NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 10:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, og Aarhus forstaden Rijswijk.
Ville være sjovt med en East vs West (all-star kampe og det hele), men de der H-2-H ligaer er lidt for tilfældige ofte.. er nu meget glad for roto formatet.
Men der er vel stadig flest Københavner snuder er der ikke?
Ja, og Aarhus forstaden Rijswijk.
Ville være sjovt med en East vs West (all-star kampe og det hele), men de der H-2-H ligaer er lidt for tilfældige ofte.. er nu meget glad for roto formatet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 12:22Oprindeligt skrevet af: NBA Kaper nu meget glad for roto formatet.
Er jeg nu ogsaa 😉
Jeg gaar os som "Københavner snude" tak B)
er nu meget glad for roto formatet.
Er jeg nu ogsaa 😉
Jeg gaar os som "Københavner snude" tak B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 12:43Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkSkal vi lave en håndsoprækning eller hva'
Straight Outta Nørrebronx her 😉
whoop whoop!
Skal vi lave en håndsoprækning eller hva'
Straight Outta Nørrebronx her 😉
whoop whoop!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 12:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMåske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?
GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?
Hmm...
Måske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?
GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?
Hmm...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 13:04Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKapitalistsvin skrev:
Måske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?
Hmm...
sjov idé! jeg er altid med på mere lir
Kapitalistsvin skrev:
Måske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?
Hmm...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 13:04Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Kbh Her Nørrebro og Østerbro.
ja fint emd all star teams
Kbh Her Nørrebro og Østerbro.
ja fint emd all star teams
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 13:08Oprindeligt skrevet af: Miller31madsberggreen skrev:
Det forklarer også dit ry ude i byen 😉
madsberggreen skrev:
Det forklarer også dit ry ude i byen 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 13:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinWell, egentlig burde man vel stemme om sammensætningen. Det er ikke muligt at stemme på egne spillere, og så udvælger vi på den ene eller anden måde en GM til at coache holdene. Ingen FAs, blot et 12 mands roster og 2 uger til en måned.
Vinder conference må efterfølgende trække en spiller fra Kurts hold og smide ham tilbage i FA puljen.
😛
Well, egentlig burde man vel stemme om sammensætningen. Det er ikke muligt at stemme på egne spillere, og så udvælger vi på den ene eller anden måde en GM til at coache holdene. Ingen FAs, blot et 12 mands roster og 2 uger til en måned.
Vinder conference må efterfølgende trække en spiller fra Kurts hold og smide ham tilbage i FA puljen.
😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 13:37Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkwow, modigt træk af Peacocks at hente Yao må jeg sige :-O
wow, modigt træk af Peacocks at hente Yao må jeg sige :-O
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2009, 14:08Oprindeligt skrevet af: madsberggreenModigt, men ikke direkte dumdristigt - Worst case scenario er vel bare at betale 20% af hans løn i trods alt kun to år, og så lade ham gå.
Spænende og ballsy move!
Modigt, men ikke direkte dumdristigt - Worst case scenario er vel bare at betale 20% af hans løn i trods alt kun to år, og så lade ham gå.
Spænende og ballsy move!