifte... hverken religion eller browser. Du skal bare bruge 2 min på at installere FF, og åbne din holdside i denne. I et vindue ved siden af kan du jo sagtens have IE kørende.
Utroligt nok er jeg endnu engang enig med Bo, det burde da ikk være nødvendigt at vi skal installere FF bare for at kunne se vores holdsider ordenligt?
Kapitalistsvin skrev:
bozzy skrev:
Utroligt nok er jeg endnu engang enig med Bo, det burde da ikk være nødvendigt at vi skal installere FF bare for at kunne se vores holdsider ordenligt?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 1:24Oprindeligt skrevet af: JennerØh altså det er jo ikke fordi folk gør det for at irritere jer? Det er en kode der vidst er enormt svær at knække, så det kan jo tage noget tid, og ærligt talt så tager det hvad? 2 min at downloade Firefox, i skal jo ikke skifte browser, bare tjekke en holdside?
Og man kan (skal?) jo have sin holdside i excel hvor man selv holder styr på tingene i tilfælde af der bliver lavet fejl, også man kan se om en given handel vil putte en over cappen osv. Det er nu engang det smarteste.
Øh altså det er jo ikke fordi folk gør det for at irritere jer? Det er en kode der vidst er enormt svær at knække, så det kan jo tage noget tid, og ærligt talt så tager det hvad? 2 min at downloade Firefox, i skal jo ikke skifte browser, bare tjekke en holdside?
Og man kan (skal?) jo have sin holdside i excel hvor man selv holder styr på tingene i tilfælde af der bliver lavet fejl, også man kan se om en given handel vil putte en over cappen osv. Det er nu engang det smarteste.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 3:19Oprindeligt skrevet af: SvupperJens nu ligger landet jo sådan at jeg ved i kun gør det for at irritere os 😀
og så er det desværre ikk alle der har excel 🙁
Jens nu ligger landet jo sådan at jeg ved i kun gør det for at irritere os 😀
og så er det desværre ikk alle der har excel 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 7:44Oprindeligt skrevet af: PacersI Firefox går følgende holdsider ned (browseren lukker) American Highflyers, KerbCrawlers, Århus City Royals!
Derudover mangler alle udregninger under spillerlisten på Gangstars hold, Peacocks hold, Big Ballers hold, Burnin' Reds hold.... (ved ikke om det er fordi de mangler eller fordi det er noget med FireFox.
Så mere giver jeg altså heller ikke for FireFox....!
I Firefox går følgende holdsider ned (browseren lukker) American Highflyers, KerbCrawlers, Århus City Royals!
Derudover mangler alle udregninger under spillerlisten på Gangstars hold, Peacocks hold, Big Ballers hold, Burnin' Reds hold.... (ved ikke om det er fordi de mangler eller fordi det er noget med FireFox.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 10:27Oprindeligt skrevet af: JennerPacers skrev:
I Firefox går følgende holdsider ned (browseren lukker) American Highflyers, KerbCrawlers, Århus City Royals!Derudover mangler alle udregninger under spillerlisten på Gangstars hold, Peacocks hold, Big Ballers hold, Burnin' Reds hold.... (ved ikke om det er fordi de mangler eller fordi det er noget med FireFox.
At udregningerne mangler har vist intet med Firefox at gøre, og ingen af siderne får min browser til at gå ned?
Pacers skrev:
I Firefox går følgende holdsider ned (browseren lukker) American Highflyers, KerbCrawlers, Århus City Royals!Derudover mangler alle udregninger under spillerlisten på Gangstars hold, Peacocks hold, Big Ballers hold, Burnin' Reds hold.... (ved ikke om det er fordi de mangler eller fordi det er noget med FireFox.
