NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 10:20Oprindeligt skrevet af: JennerRyan - Det er nu ganske naturligt at folk vil rebuilde, det sker altså også i virkeligheden nu hvor i snakkede om realistiske træk i vores gameplay. På et tidspunkt må man vel indse hvis ens hold ikke kan spille med om mesterskabet også starte forfra. Desuden kan man jo ikke kun have et hold med gamle rutinere dyre drenge, man bliver nød til at have nogen unge gutter på rookie kontrakter der kan producere.
Bo - Tilfredstillelsen ved at spille i D2 er jo spænding. Hvor spændende er det efter 2 måneder af sæsonen at kunne se at man bare ender i midterfeltet og ikke kan kæmpe om noget ift. hvis man skal kæmpe om op og nedrykning?
Folk spiller jo det her for sjov, og det bliver sjovere og mere spændende for en langt større del af ligaen ved at have to divisioner. Jeg kan godt se der er argumenter for kun at have en division, men dengang det var tilfældet var inaktiven langt størrere, specielt efter jul.
Ryan - Det er nu ganske naturligt at folk vil rebuilde, det sker altså også i virkeligheden nu hvor i snakkede om realistiske træk i vores gameplay. På et tidspunkt må man vel indse hvis ens hold ikke kan spille med om mesterskabet også starte forfra. Desuden kan man jo ikke kun have et hold med gamle rutinere dyre drenge, man bliver nød til at have nogen unge gutter på rookie kontrakter der kan producere.
Bo - Tilfredstillelsen ved at spille i D2 er jo spænding. Hvor spændende er det efter 2 måneder af sæsonen at kunne se at man bare ender i midterfeltet og ikke kan kæmpe om noget ift. hvis man skal kæmpe om op og nedrykning?
Folk spiller jo det her for sjov, og det bliver sjovere og mere spændende for en langt større del af ligaen ved at have to divisioner. Jeg kan godt se der er argumenter for kun at have en division, men dengang det var tilfældet var inaktiven langt størrere, specielt efter jul.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 11:12Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hmm det er vel stort set det samme med 2 divisioner, der var 4-5 hold der kæmpede om oprykning sidste år, og 2-3 hold der kæmpede mod nedrykning.
Og fint med at folk vil rebuilde, men har svært ved at se hvordan, Billups og Thornton kan blive sendt afsted for Foye og Warrick, plus nogle 2 runde picks. altså der er ingen tvivl om hvilken side jeg helst ville være på. Foye og Warrick bliver højst sandsynligt sitxh men på deres respektive hold. hvorimod Billups og Thornton er sikre startere.
Hmm det er vel stort set det samme med 2 divisioner, der var 4-5 hold der kæmpede om oprykning sidste år, og 2-3 hold der kæmpede mod nedrykning.
Og fint med at folk vil rebuilde, men har svært ved at se hvordan, Billups og Thornton kan blive sendt afsted for Foye og Warrick, plus nogle 2 runde picks. altså der er ingen tvivl om hvilken side jeg helst ville være på. Foye og Warrick bliver højst sandsynligt sitxh men på deres respektive hold. hvorimod Billups og Thornton er sikre startere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 11:28Oprindeligt skrevet af: bozzyHavde jeg vist at der var så meget ophørsudsalg, havde jeg da ikke givet så meget for Calderon 😉
Havde jeg vist at der var så meget ophørsudsalg, havde jeg da ikke givet så meget for Calderon 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:07Oprindeligt skrevet af: NBA Kapbozzy skrev: Havde jeg vist at der var så meget ophørsudsalg, havde jeg da ikke givet så meget for Calderon
Syntes nu ikke du skulle af med saerlig meget for en ny starting point guard og et ekstra draft pick, isaer nu hvor du sad uden point guard.
Ryan: Nu er det jo saadan at vi alle har spillere som vi gerne vil have og vi laver alle trades som de andre taenker "what the #$%@" over (det jo lidt som i virkelighedens NBA). Jeg har proevet at anskaffe mig Foye i et aar nu og det lykkedes, saa jeg er glad og tilfreds. At du saa hellere vil have Thorton end Foye, det er en smags sag. Jeg har cuttet over 30 mill i cap space, godt nok noget af det i waivers, men 98% af de waivers forsvinder efter naeste season. Ud over det saa er det svaert, ja naesten umuligt at sende folk med +10 mill kontrakter afsted i den her liga, isaer folk som er taet paa eller over de 30 aar gammel. Hvis cappen falder betydeligt naeste aar, saa har jeg mere plads at lege med, end hvis jeg skulle sidde med Billups, Dalemberts og Calderons kontrakter de naeste 3-4 aar. Jeg har faaet unge spillere, caproom og draft picks, og jeg har kunne goere det uden at waive en eneste af mine spillere, men har istedet faaet noget for dem. Det min maade at goere det paa, haaber det ok :hug:
bozzy skrev: Havde jeg vist at der var så meget ophørsudsalg, havde jeg da ikke givet så meget for Calderon
Syntes nu ikke du skulle af med saerlig meget for en ny starting point guard og et ekstra draft pick, isaer nu hvor du sad uden point guard.
