NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2009, 20:27Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Iøvrigt, så må I da alle godt overveje om der skal en opdatering af jeres billeder på holdsiden til ?? I unge mennesker ændrer jo udseende når I vokser op - små pus.Også "dating.dk" i bunden af siden kan for nogens vedkommende måske opfriskes (specielt for dem af jer der faktisk har den) 😉
Nye logoer KAN lanceres hvis man er vildt kreativ.
Skal vi ikke lige få den gamle holdside til at se ordentlig ud først? Hele min "rådighedsbeløb"-sektion er slettet, samt alle stats fra Sæsonen 2007/08.. og så har jeg da også fået sendt sådan et "dating.dk"-segment ind for et års tid siden, som bare aldrig blev uploadet.. det ville være nice hvis man kunne opdatere sådan noget selv, lissom på facebook.. B)
Danish TWolf skrev:
Iøvrigt, så må I da alle godt overveje om der skal en opdatering af jeres billeder på holdsiden til ?? I unge mennesker ændrer jo udseende når I vokser op - små pus.Også "dating.dk" i bunden af siden kan for nogens vedkommende måske opfriskes (specielt for dem af jer der faktisk har den) 😉
Nye logoer KAN lanceres hvis man er vildt kreativ.
Skal vi ikke lige få den gamle holdside til at se ordentlig ud først? Hele min "rådighedsbeløb"-sektion er slettet, samt alle stats fra Sæsonen 2007/08.. og så har jeg da også fået sendt sådan et "dating.dk"-segment ind for et års tid siden, som bare aldrig blev uploadet.. det ville være nice hvis man kunne opdatere sådan noget selv, lissom på facebook.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2009, 20:27Oprindeligt skrevet af: PacersJeg synes den all-star idé er super spændende sjov og liret 🙂
Glæder mig til at læse mere konkret om forslaget - og i den her øst/vest battle er jeg så øst som man nu kan blive... en bornholmer bosat på VesterBronx 😉
Jeg synes den all-star idé er super spændende sjov og liret 🙂
Glæder mig til at læse mere konkret om forslaget - og i den her øst/vest battle er jeg så øst som man nu kan blive... en bornholmer bosat på VesterBronx 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2009, 20:35Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinKnatLouie skrev:
Hele min "rådighedsbeløb"-sektion er slettet, samt alle stats fra Sæsonen 2007/08..Kunne du så ikke trade eller cutte nogle spillere... af en eller anden grund vil din side ikke makke ret. Tror simpelthen der er for mange spillere... eller måske bare for lidt talent. Men skal vi ikke lige teste den første teori i alt fald, virker nemmere på kort sigt.
😛
KnatLouie skrev:
Hele min "rådighedsbeløb"-sektion er slettet, samt alle stats fra Sæsonen 2007/08..
Kunne du så ikke trade eller cutte nogle spillere... af en eller anden grund vil din side ikke makke ret. Tror simpelthen der er for mange spillere... eller måske bare for lidt talent. Men skal vi ikke lige teste den første teori i alt fald, virker nemmere på kort sigt.
😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2009, 20:52Oprindeligt skrevet af: bozzyVil også mene at vi først og fremmest skal have holdsiderne op at køre igen. Mit hold (og andres) er HELT forsvundet... Måske var det ikke så smart at opdatere siden, lige når Stefana skulle på ferie.
Lidt svært at trade osv, når man ikke kan se hvem de forskellige hold har 😐
Vil også mene at vi først og fremmest skal have holdsiderne op at køre igen. Mit hold (og andres) er HELT forsvundet... Måske var det ikke så smart at opdatere siden, lige når Stefana skulle på ferie.
Lidt svært at trade osv, når man ikke kan se hvem de forskellige hold har 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2009, 21:01Oprindeligt skrevet af: CrickKan være at der ligger en All-Star PF eller C gemt på mit hold som jeg ikke kan se...??? 🙂 Det ville da være top nice. 😀
Kan være at der ligger en All-Star PF eller C gemt på mit hold som jeg ikke kan se...??? 🙂 Det ville da være top nice. 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. august 2009, 7:58Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinFolkens prøv lige de her to ting. Først opdater jeres browser, hvis det ikke løser problemet så hold op med at støtte Microsofts onde emperie og download i stedet Firefox ([url]www.firefox.com[/url]).
Så fungerer det fint fint.
Jeg ved godt at så har knapperne en anden farve, og det kan man blive helt utryg af, men jeg har ingen ide om hvorfor IE pludselig ikke understøtter siderne.
