Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 361 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, og Aarhus forstaden Rijswijk.

Ville være sjovt med en East vs West (all-star kampe og det hele), men de der H-2-H ligaer er lidt for tilfældige ofte.. er nu meget glad for roto formatet.

Men der er vel stadig flest Københavner snuder er der ikke?

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

er nu meget glad for roto formatet.

Men der er vel stadig flest Københavner snuder er der ikke?

Er jeg nu ogsaa 😉

Jeg gaar os som "Københavner snude" tak B)

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Skal vi lave en håndsoprækning eller hva'

Straight Outta Nørrebronx her 😉

whoop whoop!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Måske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?

GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?

Hmm...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Kapitalistsvin skrev:
Måske man kunne lave en lille to ugers all-star league med blot 2 hold i februar, hvor vi sætter holdene sammen fra spillere på NBAiKL øst og vest hold. Kan man overhovedet oprette ligaer så sent på året?

GM´en på det bedst placerede hold i hver conference har sidste ord i sammensætningen af holdene, eller skal vi trække lod? Eller bedst placerede D2 GM?

Hmm...

sjov idé! jeg er altid med på mere lir

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Kbh Her Nørrebro og Østerbro.

ja fint emd all star teams

Oprindeligt skrevet af: Miller31

madsberggreen skrev:

sjov idé! jeg er altid med på mere lir

Det forklarer også dit ry ude i byen 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Well, egentlig burde man vel stemme om sammensætningen. Det er ikke muligt at stemme på egne spillere, og så udvælger vi på den ene eller anden måde en GM til at coache holdene. Ingen FAs, blot et 12 mands roster og 2 uger til en måned.

Vinder conference må efterfølgende trække en spiller fra Kurts hold og smide ham tilbage i FA puljen.

😛

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

wow, modigt træk af Peacocks at hente Yao må jeg sige :-O

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Modigt, men ikke direkte dumdristigt - Worst case scenario er vel bare at betale 20% af hans løn i trods alt kun to år, og så lade ham gå.

Spænende og ballsy move!

ReferencerSide 361 af 635Reference