Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 364 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og så er alle handlerne endelig kommet på den rigtige handelsside... Det vil så også sige at handlerne fra sidste sæson IKKE kan ses på siden pt.

Jeg skal stadig ha' fundet en løsning på at få ARKIVET på så historikken dukker op igen.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det mærkelige er at i Safari kan man læse alle holdsider og der er sat fint op!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Når det kommer til holdsiderne, så skete det efter Jonas opdateret den, men efter jeg havde lavet min trade og en af jer andre opdateret siden, så kunne jeg se den igen.. så om måske en anden en Jonas lige skal rette noget på siden og vupti så kan vi se dem i IE igen?
jeg er ingen ekspert, men det er bare forslag og vel et forsøg værd? 🙂

Det VAR faktisk en lille ting der manglede efter Jonas opdaterede, men den skulle være ordnet (og er det i hvert fald på Bo's side). Den gjorde så at ingen kunne se spillerne... så det er ikke det.

Anders må lege lidt med den... hans total yndlingsbeskæftigelse, det Svin.

Uuuuh GM Døssing er vist ikke helt tilfreds, Brandon Roy skriver en MAX deal med POR, så snakker vi 14M til at starte med og så ellers 1½M extra på, hvert af de flg. 5 år - knægten kommer jo op på 20M.

Han er god... men føj for en sviner at få sig.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Ja alle forskellige versioner af oplagt fejl 40 skulle være væk, og derfor skulle alt se fint ud i Firefox og Safari. IE arbejdes der stadig på.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Men det kan da ikke være rigtigt at man skal skifte ?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Kapitalistsvin skrev:
Jeg ved godt at så har knapperne en anden farve, og det kan man blive helt utryg af, men jeg har ingen ide om hvorfor IE pludselig ikke understøtter siderne.

Well, du behøver vel strengt taget ikke se på din holdside... du har vel det meste i hovedet alligevel?
B)

Der er ikke en hemmelig fix-det-nu-bare-alligevel-knap jeg sidder og gemmer.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

lad nu være med at lyve Anders.. tryk nu bare på den knap 😀

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Danish TWolf skrev:
Uuuuh GM Døssing er vist ikke helt tilfreds, Brandon Roy skriver en MAX deal med POR, så snakker vi 14M til at starte med og så ellers 1½M extra på, hvert af de flg. 5 år - knægten kommer jo op på 20M.

Han er god... men føj for en sviner at få sig.

Tjaa det er jo ikke HELT max da han viste hvor stor en person han er og takkede nej til 7 mill ekstra dollars oven i bøtten, og det er altså på hans første store kontrakt.

Og så længe han er en af NBAs 10 bedste spillere og bliver ved med at blive bedre, så er det jo langt fra overbetalt. Tager nu engang hellere Roy til 14 mil end så mange andre til 10, han er sikre 22-5-5 og det er trods alt ikke det letteste at finde....

ReferencerSide 364 af 635Reference