EDIT: Nu er problemet p[ Knattens side også løst, så hvis i bare holder jer fra Internet Explorer, så skulle der ingen problemer være. Jeg bruger naturligvis tiden så længe, på at finde fejlene i forbindelse med IE.
🙁
Folkens prøv lige de her to ting. Først opdater jeres browser, hvis det ikke løser problemet så hold op med at støtte Microsofts onde emperie og download i stedet Firefox ([url]www.firefox.com[/url]).
Så fungerer det fint fint.
Jeg ved godt at så har knapperne en anden farve, og det kan man blive helt utryg af, men jeg har ingen ide om hvorfor IE pludselig ikke understøtter siderne.
EDIT: Nu er problemet p[ Knattens side også løst, så hvis i bare holder jer fra Internet Explorer, så skulle der ingen problemer være. Jeg bruger naturligvis tiden så længe, på at finde fejlene i forbindelse med IE.
🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. august 2009, 9:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBo: Vi havde sådan set ikke noget valg, der var opstået nogle sikkerhedshuller der i dén grad kunne udnyttes, og blev udnyttet hos andre med samme platform - alternativet var, at vi kunne blive hacket nemt, og på den ufede måde (der er stor forskel på at man bliver hacket af en der vil prale, eller en der vil fiske oplysninger).
Siden er godt nok lidt rodet nu - men vi er nu så sikre som man nu kan blive, og det er trods alt det vigtigste...
Andre: Indtil problemerne er løst, så brug FireFox - efter man har installeret lidt add-ons (frivilligt), som gør det langt nemmere at få besked om mails, sikkerheds add-ons og andet gejl, så går man ikke tilbage til IE, med mindre det er nødvendigt på enkelte sider ;)...
Bo: Vi havde sådan set ikke noget valg, der var opstået nogle sikkerhedshuller der i dén grad kunne udnyttes, og blev udnyttet hos andre med samme platform - alternativet var, at vi kunne blive hacket nemt, og på den ufede måde (der er stor forskel på at man bliver hacket af en der vil prale, eller en der vil fiske oplysninger).
Siden er godt nok lidt rodet nu - men vi er nu så sikre som man nu kan blive, og det er trods alt det vigtigste...
Andre: Indtil problemerne er løst, så brug FireFox - efter man har installeret lidt add-ons (frivilligt), som gør det langt nemmere at få besked om mails, sikkerheds add-ons og andet gejl, så går man ikke tilbage til IE, med mindre det er nødvendigt på enkelte sider ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. august 2009, 10:28Oprindeligt skrevet af: bozzyHelt okay Stefan, og velkommen hjem... Jeg forstår bare ikke at jeg f.eks kan se Kurt's hold ???
Helt okay Stefan, og velkommen hjem... Jeg forstår bare ikke at jeg f.eks kan se Kurt's hold ???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. august 2009, 11:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMit hold er simpelthen så lysende en led stjerne, at det kan ses af alle - over alt.
Men ja, er sq underligt med IE, jeg kan heller ikke se Bo's hold via IE, men sagtens hjemmefra via Safari. Anders må ind og kigge på om der er et parameter der adskiller sig mellem Bo's og min side f.eks.
Mit hold er simpelthen så lysende en led stjerne, at det kan ses af alle - over alt.
Men ja, er sq underligt med IE, jeg kan heller ikke se Bo's hold via IE, men sagtens hjemmefra via Safari. Anders må ind og kigge på om der er et parameter der adskiller sig mellem Bo's og min side f.eks.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. august 2009, 11:37Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinbozzy skrev:
Helt okay Stefan, og velkommen hjem... Jeg forstår bare ikke at jeg f.eks kan se Kurt's hold ???Ja, det er underligt, og derfor kigger jeg også på det, for vi kan ikke helt slå det hen som et generelt IE problem. Men problemet er at der er flere ting som er mærkelige omkring IE, fx er teksten midterstillet, skulle den ikke være, og nogle bokse ser ud til at have usynlige brødre (picksene sidder helt ud til venstre).
Men det er altsammen væk i FireFox.
bozzy skrev:
Helt okay Stefan, og velkommen hjem... Jeg forstår bare ikke at jeg f.eks kan se Kurt's hold ???
Ja, det er underligt, og derfor kigger jeg også på det, for vi kan ikke helt slå det hen som et generelt IE problem. Men problemet er at der er flere ting som er mærkelige omkring IE, fx er teksten midterstillet, skulle den ikke være, og nogle bokse ser ud til at have usynlige brødre (picksene sidder helt ud til venstre).
Men det er altsammen væk i FireFox.