At udregningerne mangler har vist intet med Firefox at gøre, og ingen af siderne får min browser til at gå ned?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 10:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSvupper skrev:
...og så er det desværre ikk alle der har excel 🙁Jacob (Pacers), hvis totalerne mangler, er siderne blevet opdateret forkert, og det kan hurtigt rettes. Send venligst en PB til mig så snar i opdager en side med den her fejl, så fikser jeg det.
Det med at siden går ned har jeg også oplevet, mens flere andre ikke har. Meget mærkeligt. Men endnu engang, så må vi pege på, at vi har nogle generelle problemer i den her version af siden, og hvor meget der har med det at gøre er umuligt at finde ud af indtil vi får siden opdateret.
Men hvis man trykker genskab 2 eller 3 gange, så kommer alle holdsider altså frem, så det er ikke katastrofalt... bare træls.
Holdsidernes kode er nøjagtig den samme som for et år siden, og de her crashes har vi jo ikke haft før... så derfor har jeg lige nøjagtig ingen ide om hvor problemet ligger. Men vi finder helt sikkert ud af det, bare stille og roligt.
Imellemtiden, så grib lige en Kleenex gutter og fis ind omkring min holdside. Jeg vil helt vildt gerne lave et trade mere. Det var sgu sjovt med de første. Ind, ud, ind, ud... spillerne flyver gennem svingdøren som sprællende drømme om hvad det kunne have været. Hvem ved, måske er det slet ikke de spradebasser jeg ligger inde med som skal vokse sig fast og suge stats fra moder NBA hele sæsonen.
(Kleenex, let it out - http://www.kleenex.com/CountrySelector.html)
😉
Svupper skrev:
...og så er det desværre ikk alle der har excel 🙁
Jacob (Pacers), hvis totalerne mangler, er siderne blevet opdateret forkert, og det kan hurtigt rettes. Send venligst en PB til mig så snar i opdager en side med den her fejl, så fikser jeg det.
Det med at siden går ned har jeg også oplevet, mens flere andre ikke har. Meget mærkeligt. Men endnu engang, så må vi pege på, at vi har nogle generelle problemer i den her version af siden, og hvor meget der har med det at gøre er umuligt at finde ud af indtil vi får siden opdateret.
Men hvis man trykker genskab 2 eller 3 gange, så kommer alle holdsider altså frem, så det er ikke katastrofalt... bare træls.
Holdsidernes kode er nøjagtig den samme som for et år siden, og de her crashes har vi jo ikke haft før... så derfor har jeg lige nøjagtig ingen ide om hvor problemet ligger. Men vi finder helt sikkert ud af det, bare stille og roligt.
Imellemtiden, så grib lige en Kleenex gutter og fis ind omkring min holdside. Jeg vil helt vildt gerne lave et trade mere. Det var sgu sjovt med de første. Ind, ud, ind, ud... spillerne flyver gennem svingdøren som sprællende drømme om hvad det kunne have været. Hvem ved, måske er det slet ikke de spradebasser jeg ligger inde med som skal vokse sig fast og suge stats fra moder NBA hele sæsonen.
(Kleenex, let it out - http://www.kleenex.com/CountrySelector.html)
😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 12:55Oprindeligt skrevet af: SvupperTak Anders 🙂
Tak Anders 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. august 2009, 13:08Oprindeligt skrevet af: bozzyPacers skrev:
Men jeg læste lige at den rooki-survey der er lavet bekræfter mig i at jeg har valgt to meget stærke rookies.... I spørgsmålet om hvem der bliver ROY i år ligger mine to spillere på en delt 2. plads!!Ja, med de spillere du igennem tiderne har handlet væk, har du jo nok brug for lidt optur nu 😀
Pacers skrev:
Men jeg læste lige at den rooki-survey der er lavet bekræfter mig i at jeg har valgt to meget stærke rookies.... I spørgsmålet om hvem der bliver ROY i år ligger mine to spillere på en delt 2. plads!!
Ja, med de spillere du igennem tiderne har handlet væk, har du jo nok brug for lidt optur nu 😀