Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 362 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Siiii, Ryan con los cojones mas grande de NBAiKL .... andele andele.

Og om noget hvad man kan kalde en lodseddel. Men alligevel til en fornuftig pris, high reward potential, medium cost.

Så kan Yao vokse op i skyggen af den rutinerede DeAndre Jordan 😀

Mht en lille All-Star liga i Yahoo regi, så skal jeg nok få sat et forslag op til hvordan vi gør, og tjekke de praktiske detaljer.

Godt forslag!!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja nu har jeg så 4 spillere der kan spille centere, kunne f.eks starte med Z-Bo som C. Jamison som PF/SF, Thompson som SF/PF/C og så Yao som 6 mand, gad vide om den rebound battle ikke er ovre inden den starter.

Ellers kan Deandre altid få center postion

Yeahiyeah

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Nu skal du jo liiiiige vente et år på at Yao måske kommer til at kunne gå igen 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

han kommer tilbage vildere end før.
24point, 12 reb 3,5 blk 1 stl pr game, cheesus

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

reignmannr1 skrev:
han kommer tilbage vildere end før.
24point, 12 reb 3,5 blk 1 stl pr game, cheesus

i så fald har du lagt dig i fører-position til at vinde Gm of the year 😀

---

Jeg smutter til Ungarn på torsdag, så hvis derr nogle der vil handle skal det være nu! Jeg er væk op to uger, afhængigt af hvornår landte løber tør for gullasch og brændevin.

Jeg vil ha' en Blååååå ballon.

Iøvrigt, så må I da alle godt overveje om der skal en opdatering af jeres billeder på holdsiden til ?? I unge mennesker ændrer jo udseende når I vokser op - små pus.

Også "dating.dk" i bunden af siden kan for nogens vedkommende måske opfriskes (specielt for dem af jer der faktisk har den) 😉

Ydermere må AMSTERDAM GRUNTS godt liiiige få skaleret sit logo så det er ligeså højt som bredt og vice versa.

Nye logoer KAN lanceres hvis man er vildt kreativ.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Fedt. Synes egentlig også jeg vil ha nyt billede (Så gangsta er jeg ikke). og muligvis forkorte mit holdnavn til kun at være SlagTown Knuckles

Normalt vil holdnavne kun kunne ændres hvis stednavn skifter (pga GM flytning), men lige i det her tilfælde, synes jeg faktisk en undtagelse er i orden, da alle andre referere til holdet som Knuckles, og det ikke er en ændring til et nyt navn, men et "clean up" af det eksisterende.

MEN, det kræver jo at du får relanceret logoet (da det royale vel skal ud både i tekst og billede ??).

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Jeps. Er allerede igang

ReferencerSide 362 af 635Reference