Ryan: Nu er det jo saadan at vi alle har spillere som vi gerne vil have og vi laver alle trades som de andre taenker "what the #$%@" over (det jo lidt som i virkelighedens NBA). Jeg har proevet at anskaffe mig Foye i et aar nu og det lykkedes, saa jeg er glad og tilfreds. At du saa hellere vil have Thorton end Foye, det er en smags sag. Jeg har cuttet over 30 mill i cap space, godt nok noget af det i waivers, men 98% af de waivers forsvinder efter naeste season. Ud over det saa er det svaert, ja naesten umuligt at sende folk med +10 mill kontrakter afsted i den her liga, isaer folk som er taet paa eller over de 30 aar gammel. Hvis cappen falder betydeligt naeste aar, saa har jeg mere plads at lege med, end hvis jeg skulle sidde med Billups, Dalemberts og Calderons kontrakter de naeste 3-4 aar. Jeg har faaet unge spillere, caproom og draft picks, og jeg har kunne goere det uden at waive en eneste af mine spillere, men har istedet faaet noget for dem. Det min maade at goere det paa, haaber det ok :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:18Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja Ja Kap ingen problemer her fra mig, synes måske bare du kunne have fået mere ud af det, Ville nu stadig hellere have Thornton end Warrick, el. Foye og måske også et 1 runde pick,
Men man skal jo hele tiden vurdere hvor meget man vil give for at få den spiller man vil have,
Ja Ja Kap ingen problemer her fra mig, synes måske bare du kunne have fået mere ud af det, Ville nu stadig hellere have Thornton end Warrick, el. Foye og måske også et 1 runde pick,
Men man skal jo hele tiden vurdere hvor meget man vil give for at få den spiller man vil have,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:22Oprindeligt skrevet af: NBA Kapreignmannr1 skrev: Ja Ja Kap ingen problemer her fra mig, synes måske bare du kunne have fået mere ud af det, Ville nu stadig hellere have Thornton end Warrick, el. Foye og måske også et 1 runde pick,
Np np, ingen drama her, bare min forklaring 😀
reignmannr1 skrev: Ja Ja Kap ingen problemer her fra mig, synes måske bare du kunne have fået mere ud af det, Ville nu stadig hellere have Thornton end Warrick, el. Foye og måske også et 1 runde pick,
Np np, ingen drama her, bare min forklaring 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:33Oprindeligt skrevet af: bozzyDet skal lige siges at jeg bestemt ikke var utilfreds med tradet :hug:
Men må indrømme at jeg heller ikke forstår at du ikke kunne få mere ud af den trade, da både Thornton og Billupps er gode spillere.Dette skulle dog ikke handle om dig, men om 1 el 2 divisoner.
Det skal lige siges at jeg bestemt ikke var utilfreds med tradet :hug:
Men må indrømme at jeg heller ikke forstår at du ikke kunne få mere ud af den trade, da både Thornton og Billupps er gode spillere.
Dette skulle dog ikke handle om dig, men om 1 el 2 divisoner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:44Oprindeligt skrevet af: reignmannr1er der egentlig en grund der ikke er blevet draftet flere spillere endnu.
er der egentlig en grund der ikke er blevet draftet flere spillere endnu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:49Oprindeligt skrevet af: NBA Kapbozzy skrev: Dette skulle dog ikke handle om dig, men om 1 el 2 divisoner.
But I'm sooooo special :rolol
bozzy skrev: Dette skulle dog ikke handle om dig, men om 1 el 2 divisoner.
But I'm sooooo special :rolol
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 12:52Oprindeligt skrevet af: bozzyRyan Meatstick Malone : Tror bare folk er lidt småsløve i sommervarmen. Selvom at vi ikke har travlt, så vil jeg da også gerne videre B)
Ryan Meatstick Malone : Tror bare folk er lidt småsløve i sommervarmen. Selvom at vi ikke har travlt, så vil jeg da også gerne videre B)