Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 365 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Uh, det kribler helt i mine fingre for at kunne sidde og rode med det selv, haha.. men alt man kan gøre som menig mand er jo blot at prikke til de høje herrer.. min side ser stadigvæk ud som den gjorde før.. hvis der er for mange spillere på, så smid da endelig Marquis Daniels på porten nu.. skal ikke have ham tilbage næste år (selvom han er billigere nu), og kan formentlig heller ikke trade ham til selv den mest naive/desperate manager i vores liga..

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Peter, jeg kan ikke se andet galt på din side end at der mangler stats for forrige sæson... ved ikke lige hvordan det er sket.

Jeg ser 16 mand på din roster, så i Safari er der ingen problemer :s

Danish TWolf skrev:
Peter, jeg kan ikke se andet galt på din side end at der mangler stats for forrige sæson... ved ikke lige hvordan det er sket.

Jeg ser 16 mand på din roster, så i Safari er der ingen problemer :s

Det er okay nu, skulle vist bare opdatere vinduet eller whatever.. kan ihvertfald godt se rådighedsbeløbene nu.. men stats mangler endnu, ja.. men det er vel blot en skønhedsplet indtil videre..

Nice med updates på handelssiden.. dog vil jeg lige sige, at den handel der blev lavet 30. Juni 2009 med Highflyers var mit hold og ikke Burnin' Reds.. bare så der ikke opstår forvirring senere.. 😛

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Ja, alle tjekker jo ikke holdsider - så here goes:

Nu skal der snart handles! Der er en måned til hard cap, og vil gerne have mit hold på plads. På grund af lidt cap vanskeligheder, har jeg sat følgende spillere til salg:

- Luke Ridnour (PG, er Bucks' startende point guard, eftersom Sessions nok ikke resigner. Han har stabile stats i points, assists og steals. Han har kontraktudløb. efter denne sæson, så han kan give DIG lidt hjælp- foræres nærmest væk, da sidste handel gik i vasken)

- Antonio McDyess (PF, har oplevet sin anden ungdom. Har netop signet en kontrakt startende på knap 5 mio med Spurs! Kommer helt sikkert til at starte, og var et monster i slutningen af sidste sæson. Foræres næsten væk, pga. cap problemer)

- Boris Diaw (SF/PF/C, som er ved at være tilbage ved fuld styrke. Giver utroligt gode stats i mange katagorier. Er dog langt fra gratis, da han er en vigtig brik)

Smid mig en PB, eller fang mig på msn....

Oprindeligt skrevet af: Crick

Richard Hamilton og Brad Miller kan erhvers MEGET billigt der kan også smides et pick med i en handel!!!

ACW

Når nu man er ved det, så vil jeg lige nævne at flg spillere er til salg hos Downtown Sydhavn:

PF/C Al Harrington - gives væk gratis til den første der siger "jeg vil gerne have ham helt gratis". Hvis der er flere om buddet, så må der picks eller en anden spiller med oveni.. og jeg accepterer så det bedste der bliver budt.

PF/C Marcin Gortat - hvis du har et pick eller en lovende ung spiller, så smid et bud.. kræver ikke meget mere for denne talentfulde big man.

SG Ben Gordon - smid mig et 2. rundepick eller noget lign, så er han din. Ellers tag chancen for at samle ham op fra waivers.. hvis du tør risikere det!

PG Mo Williams - har ikke rigtig brug for ham denne sæson, da mit hold er loaded med pointmen. Men giver ham helst ikke væk for ingenting, da han stadigvæk kan levere varen og er fin som back-up. Kan dog fås for billigere end markedsværdien pga. min holdsituation pt.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Kan jeg snart komme til at se min side?? Jeg vil gerne se hvor mange ændringer der skal laves inden lønnen bliver fastlåst B)

Og nej, har ikke tænkt mig at skifte til firefox eller andet gejl grundet keeper league.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

bozzy skrev:
Kan jeg snart komme til at se min side?? Jeg vil gerne se hvor mange ændringer der skal laves inden lønnen bliver fastlåst B)

Og nej, har ikke tænkt mig at skifte til firefox eller andet gejl grundet keeper league.

Kan kun sige, at jeg ved, at Svinet arbejder på at få det løst. Det er ikke umiddelbart et problem som er let at løse, da det nok er noget med kodningen på siden.

Nu behøver du ikke skifte permanent til firefox, men måske kunne du installere det til lige at tjekke rosters indtil det virker - man skal jo ikke slette Internet Explorer?

Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå det er irriterende.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Min firefox fungerer af ***en til.... Siden går ned helt af sig selv og adobe-flash player gør det heller ikke bedre 🙁

ReferencerSide 365 af 635Reference